Dolphinboy

Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
Dolphinboy
Berichten: 36
Lid geworden op: di 23 dec 2008, 22:23
Vul het getal in: 0
Locatie: Apeldoorn

Dolphinboy

Bericht door Dolphinboy » za 03 jan 2009, 19:48

Hey daar allemaal. Ik ben Dolphinboy. Een nick die ik te danken heb aan een cadeautje van mijn oudere zus toen ik 21 werd: een tatoage in de vorm van 2 dolfijntjes die over elkaar heen springen. Mijn echte naam is Sander.

Met een leeftijd van 27 jaartjes oud op dit moment voel ik me nog lekker jong. Onlangs getrouwd (met een man) en samenwonend met onze 2 labradors woon ik in het grootste dorp van Nederland. Jawel dat is nog steeds Apeldoorn.

Van jongs af aan hebben de online erotische verhalen op internet mij heel erg geholpen met mijn coming out en zelf heb ik gedurende 2 jaar erotisch getinte verhalen geschreven onder de naam Roy Davenport. Helaas zijn al deze in het engels geschreven verhalen voor mijzelf verloren gegaan al zou het kunnen dat enkele nog te vinden zijn op het internet. Inmiddels ben ik, nu 8 jaar later onder de naam Roy Davenport begonnen aan een nieuwe serie genaame Mark en Martijn. Deze, in het nederlands geschreven serie, kun je vinden in het forum van deze site. Het gaat over de opbloeiende romance van twee tienerjongens en de reacties van hun omgeving. Veel seks zul je er niet in vinden dat kan ik je nu alvast verklappen. Ondanks een korte stop wegens privé omstandigheden zal dit verhaal binnenkort weer verder gaan.

Ik wens uiteraard olliver heel veel succes met zijn nieuwe website en ik hoop dat hij mij en vele andere lezers weer weet te raken en te inspireren met zijn zeer herkenbare verhalen.
Who Ever You Are, Whatever U Do Just Be Yourself

Plaats reactie