ff voorstellen

Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
Plaats reactie
RobK
Berichten: 3
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 15:47
Vul het getal in: 123
Locatie: Drechterland

ff voorstellen

Bericht door RobK » vr 24 feb 2012, 11:26

Een tijdje geleden zag ik op de hyves van mijn neefje een verwijzing naar oliversverhalen.nl. Enkele weken geleden ben ik begonnen met het lezen van Luc. Vervolgens heb ik de afgelopen twee weken (op elk vrij moment dat ik had, "gelukkig" forens ik dagelijks anderhalf uur met de trein naat mijn werk, lang leve de smartphone) alle verhalen gelezen en zag de link naar dit forum.
Omdat ik erg onder de indruk ben van de prachtige verhalen heb ik me geregistreerd.

Over mij: ik heet Rob, ben al zo'n halve eeuw op deze planeet en al weer zo'n 11 jaar samenwonend (en inmiddels ook getrouwd) met mijn man.
Ooit eens (kortstondig) eerder getrouwd geweest met de moeder van mijn (nu volwassen) zoon. Mijn zoon is ook de enige reden dat ik van dat huwelijk ietsje minder spijt heb.
Waar ik wel een beetje spijt van heb is dat ik pas op mijn 32e echt mijzelf durfde te zijn: homo :D

Uiteraard heb ik gezien dat er nog genoeg leesvoer op dit forum is geplaatst. Maar goed ook nu ik al Olivers verhalen al heb gelezen.
Juliie, schrijvers van verhalen, zal ik af en toe wel laten weten wat ik er van vind.

Wellicht ga ik Olivers' uitdaging om zelf een verhaal te schrijven ook wel aan, ga ik eens goed over nadenken.

Rob

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: ff voorstellen

Bericht door Oliver » zo 26 feb 2012, 01:01

Hi Rob,

Welkom!
Wat leuk dat je mijn verhalen gevonden hebt via je neefje!

Lees ze,en praat gezellig mee.
:D

Oliver

Plaats reactie