Drie in een

Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
Plaats reactie
Alex Thunder
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 28 sep 2015, 21:19
Vul het getal in: 123

Drie in een

Bericht door Alex Thunder » wo 30 sep 2015, 15:19

Hallo allemaal.

Noem mij maar Alex, al staat er Tom op mijn geboorteäcte. Dat komt... ik zit in de fursuit cultuur. En Alex Thunder is een van mijn furson's. Ja, een van. Ik heb er in totaal drie. Maar daar zal ik niet verder over uitwijden.
Wel zijn mijn grenzen hierdoor wat breder, en ik probeer dat ook in mijn verhalen terug te laten komen. Niks al te schokkends. Dingen als furs, fursuiting, magie, meerdere werelden, ik waarschuw maar vast.
Mijn schrijven is nog niet helemaal perfect, ik maak veel taalfouten. Sorry als je je daaraan stoort, ik probeer het op te lossen.
Ik ben altijd geintereseerd in crossovers, traden en samen iets verzinnen.

Nou, fijne dag allemaal en geniet van mijn verhalen.

Groeten Alex.

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Drie in een

Bericht door Oliver » do 01 okt 2015, 22:04

Alex, welkom!
Meteen ook met een eigen verhaal. Top!
Je laat doorschemeren dat het misschien wat anders als anders is, en dat maakt nieuwsgierig.
Laat maar komen die volgende delen!

morning
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 27 jan 2012, 01:30
Vul het getal in: 123

Re: Drie in een

Bericht door morning » za 03 okt 2015, 00:03

Welkom Alex,

Ook erg leuk om te zien dat je direct al bent begonnen met een verhaal. Ik zal het je voorlopig niet nadoen want ik heb de schrijver in mezelf nog niet ontdekt. Dat je direct een verhaal plaatst respecteer en waardeer ik alleen maar ondanks af en toe een taalfout. Ik hoop in ieder geval dat ik je met de opmerking daarover niet tegen het zere been heb gestoten ;-).

De fursuit cultuur was mij tot op heden onbekend maar ik ben een beetje gaan kijken en moet zeggen wel bijzonder maar tegelijkertijd ook interessant ;-)

Grtz,

Plaats reactie