Nog een Thomas...

Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
Plaats reactie
Thomas
Berichten: 59
Lid geworden op: di 21 okt 2014, 13:20
Vul het getal in: 123

Nog een Thomas...

Bericht door Thomas » di 21 okt 2014, 14:01

Beste Oliver, andere schrijvers en lezers van dit forum,

Het moet al wel 10 jaar geleden zijn dat ik bij het lezen van verhalen op de site van Oliver terechtkwam. Bedankt Oliver, dat je hier dit podium biedt. Ja, al je verhalen heb ik gulzig verzwolgen. Mezelf er in herkend, of gewoon genoten van de manier waarop je de situaties zo mooi in beeld brengt.
Ook van andere schrijvers heb ik veel gelezen en ik geniet nog steeds van de bijzondere en vaak ontroerende situaties die zij daarin aan ons schetsen. Maar het lukt me jammer genoeg niet om alles te blijven lezen. Maar hierbij ook aan alle gastschrijvers dank voor hun bijdrage aan mijn leesplezier.
Om jullie als schrijvers te laten weten dat je het niet voor niets doet en om jullie te blijven motiveren, heb ik na 10 jaar de moed verzameld om me hier te registreren en dit aan jullie te kunnen vertellen. Tsja, soms zijn dingen zoals ze zijn.

Aan alle anderen veel plezier met het lezen.

Groet, Thomas

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Nog een Thomas...

Bericht door Oliver » wo 22 okt 2014, 10:23

Hey Thomas!

Welkom klinkt misschien een beetje raar na tien jaar, maar toch niet minder gemeend.
Fijn om te lezen dat je zoveel plezier beeeft aan de verhalen, aan die van mij maar ook aan die vaan de andere bezoekers.
Daar doen we het tenslotte voor, en dan is het altijd leuk om te horen dat we het niet voor niets doen.
Ik zag al meer reacties van je net, alweer een lezer die uit de stilte en anonimiteit stapt.

Mooi!
;)

Plaats reactie