Simple comme bonjour

Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
Plaats reactie
Consigliere
Berichten: 14
Lid geworden op: di 02 apr 2013, 00:21
Vul het getal in: 123

Simple comme bonjour

Bericht door Consigliere » di 02 apr 2013, 01:51

Bonjour!

Dat was misschien beter geweest: eerst voorstellen en daarna een paar eerste alinea's van een verhaal posten. Maar goed, dan nu alsnog.

Ik lees al een tijdje de verhalen op deze site, zowel die van Oliver als die van zijn gastschrijvers. En vaak word ik daar zo in meegenomen dat de tijd vervliegt zonder dat ik het in de gaten heb - en dat is alleen een compliment aan de schrijvers.

Mijn naam is Hendrik, maar ik geef de voorkeur aan Henk. Geboren in Beilen, jarenlang in het "nabije Westen" (Rotterdam en Delft) gewoond en nu terug in het mooie Drenthe. Ik heb inmiddels de gezegende leeftijd van Christus (J.) bereikt. Met Goede Vrijdag achter de rug hoop ik het nog langer dan hij uit te houden.

Ik heb inmiddels, zoals gezegd, een eerste deel van een van mijn verhalen gepost. Ik ben benieuwd naar reacties - en verder staat vragen altijd vrij.


Henk Groothuis

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Simple comme bonjour

Bericht door Oliver » di 02 apr 2013, 07:45

Zo, en wat een binnenkomst!
Welkom, als eerste, en een mooi begin van een nieuw verhaal. Ik kan nu wel verder gaan met het voorspelbare "hou ons niet te lang in spanning" maar dat spreekt voor zich en zal vast wel goedkomen.

Plaats reactie