Uit beeld deel 18

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Uit beeld deel 18

Bericht door Oliver » do 08 nov 2012, 19:40

Het slot van Uit beeld.

Lees ze!

Oliver

Raymonm
Berichten: 94
Lid geworden op: za 11 apr 2009, 13:09

Re: Uit beeld deel 18

Bericht door Raymonm » do 08 nov 2012, 20:10

Wat een slot geschreven deel!

Toch vallen de puzzelstukjes op zijn plaats (in mijn opinie) in het laatste deel.

Ik ben erg beneiuwd of we jarno, wijnand, jurre, karlijn en stijn nog eens terugzien. Dat zou een mooi teken zijn om te weten dat het ze goed gaat!

Op naar een nieuw stukje schrijfkunst van onze schrijver!.

GR,
Ray.

dkz09
Berichten: 143
Lid geworden op: ma 29 mar 2010, 17:56

Re: Uit beeld deel 18

Bericht door dkz09 » do 08 nov 2012, 20:55

Heey oliver.
Het is een heel mooie einde.
Ik had bepaalde dingen wel verwacht.
Ik kijk enorm uit naar je nieuwe verhaal.
Groetjes Geoff.
ps. ik zit momenteel een beetje vast met mijn eigen verhaal.
©Geoff(dkz09), 2015

*Wees wie je bent en wees daar trost op*

Jablan
Berichten: 201
Lid geworden op: vr 04 feb 2011, 19:54
Vul het getal in: 0
Contacteer:

Re: Uit beeld deel 18

Bericht door Jablan » vr 09 nov 2012, 01:14

Oké, een half-open einde. De richting is duidelijk, niet alles is ingekleurd, een echt Oliver-einde. ;)

Complimenten, meer dan een jaar gewerkt aan Jarno en Stijn, experiment met de minder-aaibare karakters geslaagd wat mij betreft.

keven
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 09 nov 2012, 01:09
Vul het getal in: 123

Re: Uit beeld deel 18

Bericht door keven » vr 09 nov 2012, 01:16

Oliver,
Een tijd geleden heb ik me aangemeld en al een keer geschreven dat ik vond dat je mooie verhalen schreef dit was echter onder een andere naam en ik heb geen flauw idee wat me gebruikersnaam was dus vandaar een nieuwe account (heb ook maar 1x wat geschreven).
Maar goed, inmiddels weer een nieuwe account om te zeggen dat ik het een mooi verhaal vind. Ik kan niet wachten op een eventueel vervolg:)
er blijven toch bepaalde dingen open, zoals hoe gaat het met floris en zijn vakantie liefde, en hoe is het met wijnand?
Iig een mooi einde van een mooi verhaal maar ik hoop echt dat er nog een keer een vervolg komt:)

En als korte reactie op DKZ: Succes, ik zit al een hele tijd elke keer te kijken of er een nieuw deel is dus kan niet wachten tot het volgende deel

Gr Keven

P.S. Let niet op eventuele spelling of grammatica fouten

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Uit beeld deel 18

Bericht door cor van dongen » vr 09 nov 2012, 20:20

Hoi Oliver,
Mooi slot en een beetje zoals verwacht, maar ik denk dat alle lezers er wel blij mee zijn.
Dat er door diverse mensen wordt gevraagd om een vervolg, is enerzijds wel begrijpelijk, omdat ze zich een jaar lang met de verschillende figuren hebben geïdentificeerd, maar ik denk dat we de verhalen van de "bijfiguren"niet allemaal tot in den treure hoeven te gaan uitspinnen. Goed is goed.
Ik zie uit naar een fris en nieuw verhaal .
Bedankt voor de vele uren leesgenot!
Lieve groet
Cor

bas
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 02:17

Re: Uit beeld deel 18

Bericht door bas » za 10 nov 2012, 00:52

hoi oliver en allemaal

jarno en stijn, jurre en tom en hoe de rest het er afbrengt moeten we zelf maar weten..
het was (helaas) allemaal voorspelbaar, maar de laatste twee heb je toch wel op een mooie manier bij elkaar gebracht (wat een dunne muurtjes hebben die huizen toch).
ja en ruben.. ik denk dat bijna iedereen zich zal afvragen..hoe gaat het verder met die jongen?
en dan de ouders van jarno en ruben. zullen ze het een keer accepteren?
allemaal van die vragen die we zelf invulling moeten geven.
oliver bedankt voor weer een jaar leesplezier

groetjes bas

ps1 DKZ we zitten allemaal te wachten op een vervolg. ga anders eens te rade bij mensen die kunnen schrijven. er zijn er hier genoeg die (denken) het (te) kunnen.

ps2 wat een kropmme zin in ps1, dus kom maar niet bij mij te rade

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Uit beeld deel 18

Bericht door Oliver » zo 11 nov 2012, 16:32

Dank jullie wel allemaal.
Inclusief Voorbeeld was het een verhaal van een jaar en vier maanden. Dat is lang, voor mijn doen. Ik had het zelf ook niet verwacht, om eerlijk te zijn. Zo zie je maar hoe karakters met je op de loop kunnen gaan. Stelletje rotzakken dat het zijn.
:D

Een vervolg? Daar ziet het niet naar uit. Zoals Cor al zei: je moet niet alle mensen uit het verhaal uitknijpen tot ze helemaal leeg zijn.
We zullen zien wat het volgende brengt. Kan eventjes duren...

Lucky Eye
Berichten: 680
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 19:35

Re: Uit beeld deel 18

Bericht door Lucky Eye » di 13 nov 2012, 17:23

Zoals altijd ben ik laat met een reactie.

Af en toe moeite met lezen. Nu weer helemaal bij. En ja, natuurlijk was het mijn gedroomde eind dat Jarno en Stijn weer bij elkaar zouden komen. Had het al eerder gezegd, geloof ik, ze passen gewoon bij elkaar. Alleen al de manier waarop Stijn met Ruben omging, was voor mij daar een teken van.

Blij toe natuurlijk dat het zo afgelopen is want met schrijvers weet je het maar nooit ;)

Kan me goed voorstellen dat het hiermee eindigt. Goed is goed!

Geweldig verhaal en geweldig goed geschreven.

Groeten,
Lucky Eye

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Uit beeld deel 18

Bericht door cor van dongen » di 13 nov 2012, 21:37

Hoi Lucky Eye,
Ben het helemaal eens met je reactie. Ik lees er wel uit, dat het af en toe moeizaam met je gezondheid gaat. Hoop dat er wat verbetering in komt.
Want ik blijf benieuwd naar ook een nieuw positief verhaal van jou, waar ik steeds van geniet.
Lieve groet,
Cor

Plaats reactie