Mauss1979

Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
Plaats reactie
mauss1979
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 23 aug 2013, 20:30
Vul het getal in: 123

Mauss1979

Bericht door mauss1979 » vr 23 aug 2013, 20:46

Hoi allemaal,

Ik ben Maurice, een 33-jarige man.
Al meerdere jaren lees ik met veel interesse de verhalen van Oliver. Nu ook steeds meer de andere verhalen van bezoekers.
Hierdoor ben ik enthousiast geraakt om ook verhalen proberen te schrijven. De komende tijd zal ik deze hopelijk dan ook schrijven en plaatsen.
Ik hoop dat er naast interesse ook opbouwende kritiek op komt.

Over mijzelf kan ik vertellen dat ik dus een 33-jarige man ben uit het pittoreske Scheveningen en al 3,5 jaar een relatie heb met een student van nu 20.
Ik werk momenteel in een (hoe kan het ook anders) viswinkel na 18 jaar in de horeca te hebben gewerkt.
Het lopende verhaal van Oliver is erg herkenbaar voor mij aangezien ik uit een dorpje kom waar geloof een rol speelt. Gelukkig is mijn uit de kast komen minder heftig dan de verhalen die ik nu van Oliver en Michael87 lees. Wel heb ik een relatie met iemand uit een streng gelovig dorp gehad en de nodige problemen en onbegrip hebben opgeleverd.

Mijn verhalen zullen voor een deel uit het leven gegrepen zijn maar ook fictie betreffen.

Groeten,

Maurice - Mauss1979

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Mauss1979

Bericht door cor van dongen » ma 09 sep 2013, 11:23

Hoi Maurice,
Welkom op de site van Oliver. Je klinkt enthousiast en maakt me niewsgierig naar je toekomstige pennevruchten. Je oproep om naast interesse ook kritiek te leveren zal zeker een reactie van mij opleveren. Als je de verhalen hier al geruime tijd volgt zul je mijn naam al wel eens zijn tegengekomen. Ik lees de verhalen steeds kritisch, maar constructief en zo eerlijk mogelijk. Succes.
Groet
Cor

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Mauss1979

Bericht door Oliver » ma 09 sep 2013, 22:27

Streng maar rechtvaardig! :D

Laat je niet afschrikken Maurice. Welkom, en neem je tijd. Dat is precies waar dit forum voor bedoeld is: schrijven, uitproberen, vallen en opstaan.
Kritiek is altijd opbouwend waar je zeker wat aan kunt hebben.
Maak er een leuke tijd van hier!

Oliver

Plaats reactie