Trouw deel 8

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Plaats reactie
Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Trouw deel 8

Bericht door Oliver » do 04 jul 2013, 19:09

Deel 8 staat online.

Emiel stelt leuke vragen. En Loek wil ook zijn zegje doen.

Lees ze!

Oliver

dkz09
Berichten: 143
Lid geworden op: ma 29 mar 2010, 17:56

Re: Trouw deel 8

Bericht door dkz09 » do 04 jul 2013, 20:32

Hoi Oliver

Waarom altijd zo een einde. Je doet het zeker om mijn te pesten.
Ik ben benieuwd hoe het gaat aflopen. Zijn we al 2 weken verder :?: :?: :?: :?:
Maar ik kan mijn wel momenteel in Stan verplaatsen. Ik probeer ook mijn ex uit mijn hoofd/hart te zetten.
Maar dat wilt niet echt. En mijn ex zie ik enige zins in Loek terug.

Maar goed ik kijk al weer uit naar het volgende deel.
Groetjes Geoff
©Geoff(dkz09), 2015

*Wees wie je bent en wees daar trost op*

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Trouw deel 8

Bericht door cor van dongen » do 04 jul 2013, 23:46

Hoi Geoff
Dat heet iets van een clifhanger Geoff! ;) En dat is een van de vele sterke kanten van Oliver. Ja, je voelt het goed aan. Is Emiel een surogaat voor zijn echte liefde? En is Loek al echt zijn ex in zijn beleven? Ik ben er nog niet uit, en dat zal voorlopig wel zo blijven. Hij weet het boeiend te houden, met een mooie opbouw rond die Emiel, die enerzijds goed lijkt aan te voelen wat de mogelijke problemen zijn voor een jongen als Stan vanuit zijn achtergrond, en anderzijds wat relaxter en mogelijk wat gedurfder met Stan lijkt te kunnen omgaan. We blijven gefascineerd door de mogelijkheden en ja, die steeds terugkerende 14 dagen, die delen we als lezers moet je maar denken. :D
Groetjes
Cor

dkz09
Berichten: 143
Lid geworden op: ma 29 mar 2010, 17:56

Re: Trouw deel 8

Bericht door dkz09 » vr 05 jul 2013, 12:06

Hey Cor.

Dat van die cliffhanger wist ik wel. Maar kon er niet zo snel op komen.
En inderdaad het verhaal kan nog alle kanten uit. Ik ben gewoon iemand die aan een verhaal begint. Dan soms naar achter bladert om te kijken hoe het afloopt. Om vervolgens gewoon netjes het hele verhaal verder te lezen. Daar vindt ik het zo vervelend. Dat het altijd 14 dagen duurt. Voor er weer een nieuw deel online staat.
Maar goed ik zal weer eens een flinke porties geduld moeten hebben.
Groetjes Geoff
©Geoff(dkz09), 2015

*Wees wie je bent en wees daar trost op*

Jablan
Berichten: 201
Lid geworden op: vr 04 feb 2011, 19:54
Vul het getal in: 0
Contacteer:

Re: Trouw deel 8

Bericht door Jablan » di 09 jul 2013, 08:13

Mooie langzame overgang van Loek naar Emiel. Interessant: ook de jongere zus kijkt buiten de vertrouwde omgeving rond.
Vergis ik mij of zijn de laatste hoofdstukken wat losser van sfeer?

(PN)

Raymonm
Berichten: 94
Lid geworden op: za 11 apr 2009, 13:09

Re: Trouw deel 8

Bericht door Raymonm » di 09 jul 2013, 20:19

Goedenavond,

Voor degene onder ons die het zich afvragen, ik leef nog steeds, en nog steeds lees ik trouw elke 2 weken het nieuwe deel. Iets minder actief op het forum gezien drukke tijden.. Wat geen excuus is om de schrijver geen dikke veer ergens in te laten stoppen waar het donker is laten we maar zeggen:)

De overgang van Loek naar Emiel gaat gestaag, maar de vraag is of het wel een overgang betreft. Onze schrijver heeft ons vaker op het verkeerde been gezet. Dat neemt niet weg dat het een mooie overgang is. Is Emiel wel van de homoseksuele kant. Persoonlijk denk ik het wel, maar dat is gelegen in het feit dat er een mooie skater is, waar hij vroeger bijhoorde en nu niet meer, en er weinig over loslaat (hoe toevallig schrijver:)) Het kan ook natuurlijk compleet andersom zijn, dat Emiel geschrokken is van de liefdesverklaring van de skater.. We zullen moeten wachten wat de schrijver ons voor gaat schotelen.

De Zus is mooi om te zien hoor, echt wel! Ik vraag me af hoe sterk de ouders aan het geloof hangen, als je ziet hoe vrij stan is in zijn opvattingen en zijn zus die ook buiten het geloof verder kijkt.. mhauw, ik heb er mijn vragen wel over op zich.

Ik ben beniuewd naar de ontwikkelingen.

Groeten,
Ray

Plaats reactie