Een nieuw Begin....

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
jeroen0107
Berichten: 64
Lid geworden op: za 23 nov 2013, 00:25
Vul het getal in: 123
Locatie: Deventer

Een nieuw Begin....

Bericht door jeroen0107 » za 23 nov 2013, 00:30

Hier kun je je reactie geven op mijn nieuwe verhaal: "Een nieuw begin.."
Deel 1 is inmiddels geplaatst ter introductie. Ik zal proberen elke week een (twee keer zo lang) deel te delen met jullie. Ik ben benieuwd naar jullie reactie.

Gr, Jeroen

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: Een nieuw Begin....

Bericht door Sjack013 » za 23 nov 2013, 12:30

Hoi Jeroen,

Er valt, wat mij betreft, nog weinig te zeggen over jouw verhaal. Ik vind het te kort om iets zinnigs te schrijven. Wel geef je voldoende aandacht aan details en je taalgebruik/woordkeuze vind ik ook goed. Je zult wat meer moeten plaatsen, wil ik inhoudelijk kunnen zijn.
Toch heel veel succes gewenst en gewoon plaatsen, als je zover bent. ;)

Sjack

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Een nieuw Begin....

Bericht door cor van dongen » za 23 nov 2013, 12:55

Hoi Jeroen,
Goed dat je de moed hebt om zelf een verhaal te schrijven. Ik vind namelijk dat je daartoe best een drempel moet overstappen, omdat je - ook al is het grotendeels fictie - zelfs dan altijd een stukje van jezelf prijsgeeft.
Het begin is vlot en ook aanstekelijk geschreven. Het had voor mij, zoals Sjack (inmiddels bekend om zijn snelle reacties) al suggereerde, best iets langer mogen zijn. Maar de een houdt van kort en krachtig met veel gebeurtenissen (zie Hans Bernard) en de ander weet zelfs over meer abstracte zaken als eigen gedachten of gevoelens een heel uitvoerig en toch onderhoudend stuk te schrijven (zoals Michael). Ieder zijn eigen stijl. Dat maakt de site van Oliver ook zo divers en interessant.
Ik wens je veel succes met de volgende delen :)
Groetjes,
Cor

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Een nieuw Begin....

Bericht door Oliver » za 23 nov 2013, 16:03

Mooie sprong in het diepe.

Welkom op het forum, met een prima binnenkomer. ;)

Als intro vind ik het een mooie lengte. Je zet al een hele hoop neer, met hier en daar wat verborgen hints. Goed gedaan, we blijven je volgen. :D

Jablan
Berichten: 201
Lid geworden op: vr 04 feb 2011, 19:54
Vul het getal in: 0
Contacteer:

Re: Een nieuw Begin....

Bericht door Jablan » zo 24 nov 2013, 13:21

Welkom hier. Goede proloog en een keer een compleet andere achtergrond, dan de meeste andere verhalen hebben. Pilotenopleiding. Waar dat heen gaat?

mart
Berichten: 14
Lid geworden op: vr 11 jan 2013, 06:49
Vul het getal in: 123
Locatie: Boskoop

Een nieuw begin... (Deel 1)

Bericht door mart » ma 25 nov 2013, 10:16

Ha jeroen.
Leuk begin van je verhaal en ik wil zeker meer lezen. Alleen moet je misschien niet in het begin gelijk het accent leggen op het "homo" zijn van de hoofdpersoon het moet een levensdeel zijn met in eerste instantie de twijvels over het piloot worden, en pas daarna de twijvels van de jongen of zijn geaardheid dat mogenlijk in de weg zou kunnen staan. Ga door met je verhaal aub, ik wacht met spanning het vervolg af.
Mvg mart

Hans Bernard
Berichten: 378
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 01:13
Vul het getal in: 0
Locatie: Heemskerk

Re: Een nieuw Begin....

Bericht door Hans Bernard » ma 25 nov 2013, 12:50

Jeroen, dit belooft veel goeds. Je weet meteen een bepaalde sfeer te creëren en het spreekt
de lezer meteen aan.

Succes met het vervolg, Hans.

dkz09
Berichten: 143
Lid geworden op: ma 29 mar 2010, 17:56

Re: Een nieuw Begin....

Bericht door dkz09 » ma 25 nov 2013, 15:32

Welkom Jeroen.

Ik kan alleen maar zeggen ben benieuwd naar de rest.
Succes met schrijven.

Groetjes Geoff
©Geoff(dkz09), 2015

*Wees wie je bent en wees daar trost op*

Michael87
Berichten: 458
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 08:22
Vul het getal in: 123
Contacteer:

Re: Een nieuw Begin....

Bericht door Michael87 » ma 25 nov 2013, 22:01

Dag Jeroen

Mooi begin. Ik zag het meteen voor me dus het sprak me aan. Nou weet ik geen barst van pilotenopleidingen maar ik kan me zo voorstellen dat Thomas het er als homo niet altijd gemakkelijk zal hebben. Aan de andere kant... D'r lopen vast ook veel leuke jongens rond. Wat dan ook weer een hoop mogelijkheden biedt.
Kortom, ik ben benieuwd welke kant het opgaat...

Ga vooral door!

Groet,
Michael
[i]**Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen**[/i]

jeroen0107
Berichten: 64
Lid geworden op: za 23 nov 2013, 00:25
Vul het getal in: 123
Locatie: Deventer

Re: Een nieuw Begin....

Bericht door jeroen0107 » ma 02 dec 2013, 11:32

Een nieuw deel staat inmiddels online: http://forum.oliversverhalen.nl/viewtop ... =18&t=1112

Ik ben heel erg benieuwd wat jullie er van vinden! Ik zal later deze week deel 3 plaatsen, aangezien dit deel niet waanzinnig lang is.

Groetjes, Jeroen

Plaats reactie