Adam83

Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
Plaats reactie
Adam83
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 11 mar 2019, 23:08
Vul het getal in: 123

Adam83

Bericht door Adam83 » ma 11 mar 2019, 23:31

Goedenavond!
Mijn complimenten voor deze site.
Vanmiddag via via op deze site gekomen en begonnen met het verhaal Een nieuwe start te lezen.
Na volledig verdwenen te zijn in het verhaal, de tijd vergeten en na deel 7 gezocht naar deel 8.
Tot mijn teleurstelling niets gevonden.
Ik ben een groot fan van goede verhalen met diepgang en ook een portie seks op zijn tijd vind ik heerlijk! :D :P

Zelf ben ik 35 jaar, gelukkig getrouwd met een man en samenwonend in een dorp in Noord-Holland.
Ik werk twee dagen per week als vrijwilliger met kinderen en daarnaast ben ik penningmeester van een bestuur van leden die dezelfde aandoening hebben als ik. Verder zijn er geen huisdieren of kinderen.
Vanwege mijn privacy ben ik expres een beetje vaag, maar wees gerust, ik ben zeker benaderbaar.

Tot slot, heb ik zelf in het verleden ook een aantal verhalen geschreven met meer dan alleen seks (seks mensen, geen sex! We zijn tenslotte niet in Engeland of Amerika)! Ik heb de verhalen eerder geschreven en elders gepost, waarbij ik nog steeds bezig ben met het afmaken van deze verhalenreeks en ik daarnaast graag eerst verbeteringen wil aanbrengen. Maar ik sluit zeker niet uit dat ik op korte termijn mijn verhalen hier ook post.

Verder zijn vragen altijd welkom en mogelijk. ;)

Groeten,
Adam83

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Adam83

Bericht door Oliver » di 12 mar 2019, 16:08

Hallo Adam!
Welkom en ga je thuisvoelen hier. Naar verhalen zijn we altijd benieuwd hier. :)

grensgeval
Berichten: 59
Lid geworden op: ma 17 mar 2014, 21:29
Vul het getal in: 123
Locatie: De Nederlands Duitse grens (dus ben ik nu Nederlander of Duitser??)

Re: Adam83

Bericht door grensgeval » wo 13 mar 2019, 00:49

Welkom Adam

We hopen spoedig jou verhaal(en) te mogen zien
en dat er meer mooie verhalen mogen komen

Groet
Grens Geval
Laat ieder in zijn waarde,
Groot of klein,
Iedereen mag er zijn

Adam83
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 11 mar 2019, 23:08
Vul het getal in: 123

Re: Adam83

Bericht door Adam83 » wo 13 mar 2019, 21:04

Bedankt voor jullie welkome gevoel!

Adam83

Amexic
Berichten: 142
Lid geworden op: wo 10 jun 2015, 20:14
Vul het getal in: 123
Locatie: Antwerpen

Re: Adam83

Bericht door Amexic » vr 05 apr 2019, 20:41

Diepgang, verzorgd taalgebruik en een portie seks zorgvuldig gebruikt, niet te veel, enkel om te kruiden. Pittig mag.
Lees alles hier aanwezig, geniet, denk na en geef commentaar....
Natuurlijk is een verhaal van jou welkom. Je hebt verwachtingen geschapen. 't Ja de tijd om te schrijven.... die heeft niemand.

Plaats reactie