Fatal error

Voor alle onderwerpen die je kwijt wilt.
Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Fatal error

Bericht door Oliver » do 20 feb 2014, 10:29

Aangezien ik nergens problemen mee heb, en de tip die ik van Michael heb gekregen de volgende vraag: welke browser gebruiken jullie. Met Internet Explorer werkt hier alles op dit moment.

Jowima
Berichten: 27
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 00:48

Re: Fatal error

Bericht door Jowima » do 20 feb 2014, 11:38

Ik gebruik CHROME op tablet

Jablan
Berichten: 201
Lid geworden op: vr 04 feb 2011, 19:54
Vul het getal in: 0
Contacteer:

Re: Fatal error

Bericht door Jablan » do 20 feb 2014, 21:46

Tablet/Smartphone met Android en Laptop/Desktop met Firefox. Voor de bereikbaarheid van de algemene site maakt het bij mij geen verschil: soms wit, meestal normaal in mijn geval.

Eigen acties als je een witte pagina krijgt: Cachégeheugen leegmaken (cookies eraf, bewaarde pagina's weg).

Voor Oliver: zijn er dagen of uren, waarop je plotseling ip-adressen uit China, Oekraïne of Rusland, Hongkong of Nigeria ziet of een ongewone drukte op de server hebt? Zo ja, dan zijn de witte pagina's een gevolg van robotactiviteiten. Je hebt op de algemen site een gastenboek en ook robots proberen een reactie achter te laten.

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Fatal error

Bericht door Oliver » vr 21 feb 2014, 01:41

Die kunnen er vast wel tussen zitten, en dat vermoeden heb ik ook wel. Het spammen is een tijdje hoog geweest in het gastenboek, maar dat heb ik kunnen blocken. Toch, als ik zo de bezoekersaantallen bekijk dan kan het dat niet zijn op zich. De server heeft wel wat probleempjes gehad, maar dat is alweer van een flinke tijd terug.
Ik heb via PM al wat tips en trucs doorgegeven gekregen, we gaan er mee aan de slag.

Plaats reactie