voorstellen

Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
Plaats reactie
caprys
Berichten: 23
Lid geworden op: zo 04 jun 2017, 03:19
Vul het getal in: 123

voorstellen

Bericht door caprys » zo 04 jun 2017, 10:46

Hallo,

Ik ben Caprys, 27 jaar. Ik ben een alleenstaande moeder met een dochtertje van 8 jaar. Ik hoop dat ik als vrouw welkom ben op dit forum.
Af en toe schrijf ik verhalen of beter gezegd ik doe een poging om verhalen te schrijven. Het is me tot nu toe nog niet gelukt om een verhaal echt af te werken, maar ik blijf proberen (de aanhouder wint). Ik heb altijd al een enorme interesse in homoseksualiteit gehad en dat verwerk ik dan ook in mijn verhalen. Ik kan geen verhaal schrijven zonder dat er een homo insluipt :) . Ik lees ook graag verhalen over homo's, dus ik ben heel blij dat ik dit forum toevallig ben tegengekomen.

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: voorstellen

Bericht door Oliver » zo 04 jun 2017, 11:25

Hallo Caprys,

Natuurlijk ben je welkom. Als ik het zo hoor passen jouw verhalen prima bij de doelgroep dus laat maar komen die verhalen!
:D

Groet,
Oliver

caprys
Berichten: 23
Lid geworden op: zo 04 jun 2017, 03:19
Vul het getal in: 123

Re: voorstellen

Bericht door caprys » zo 04 jun 2017, 19:06

Ik ga een beetje afwachten en kijken hoe dit forum werkt. Mijn verhalen kunnen nogal expliciet en donker zijn, dus ik zou toch zeker eerst een indruk willen krijgen waar de grens zo een beetje ligt. Eerst kijken wat toelaatbaar is, daarna zie ik wel of ik genoeg moed kan verzamelen om eens een verhaal te delen.

StarryNight1980
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 23 jul 2017, 11:01
Vul het getal in: 123
Locatie: Amsterdam

Re: voorstellen

Bericht door StarryNight1980 » ma 24 jul 2017, 10:52

Hallo allemaal, mijn naam is Dave, ben 37 en kom uit Amsterdam. Ik kwam hier toevallig terecht, en aangezien ik geïnteresseerd ben in andermans schrijfsels én er in mij ook nog een schrijver schuilt (die op het moment diep in slaap is helaas), lijkt dit me een een heel leuke site! Ben nu bezig met de Luc-serie, maar ga ook zeker de verhalen op dit forum lezen!

caprys
Berichten: 23
Lid geworden op: zo 04 jun 2017, 03:19
Vul het getal in: 123

Re: voorstellen

Bericht door caprys » ma 24 jul 2017, 16:32

StarryNight1980 schreef:Hallo allemaal, mijn naam is Dave, ben 37 en kom uit Amsterdam. Ik kwam hier toevallig terecht, en aangezien ik geïnteresseerd ben in andermans schrijfsels én er in mij ook nog een schrijver schuilt (die op het moment diep in slaap is helaas), lijkt dit me een een heel leuke site! Ben nu bezig met de Luc-serie, maar ga ook zeker de verhalen op dit forum lezen!
Welkom Dave :D

Plaats reactie