VAN LUCKY EYE ...

Voor alle onderwerpen die je kwijt wilt.
Plaats reactie
Lucky Eye
Berichten: 680
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 19:35

VAN LUCKY EYE ...

Bericht door Lucky Eye » wo 16 mei 2018, 07:19

Beste Lezers!

Ik kan me heel goed voorstellen dat jullie uitkijken naar een nieuw verhaal van mij.

Verdienen aan mijn verhalen doe ik niet. En dat is maar goed ook want anders zou ik droog brood moeten eten. Bovendien laat ik mijn lezers veel te lang in spanning wanneer er eindelijk weer eens iets nieuws gaat komen.

Ik werk aan meerdere verhalen. Een tic die ik heb. Maar ... het werkt voor mij goed. De concentratie is soms flink ver weg en in het verleden heb ik dan gemerkt dat als ik te lang met één verhaal bezig ben ik allerlei dingen door elkaar ga gooien. En daarom die meerdere verhalen tegelijkertijd. Steeds weer "dwing" ik me voordat ik ga schrijven ertoe goed op de hoogte te zijn van met welk verhaal ik bezig ben. Een trucje dat voor mij goed werkt.

Maar ... het nadeel is wel dat alles traag vordert. Een aantal uren achtereen schrijven lukt me helaas niet. Het blijft steeds bij heel kleine stukjes.
Het verhaal dat al vanaf het begin een titel had (iets bijzonders voor mij) en "Vergeving" gaat heten heeft het meeste vorm. Negen hoofdstukken zijn uitgeschreven maar ik ben er nog lang niet. Nog niet eens bij de echt pijnlijke plek in het verhaal. En jullie weten dat ik erg breedsprakig kan zijn in mijn verhalen. Dus ... nog geen publicatiedatum.

De pijn van mijn ziekte is heel erg wisselend. Het is er altijd (niets nieuws voor mij). Soms is het heel erg heftig en andere momenten kan ik het goed hebben. Er is geen peil op te trekken wanneer welke fase zich voordoet en hoelang zo'n periode duurt.

Maar ondanks dat lach ik heel wat af. Er is genoeg voor mij om dankbaar voor te zijn.

Groeten,
Lucky Eye

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: VAN LUCKY EYE ...

Bericht door Oliver » wo 16 mei 2018, 07:35

Neem je tijd Lucky.
Iedereen werkt anders.
Fijn dat je een update geeft, we hebben geduld!

Plaats reactie