Even voorstellen

Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
Plaats reactie
Kevin-K
Berichten: 35
Lid geworden op: wo 22 mei 2019, 08:56
Vul het getal in: 123

Even voorstellen

Bericht door Kevin-K » do 23 mei 2019, 08:22

Hallo,

Mijn naam is Kevin en ik woon in een prachtig dorp vlakbij Rotterdam. Ik ben fan van verhalen over homo's. De beste verhalen hebben diepgang, een boodschap en gaan niet over seks alleen.
Begin 2017 ben ik zelf verhalen gaan schrijven en dit bleek toch moeilijker te zijn dan ik dacht.
In mijn schrijfstijl ontbrak iets waardoor mijn verhalen ook iets miste.

Ik wilde het schrijven bijna opgeven maar kwam toen op deze site. Ik heb in een recordtijd zowat alle verhalen van Oliver gelezen en dat heeft geleid tot nieuwe verhalen van mijn hand. Deze verhalen heb ik gepubliceerd op opwindend.net en ontvang bijna alleen maar lof hierover.

Waarom ben ik dan nu pas lid van Oliver? Eigenlijk heel simpel: ik wil Oliver bedanken want hij heeft mij geïnspireerd en geholpen met het ontwikkelen van mijn eigen schrijfstijl wat tot mooie en goede verhalen heeft geleid(al zeg ik het zelf)

Dus Oliver, Bedankt :)

Ik hou je site in de gaten en kan niet wachten op een nieuw verhaal van jou kant

Groeten
Kevin

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Even voorstellen

Bericht door Oliver » vr 24 mei 2019, 19:07

Hallo Kevin!

Allereerst natuurlijk welkom op dit forum en op mijn site.
Daarnaast super bedankt voor de complimenten. Daar is dit forum voor bedoeld, om te inspireren, zelf eens wat te proberen om te schrijven. En te genieten van andermans verhalen natuurlijk!

Leuk om te zien dat ik je "op weg" heb kunnen helpen. We zijn op zich wel nieuwsgierig, plaats gerust een van jouw verhalen hier op het forum.
Wat mijzelf betreft, ik ben druk bezig met een nieuw verhaal, maar door een hoop andere drukke dingen (en zoeken naar de juiste inspiratie om er een mooi verhaal van te maken) laat dat iets langer op zich wachten dan normaal.

Ik hoop dat je je hier thuis gaat voelen, ons eens iets laat lezen en dat je ons lang kunt helpen inspireren!

Groet,
Oliver

Plaats reactie