weer een nieuw forumlid: JanJC

Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
Plaats reactie
JanJC
Berichten: 17
Lid geworden op: di 14 jan 2014, 19:51
Vul het getal in: 123

weer een nieuw forumlid: JanJC

Bericht door JanJC » zo 19 jan 2014, 17:15

in 2011 was ik bij toeval gestuit op verhalen van Hans Bernard en heb hem een compliment gestuurd. Hij heeft me toen attent gemaakt op de site van Olivers Verhalen en ik heb meteen "Luc" gelezen. Dat was "een schot in de roos" en daarna heb ik alle andere verhalen gelezen en daar steeds veel plezier aan beleefd. Ook heb ik veel verhalen van "bezoekers" gelezen en dan blijken er toch veel mensen met schrijftalent te zijn. Ik lees alle verhalen pas als ze helemaal compleet zijn (heb "Trouw" het vorige weekeinde gelezen) want ik begrijp de klachten van de lezers (om weer twee weken te moeten wachten) maar al te goed.
Dat houdt waarschijnlijk in dat ik niet vaak zal mee discussiëren op de forum-site, maar mogelijk pas aan het einde van een verhaal. Na een jaar aarzelen of ik me zou registreren voor het forum, heb ik dat nu toch maar gedaan om in ieder geval de mogelijkheid te hebben me in voorkomend geval uit te spreken. Ik hoop op nog veel mooie verhalen - zowel van Oliver als van de "bezoekers".
Vriendelijke groeten / Jan

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: weer een nieuw forumlid: JanJC

Bericht door Oliver » zo 19 jan 2014, 17:41

Welkom Jan, al ben je er al een tijdje.
Lees zoals je wil lezen, ik snap dat je wacht tot iets helemaal klaar is.
Leuk als je achteraf jouw mening wil delen!

Olv

Plaats reactie