Liebesträume

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: Liebesträume

Bericht door Sjack013 » wo 12 mar 2014, 23:43

Michael, Michael!!!! Wat doe je me aan. Het is een echte thriller, dat ik zojuist gelezen heb. Ik bewaar mijn hersenspinsels maar voor Hans, maar het werkt op topsnelheid, mag je wel weten. Ik hou van complottheorieën, dus je kunt nagaan, dat er in mijn hoofd druk gewerkt wordt. Je bouwt de spanning behoorlijk op en dat is genieten.

Bedankt en heel veel succes met het vervolg.

Sjack

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Liebesträume

Bericht door Oliver » do 13 mar 2014, 00:21

Je voelt de connectie, maar de makkelijke weg er naar toe snij je abrupt af.
Damn, wat goed gedaan!
;)

Michael87
Berichten: 458
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 08:22
Vul het getal in: 123
Contacteer:

Re: Liebesträume

Bericht door Michael87 » ma 17 mar 2014, 09:44

Dag lieve lezers,

Liebesträume no. 3, tevens het laatste deel, staat er op. http://forum.oliversverhalen.nl/viewtop ... =18&t=1170
Sorry, ik kan er niks aan doen, Liszt heeft er maar drie gecomponeerd... ;)

Veel plezier!
[i]**Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen**[/i]

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: Liebesträume

Bericht door Sjack013 » ma 17 mar 2014, 17:57

Hoi Michael,

Mijn oprechte complimenten voor dit verhaal. Geweldig geschreven en mij op het verkeerde been gezet in het begin. Maar ja....... dat ben ik gewend op dit forum. Toch helaas 3 delen, maar het verhaal is rond. Dus waarom meer?
Je volgend verhaal moet je maar maken naar de symfonieën van Mozart. die zijn een stuk of 50. :D
Nogmaals: grote klasse en je bent echt een geboren schrijver, moge dat nu wel duidelijk zijn!!!

Sjack

Hans Bernard
Berichten: 378
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 01:13
Vul het getal in: 0
Locatie: Heemskerk

Re: Liebesträume

Bericht door Hans Bernard » ma 17 mar 2014, 23:53

Met de laatste opmerking ben ik het helemaal eens.

chapeau Michael,

hans

Michael87
Berichten: 458
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 08:22
Vul het getal in: 123
Contacteer:

Re: Liebesträume

Bericht door Michael87 » di 18 mar 2014, 00:42

Dag Sjack, dag Hans

Het is altijd fijn om complimenten te krijgen. Waarvoor dan ook mijn hartelijke dank. Maar een geboren schrijver... jongens, jongens... niet overdrijven. Het rolt me echt niet zo m'n vingers uit hoor! Dit is overigens wel mijn eerste verhaal met een proeflezer. Waarvoor, Hans, nogmaals mijn oprechte dank. Zonder jou was het niet geworden wat het nu is. Ik leer elke dag bij en dat is erg leuk!

En Sjack... jij wilt dus een lekker lang verhaal? Ik zal eens kijken of ik je op je wenken kan bedienen. ;)

Groet,
Michael
[i]**Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen**[/i]

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Liebesträume

Bericht door Oliver » zo 23 mar 2014, 01:19

Ik weet niet goed wat ik nu moet zeggen.
Het is mooi geschreven, knap gedaan (geboren schrijver, jawel, wen maar aan die titel.. :P ), maar persoonlijk heb ik altijd moeite met dit soort verhalen.

Ben ik te nuchter? Misschien. Op een of andere manier is het niet mijn genre.
Ieder zijn ding, maar dat het geweldig geschreven is staat voor mij als een paal boven water!!

Michael87
Berichten: 458
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 08:22
Vul het getal in: 123
Contacteer:

Re: Liebesträume

Bericht door Michael87 » zo 23 mar 2014, 08:49

Dag Oliver,

Met jou zijn er een hoop die niet van dit soort verhalen houden. Of je dan te nuchter bent? Misschien... Doet het er toe? Nah... Ieder z'n ding, toch?

Wat misschien grappig is om te weten... dat huis, dat bestaat echt. Inclusief alles wat er in staat. In 2010 liep ik er toevallig langs, de openstaande poort intrigeerde me en nietsvermoedend liep ik de tuin in. Met stomme verbazing heb ik door dat huis gelopen. Nog stommer werd mijn verbazing toen ik in het bijgebouw dat oude orgel ontdekte. Je kunt je misschien voorstellen dat ik me vaak afgevraagd heb waarom dat landgoed zomaar verlaten was. Ik kwam op internet niet meer informatie tegen dan dat het van een voormalige textielbaron was geweest. Maar waarom het verlaten was, daarover kon ik niks ontdekken. Tot ik een paar weken geleden ineens een droom had... ;)

Groet,
Michael
[i]**Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen**[/i]

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Liebesträume

Bericht door Oliver » zo 23 mar 2014, 09:52

Ha, ha, cool!
Dát intrigeert dan weer wel. ;)

Plaats reactie