Nieuw verhaal, Lodewijk...............

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Plaats reactie
reitdieper
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 13:01
Vul het getal in: 0
Locatie: Groningen

Nieuw verhaal, Lodewijk...............

Bericht door reitdieper » zo 27 apr 2014, 17:27

Beste bezoekers,
Zojuist heb ik het eerste gedeelte van een verhaal geplaatst dat ik al 5 of 6 jaar geleden heb geschreven en een klein beetje heb bewerkt voor nu.
Ik vind het niet mijn beste verhaal dus laat maar weten als jullie het te banaal vinden.
Ik zal het in drie gedeeltes plaatsen, volgende week deel 2.
Veel plezier ermee,
Michiel (Reitdieper is mijn schrijversnaam)

Jablan
Berichten: 201
Lid geworden op: vr 04 feb 2011, 19:54
Vul het getal in: 0
Contacteer:

Re: Nieuw verhaal, Lodewijk...............

Bericht door Jablan » wo 14 mei 2014, 16:46

Hoi,

Eindelijk eraan toegekomen om de belevenissen van Lodewijk te lezen.
Ik vind het jammer, dat jij jezelf omlaag haalt met 'het is niet mijn beste verhaal'. Onzin. Je hebt het geschreven, het opnieuw bewerkt en hier geplaatst, dus je hebt er genoeg tijd en energie in gestopt en je bent er - neem ik gemakshalve nu even aan - best een beetje trots op. Of niet? Je steekt in elk geval je nek uit door het hier te plaatsen en daarvoor is moed nodig.
Hoe dan ook, ik vind het een leuk, afgerond verhaal voor tussendoor. Niet helemaal mijn smaak, maar wèl een mooie variatie tussen alle verschillende verhalen op deze site.
Alleen weet ik niet wat je verder voor reacties hier hoopt te krijgen. Wil je schrijftips of wil je weten hoe het je lezers raakt? Of ben je bezig met een volgend verhaal en is dit een soort van voorproefje?

Groet

;)

reitdieper
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 13:01
Vul het getal in: 0
Locatie: Groningen

Re: Nieuw verhaal, Lodewijk...............

Bericht door reitdieper » do 15 mei 2014, 18:18

Dank je Jablan voor je reactie.
Nee, ik gooi mezelf niet weg maar vond het verhaal nog net goed genoeg om te plaatsen, vooral ook omdat het duidelijk een ander karakter heeft dan de meeste verhalen.
Noem het een "recht toe recht aan"verhaal, maar ook dat hoort bij het Forum, vind ik.
In het verleden heb ik enkele verhalen hier geplaatst die ik beter vind qua schrijven. Ik zie wel of ik weer aan een verhaal begin. Bij mij moet er eigenlijk altijd een directe aanleiding zijn in mijn persoonlijk leven om tot schrijven te komen.
Verder volg ik, na jarenlange afwezigheid, met veel interesse de verschillende ontwikkelingen hier en geniet van de diversiteit.
Succes met al jouw inspanningen op dit Forum, heel leuk om te lezen.
Groet, Michiel

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Nieuw verhaal, Lodewijk...............

Bericht door Oliver » za 17 mei 2014, 22:50

Ik kan eigenlijk niets meer toevoegen aan Jablan's reactie. Klopt helemaal.
Het is misschien wat anders, maar dat maakt het alleen maar divers hier. Smaken verschillen toch? :D
Als oudegediende hier weet je toch ondertussen wel hoe het er hier aan toegaat? ;)

Plaats reactie