VOOR ALLE SCHRIJVERS (EN LEZERS) HIER OP HET FORUM

Voor alle onderwerpen die je kwijt wilt.
Plaats reactie
Lucky Eye
Berichten: 680
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 19:35

VOOR ALLE SCHRIJVERS (EN LEZERS) HIER OP HET FORUM

Bericht door Lucky Eye » wo 03 jan 2018, 12:41

Goedemorgen!

De beste wensen voor jullie en natuurlijk ook voor al onze lezers voor het nieuwe jaar!

In het verleden heb ik hier een kerstverhaal gelezen van Michael en in 2015 schreef ik zelf een verhaal rond die tijd. Nu werd ik blij verrast door een verhaal op 25 december van Consigliere.

Sjack013 schreef in reactie op dat verhaal: "Van mij mag dit gerust een traditie worden om met Kerst een dergelijk verhaal hier te plaatsen."

Tijdens het publiceren van 'Morgenster' kreeg ik op een gegeven moment van een lezer die het verhaal graag in een keer wilde lezen de vraag of het met Kerst klaar zou zijn. Zijn woorden: "Want dan heb ik met Kerst iets leuks te lezen!" En ... ik heb aan zijn vraag kunnen voldoen.

Terugkomend op dat wat Sjack schreef vraag ik me af of het mogelijk is dat wij als schrijvers voor de komende Kerst - in de loop er naar toe (een kort vervolgverhaal) of op de dag zelf (een kort verhaal) - iets kunnen publiceren. Het zou kunnen zijn dat jullie hoofd er nu nog niet naar staat ... wellicht moet je eerst in de stemming komen ... maar ... aan de andere kant ... we hebben nu nog wel volop tijd om eraan te werken.

Zomaar een gedachte van mijn kant, misschien willen jullie erover nadenken.

Groeten,
Lucky Eye

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: VOOR ALLE SCHRIJVERS (EN LEZERS) HIER OP HET FORUM

Bericht door Oliver » wo 03 jan 2018, 18:29

Leuk idee!
Gewoon een kort verhaal rond de kerst door zo veel mogelijk schrijvers..
Leuk thema ook, waar je anders niet snel iets mee doet bij een vervolgverhaal dat langer loopt dan de Kerstperiode.

StarryNight1980
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 23 jul 2017, 11:01
Vul het getal in: 123
Locatie: Amsterdam

Re: VOOR ALLE SCHRIJVERS (EN LEZERS) HIER OP HET FORUM

Bericht door StarryNight1980 » vr 09 feb 2018, 12:11

Een leuk iniatief! Ik ben ook wat aan het proberen, maar een Kerstverhaal lijkt me een goede opdracht om naar toe te werken. En het is nu inderdaad nog vroeg genoeg!

Plaats reactie