Reacties op Dubbelleven

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Reacties op Dubbelleven

Bericht door Oliver » di 10 dec 2013, 20:15

Mooi verhaal, mooi einde.
De samenwerking tussen jullie was een succes. Moeten jullie vaker doen.... ;)

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: Reacties op Dubbelleven

Bericht door Sjack013 » di 10 dec 2013, 22:18

Hoi Michael,

Sorry voor mijn wat late reactie, maar de drukke dagen rond St. Nicolaas en Kerst vergt veel van mijn tijd, zodat ik niet adequaat kon reageren, zoals men van mij gewend was. Maar..... inderdaad een mooi en goed onderbouwd slot van je verhaal. Helaas wordt het nu weer wat stiller op deze site, omdat zowel Hans als jij jullie verhalen hebben afgerond.
Misschien dat je nog de uitslag van je poll kunt geven? Hoeft niet, want ik vermoed dat er een duidelijk eensgezindheid is.
Heel veel succes met je nieuwe baan en geniet maar van je liefdes, zoals Jowima het al geschreven heeft.

Hartstikke bedankt voor je (jullie) werk hier op de site.

Sjack

Michael87
Berichten: 458
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 08:22
Vul het getal in: 123
Contacteer:

Re: Reacties op Dubbelleven

Bericht door Michael87 » di 10 dec 2013, 23:12

Hoi allemaal,

Jongens, nogmaals bedankt voor al jullie reacties en ook voor jullie goede wensen. Terugkijkend op de afgelopen maanden kom ik tot de conclusie dat er een hoop veranderd is sinds ik het besluit naam het eerste deel van Geloof, hoop & liefde te publiceren. Doodeng, die eerste keer. Gek, hoe dat veranderd is. Ik ben me hier thuis gaan voelen en publiceren werd al snel iets volkomen normaals. En dat, lieve mensen, kwam door jullie. Door al jullie leuke, lieve, meelevende, kritische en soms felle reacties. Al die dingen bij elkaar hebben me zelfvertrouwen gegeven. Om te schrijven, om te publiceren maar ook zeker om alles wat er tot nu toe in mijn leven is gebeurd, te accepteren, een plekje te geven en vooral, er trots op te zijn. Ik heb kanten van mezelf ontdekt waarvan ik niet wist dat ze er waren en daar ben ik erg blij mee.

@ Sjack: Hans schrijft gewoon vrolijk verder hoor (zie 'VERVOLG Donkere dagen') en ook onze nieuwe schrijver Jeroen, timmert flink aan de weg met 'Een nieuw begin'. Je hoeft je dus nog niet te vervelen. En wie weet, plopt er zomaar ineens weer een idee voor een verhaal(tje) in mijn of Nicolas' hoofd. Voor nu moet ik even gas terugnemen, maar denk maar niet dat je niks meer van me hoort... I'll be back! ;)

@ Oliver: Samen met Nicolas een verhaal maken was echt vreselijk leuk. Nadeel was wel dat het ons de hele dag door, op de vreemdste momenten, bezighield. Ook wel weer grappig trouwens...

@ Hans: Ik blijf je volgen, kerel. Maak er wat moois van! Liefst ook lekker lang, anders heeft Sjack straks niks meer te lezen... ;)

Tot slot voor iedereen die het leuk vindt om te weten... Afgelopen vrijdag is de stiefouderadoptie van Thomas door Nicolas, goedgekeurd. Sinds een paar dagen heeft Thomas dus ook wettelijk gezien twee papa's en heeft Nicolas echt een zoon. Jullie hebben geen idee hoe blij ik daarmee ben!


Dikke knuffel voor jullie allemaal,
Michael
Laatst gewijzigd door Michael87 op wo 11 dec 2013, 17:56, 1 keer totaal gewijzigd.
[i]**Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen**[/i]

Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Reacties op Dubbelleven

Bericht door Oliver » wo 11 dec 2013, 14:12

Wow, wat mooi!
Gefeliciteerd. En feliciteer zeker ook de andere papa.
;)

Hans Bernard
Berichten: 378
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 01:13
Vul het getal in: 0
Locatie: Heemskerk

Re: Reacties op Dubbelleven

Bericht door Hans Bernard » wo 11 dec 2013, 16:03

Ik sluit me graag aan bij de felicitaties van Oliver.

Voor twee papa's twee dikke knuffels, Hans

Plaats reactie