Blauw Bloed

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: Blauw Bloed

Bericht door Sjack013 » za 24 mei 2014, 11:18

Gefeliciteerd Hans,

Het is je gelukt, om mij helemaal van slag te krijgen. Ik weet op dit moment echt niet, hoe ik Sven moet beschouwen. De ene moment denk ik: "KLOOTZAK!!!" en de andere moment denk ik: "Snoepje". Laat ik het maar houden op: puberaal gedrag. Iets, wat in mijn ogen niet past op een OVAA.
Een ander vraagteken-persoon vind ik Armand. Ik behoud mijn bedenkingen t.a.v. hem, maar ik kan de bekentenis van hem over Carl nog niet plaatsten. Waarom speelt hij die troefkaart nu al uit? Dat houd ik voorlopig in de gaten.
Wolfgang is weer terug in het verhaal. Ik zat er op te wachten. En meteen al seks met elkaar. Nee, Sven is gezakt in mijn favo-lijst. Hij loopt zijn....... achterna, zong "Doe maar" al en dat gevoel kreeg ik bij dit deel.
En nu de hamvraag: Wie is die mysterieuze jongen, die zoveel indruk op Sven maakte in de eetzaal. Kortom, jij houdt de spanning lekker erin en ik smacht naar het vervolg. Dus...... gefeliciteerd Hans!!!

Michael87
Berichten: 458
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 08:22
Vul het getal in: 123
Contacteer:

Re: Blauw Bloed

Bericht door Michael87 » za 24 mei 2014, 11:38

Dag Hans,

Ik kan me alleen maar helemaal aansluiten bij Sjack wat betreft Sven! Wat wil die jongen nou? Al die tijd dat hij met Thom samen was, hield hij zich in, uit respect voor Thom. En nu ineens slaat hij helemaal door naar de andere kant... Waarom?

Ergens blijf ik hopen dat het nog goed komt tussen Sven en Thom, maar ik moet eerlijk bekennen, dat ik Sven langzamerhand steeds onsympathieker begin te vinden. Puberaal, inderdaad. Dat past ergens wel bij zijn overdreven jaloersheid eerder.

Ik mag hopen dat hij snel wat volwassener wordt.

Groet,
Michael
[i]**Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen**[/i]

Jablan
Berichten: 203
Lid geworden op: vr 04 feb 2011, 19:54
Vul het getal in: 0
Contacteer:

Re: Blauw Bloed

Bericht door Jablan » za 24 mei 2014, 22:38

De stoelendans is verplaatst naar het hanenhok. Sven in zijn 2e puberteit ;)
Ze doen maar.

Hans Bernard
Berichten: 378
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 01:13
Vul het getal in: 0
Locatie: Heemskerk

Re: Blauw Bloed

Bericht door Hans Bernard » za 24 mei 2014, 22:50

Jablan, je schiet verkeerd, jammer.
Ik had je beter ingeschat.
Zo zie je maar weer: niet juichen voor de beer geschoten is.
Pas echter op want wie het laatst lacht, heeft pas echt lol.

Jablan
Berichten: 203
Lid geworden op: vr 04 feb 2011, 19:54
Vul het getal in: 0
Contacteer:

Re: Blauw Bloed

Bericht door Jablan » za 24 mei 2014, 23:42

Hans, het is niet als schieten bedoeld, maar als samenvatting hoe dit deel op mij overkomt. Het is mij totaal onduidelijk wat je nu wilt laten zien, wat je wilt vertellen met dit deel. Relatief veel seks en verder een tijdsprong, Je hebt een redelijke groep karakters neergezet. Wat motiveert ze?

Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Blauw Bloed

Bericht door Oliver » ma 26 mei 2014, 00:19

Sven worstelt en is zwaar op zoek. Naar zichzelf en naar hoe het allemaal in elkaar zit wat betreft seks, relaties... En da doe je domme dingen.
Maar dat is mijn interpretatie. Bij Hans weet je maar nooit...
;)

Hans Bernard
Berichten: 378
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 01:13
Vul het getal in: 0
Locatie: Heemskerk

Re: Blauw Bloed

Bericht door Hans Bernard » vr 30 mei 2014, 23:31

Komt Sven tot andere gedachten?

Wordt hij verleid door de blauwe ogen?

Je leest het in hfdst. 21.

Hans

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: Blauw Bloed

Bericht door Sjack013 » za 31 mei 2014, 00:13

Hoi Hans,

Hoe was die uitdrukking ook alweer? Spijt komt na de......... Blijkbaar is dat hier van toepassing. Alleen, ik ken inmiddels de schrijver en ik twijfel toch nog wel. Om zo radicaal het stuur om te gooien? Ben benieuwd of Sven dat volhoudt. Van Kasper heeft hij voorlopig geen last meer. Wel krijg ik het gevoel, dat je bezig bent een eind aan te breien. De ontwikkelingen gaan nu wel heel snel. En Armand met een meisje? De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Heb ik je al verteld, dat ik cliffhangers echt niet kan waarderen? Nu moet ik weer wachten, wie aan de telefoon is? Is het Thom of Armand of toch nog iemand anders?
Desalniettemin Hans, toch bedankt voor het plaatsen van dit deel. ;)

Sjack

dkz09
Berichten: 143
Lid geworden op: ma 29 mar 2010, 17:56

Re: Blauw Bloed

Bericht door dkz09 » za 31 mei 2014, 13:35

Hoi Hans,

sorry dat ik nu pas weer reageer op je verhaal. Maar komt ook omdat ik de laatste tijd jouw verhaal vooral lees via mijn telefoon. Vraag mijn niet waarom. Maar dat vindt ik blijkbaar leuk om te doen. Maar goed even orde op zaken zetten. Ik lees jouw verhaal met veel plezier. Ook ik krijg het idee dat we richting een einde gaan. Maar aan alle verhalen komt een einde. Ik kijk in ieder geval uit naar het volgende deel. En ik heb zo een vermoeden dat het Thom is die Sven belt.

Groetjes Geoff.
©Geoff(dkz09), 2015

*Wees wie je bent en wees daar trost op*

Michael87
Berichten: 458
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 08:22
Vul het getal in: 123
Contacteer:

Re: Blauw Bloed

Bericht door Michael87 » ma 02 jun 2014, 22:40

Dag Hans,

Hmmm... lijkt erop dat mijn hoop dat Sven snel volwassener wordt, niet vergeefs is.
Nou maar hopen dat het niet te laat is en dat Thom hem nog een kans wil geven.

Ben benieuwd naar het volgende deel. Komt het goed of is Sven echt te laat?

Groet,
Michael
[i]**Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen**[/i]

Plaats reactie