Ik Ga een vervolg schrijven van stille Johnnie

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Plaats reactie
Bingo
Berichten: 216
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 23:32

Ik Ga een vervolg schrijven van stille Johnnie

Bericht door Bingo » ma 08 mei 2023, 19:15

Beste lezers,
Op verzoek van mijn lezers ga ik beginnen met een vervolg op stille Johnnie, maar ondertussen gat het verhaal stille John heten. Ik ga eerst het verhaal compleet afschrijven, zodat ik als het zover is ook kan melden hoeveel delen het gaat worden.

Bingo
Berichten: 216
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 23:32

Re: Ik Ga een vervolg schrijven van stille Johnnie

Bericht door Bingo » ma 08 mei 2023, 19:29

Beste lezers,
Op verzoek van mijn lezers ga ik beginnen met een vervolg op stille Johnnie, maar ondertussen gat het verhaal stille John heten. Ik ga eerst het verhaal compleet afschrijven, zodat ik als het zover is ook kan melden hoeveel delen het gaat worden. Normaal gesprokken schrijf ik altijd deel voor deel, maar in overleg met Oliver heb ik besloten om eerst het verhaal compleet afteschrijven.

Vriendelijke groet Bingo / Jean

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Ik Ga een vervolg schrijven van stille Johnnie

Bericht door Oliver » di 09 mei 2023, 00:11

Hou de tips die ik je gegeven heb in het achterhoofd bij het schrijven.
Hou het compact, verlies de verhaallijn niet uit het oog.
Probeer ook de grammatica een beetje beter te krijgen dan het tot nu toe is. Word heeft een spellingscontrole, gebruik die.

Daarnaast ben ik wel wat strenger geworden op de inhoud, zorg er voor dat het binnen het betamelijke blijft, en binnen de wettelijke regels. Gouden regel: "als iets in het echte leven wettelijk strafbaar is, dan is het hier ook niet toegestaan".
Ik ben teveel "opwindend kijken naar piemeltjes" tegen gekomen in het verleden, in jouw laatste verhaal "de nieuwe tent" maar ook in de eerste 20 delen van dit verhaal en daar ga ik echt strenger op zijn. Ik weet dat je voorheen veel ook op opwinend.net hebt geplaatst, misschien is dat een beter platform dan dit forum.

Mocht je toch nog hier willen plaatsen wil ik het nog een kans geven, maar ik wil graag in jouw geval vooraf voor het plaatsen de delen inzien om te kijken hoe het gaat. Graag via mail.

Plaats reactie