Een eigen site voor mijn verhalen

Voor alle onderwerpen die je kwijt wilt.
Plaats reactie
Michael87
Berichten: 458
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 08:22
Vul het getal in: 123
Contacteer:

Een eigen site voor mijn verhalen

Bericht door Michael87 » wo 23 jul 2014, 10:17

Dag allemaal,

N.a.v. de veelvuldige vragen die ik kreeg om mijn verhalen als boek uit te geven, ben ik eens gaan nadenken. Eerlijk gezegd zie ik de toegevoegde waarde van een gedrukt of e-book niet zo. Ik ben geen professioneel schrijver, hoef er de kost niet mee te verdienen. Ik schrijf verhalen omdat ik het leuk vind en iets te melden heb en ik wil eigenlijk niks liever dan dat zoveel mogelijk mensen ze lezen. Daarnaast vind ik het leuk in contact te komen met lezers en dat gaat nu eenmaal het beste online.

Al denkende kwam ik tot de conclusie dat ik mijn verhalen niet ga uitgeven maar dat ik, naast de forums waar ik nu al publiceer, een 'vaste stek' online wil. Niet nog een forum, want dat zou slechts het zoveelste online platform zijn voor schrijvers. Ik bedoel een site uitsluitend voor mijn eigen verhalen, met een uitstraling die bij mij past, waar ik me thuis bij voel. Heel letterlijk in dit geval want de achtergrondfoto is genomen bij ons vanuit de achtertuin. :-)

Eenmaal de knoop doorgehakt, ben ik maar meteen gaan bouwen. Inmiddels is mijn site, incl. mobiele versie, zo goed als klaar en wil ik jullie uitnodigen een kijkje te komen nemen op michaelsverhalen.wix.com/home.
Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden!

Mocht je nog foutjes tegenkomen, meld ze dan aub even, dan kan ik ze herstellen. Thx!

Groet,
Michael
Laatst gewijzigd door Michael87 op wo 23 jul 2014, 18:25, 1 keer totaal gewijzigd.
[i]**Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen**[/i]

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Een eigen site voor mijn verhalen

Bericht door Oliver » wo 23 jul 2014, 12:15

Via het gastenboek daar en via mail heb ik je al gefeliciteerd, maar ook hier nog even: het ziet er mooi uit! Leuk om te zien dat iemand die op mijn site begonnen is uitvliegt naar een eigen site. Daar ben ik stiekem ook best trots op. ;)

Plaats reactie