Reacties op Dubbelleven

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Michael87
Berichten: 458
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 08:22
Vul het getal in: 123
Contacteer:

Reacties op Dubbelleven

Bericht door Michael87 » wo 06 nov 2013, 23:47

Soms blijkt alles waar je je leven lang vanuit bent gegaan ineens niet meer te kloppen. En dan? Hoe ga je dan verder?

Mijn eerste poging een fictief verhaal te schrijven. Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties. ;)

Groet,
Michael
[i]**Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen**[/i]

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: Reacties op Dubbelleven

Bericht door Sjack013 » do 07 nov 2013, 12:58

Hoi Michael,

Een sterk begin van je nieuwe verhaal. Hoewel het fictief is, leg je toch vrij veel gevoel en emotie erin. Persoonlijk houd ik daarvan, dus ik waardeer het enorm.
De titel van het verhaal kan slaan op de inhoud van de brief, maar ook op de ontwikkelingen verder in het verhaal. Het roept bij mij wel nieuwsgierigheid op naar het vervolg.
Ik wens je heel veel succes met dit verhaal en ik blijf je volgen!!!!

Sjack

Michael87
Berichten: 458
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 08:22
Vul het getal in: 123
Contacteer:

Re: Reacties op Dubbelleven

Bericht door Michael87 » do 07 nov 2013, 18:35

Hoi Sjack,

Dank voor je reactie. Leuk om te lezen dat het eerste deel van Dubbelleven je nieuwsgierigheid oproept. Ik laat het speculeren over waar die titel op slaat lekker aan jou over. Het wordt je vanzelf wel duidelijk...

Groet,
Michael
[i]**Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen**[/i]

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: Reacties op Dubbelleven

Bericht door Sjack013 » vr 08 nov 2013, 13:27

Echt niet leuk, Michael!!

Cliffhangers op zich vind ik wel functioneel, maar nu..........
Ik barst van de nieuwsgierigheid. Ik ga nu geen gokje wagen. Ik wil graag zo vlug mogelijk zekerheid. Kortom, dit verhaal grijpt me weer behoorlijk aan. En dat is een compliment voor de schrijver.
Bedankt Michael en laat mij a.u.b. niet al te lang in onzekerheid!!!

Sjack

Jowima
Berichten: 27
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 00:48

Re: Reacties op Dubbelleven

Bericht door Jowima » vr 08 nov 2013, 17:31

Ik ben het volledig met Jack eens!!

Michael87
Berichten: 458
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 08:22
Vul het getal in: 123
Contacteer:

Re: Reacties op Dubbelleven

Bericht door Michael87 » za 09 nov 2013, 00:51

Relax Sjack... :)
Ik wil het niet op m'n geweten hebben dat je d'r niet van kunt slapen, ha ha!
Speciaal voor jou zal ik in deel drie jouw nieuwsgierigheid een beetje bevredigen. Dan weet je in ieder geval waar het over gaat.
Nog heel even geduld. Lukt dat? ;)

Maar eh... Bedankt maar weer voor het compliment. Jij ook Jowima.

Groet,
Michael
[i]**Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen**[/i]

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: Reacties op Dubbelleven

Bericht door Sjack013 » zo 10 nov 2013, 13:06

Bedankt Michael.

Mijn nieuwsgierigheid is een beetje bevredigd en je maakt het toch nog spannender. Het zal je maar overkomen. Inderdaad een schrik om te ontdekken, dat jouw ouders je ouders niet zijn. Het heeft een goede basis voor het verhaal. Ik ga niet hardop fantaseren, wat ik in zo'n geval zou doen, anders krijg ik weer misverstanden ;) .
Hoewel het een fictief verhaal is, komt het toch realistisch over. Dat zegt iets over jouw schrijftrant. Ga vooral zo door!!!

Bedankt Michael

Michael87
Berichten: 458
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 08:22
Vul het getal in: 123
Contacteer:

Re: Reacties op Dubbelleven

Bericht door Michael87 » zo 10 nov 2013, 13:42

Dag Sjack,

Ik kan er wel iets over zeggen. Dit verhaal kwam er onverwacht tussendoor (ik was eigenlijk aan een lekker luchtig verhaaltje begonnen) naar aanleiding van wat wilde plannen van Nicolas en mij. Waarvan we overigens besloten hebben het maar niet te doen... Anyway, de afgelopen tijd hebben we de nodige informatie over adoptie opgezocht en daarbij kwamen we er toevallig achter dat er illegale adopties uitgevoerd zijn in Noord Frankrijk. En toen bleek Nicolas ineens over een geweldige fantasie te beschikken. Zal wel komen omdat hij zich suf leest... ;)

Het begon een beetje als een 'stel je eens voor dat...' maar ging al snel steeds verder. Binnen no time hadden we samen een heel verhaal verzonnen. En toen ben ik maar begonnen het op te schrijven.

Dus, de eerlijkheid gebiedt me om te bekennen dat het idee van Nicolas afkomt. De uitwerking doen we samen (wat overigens geweldig leuk is om te doen) en het schrijven doe ik.

Groet,
Michael
[i]**Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen**[/i]

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: Reacties op Dubbelleven

Bericht door Sjack013 » wo 13 nov 2013, 14:29

Een paar dagen afwezig en weer volop leesvoer. Je verwent ons, Michael. Zo'n zoektocht is inderdaad zenuwslopend. Gelukkig weten ze nu iets meer, maar je houdt de spanning goed erin. Het blijft uitkijken naar het vervolg.
Bedankt Michael voor al je werk en succes met het vervolg!!!

Sjack

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: Reacties op Dubbelleven

Bericht door Sjack013 » vr 15 nov 2013, 12:05

Eigenlijk kan ik mijn reactie van woensdag 13 november alleen maar herhalen. Telkens wordt er een tipje van de sluier gelicht en weten we iets meer, maar de zoektocht blijft verder gaan. Ik voel gewoon de spanning van de jongens.
Bedankt Michael voor dit deel en ik kijk benieuwd uit naar het vervolg.

Sjack

Plaats reactie