Uit beeld deel 16

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Uit beeld deel 16

Bericht door Oliver » do 11 okt 2012, 19:13

Deel 16 staat online.

Spagaat.
En een kookpunt.

Lees ze!

Oliver

Raymonm
Berichten: 94
Lid geworden op: za 11 apr 2009, 13:09

Re: Uit beeld deel 16

Bericht door Raymonm » do 11 okt 2012, 19:51

Wat een hoogte en dieptepunten, maar het verhaal neemt wel verdere vormen aan zoals keuzes welke er volgens mij gemaakt gaan worden :)

Leuk deel, leest goed weg!

back in 2 weeks!

gr,
Ray

Jablan
Berichten: 201
Lid geworden op: vr 04 feb 2011, 19:54
Vul het getal in: 0
Contacteer:

Re: Uit beeld deel 16

Bericht door Jablan » do 11 okt 2012, 20:13

Oliver, plan je soms een deel 3 'In Beeld' rond Jarno? Er zit van alles in dit deel, wat een vervolg logisch zou maken.

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Uit beeld deel 16

Bericht door Oliver » do 11 okt 2012, 21:35

Ha ha ha, niet over nagedacht. Er staat in ieder geval nog geen letter op papier voor een trilogie in ieder geval. ;)

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Uit beeld deel 16

Bericht door cor van dongen » do 11 okt 2012, 23:01

Tjeminee Oliver, die keuze had Jarno nu onderhand toch wel kunnen maken of niet? Had je deel 17 niet tegelijk kunnen publiceren zoals met 14 en 15?
Ik heb zin om Jarno eens flink te ringeloren, want ik kan niet goed tegen oneerlijkheid. Wijnand maakt de goede keuze door zich even terug te trekken. Je kunt toch maar moeilijk liefhebbend tegen iemand aan gaan liggen en lekker mee slapenvan wie je weet, dat hij je belazert, nietwaar?
Lieve groet,
Cor
Laatst gewijzigd door cor van dongen op za 13 okt 2012, 11:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Raymonm
Berichten: 94
Lid geworden op: za 11 apr 2009, 13:09

Re: Uit beeld deel 16

Bericht door Raymonm » vr 12 okt 2012, 19:48

Hoi Cor,

Jarno bevind zich nog steeds in een moeilijk situatie. Zijn hersens zeggen 1, en zijn gevoel zegt heel wat anders. Waarom iemand ringeloren die duidelijjk in de knoop zit met zichzelf? Je kunt die persoon beter wat speelruimte geven om het issue aan te pakken en mijn gevoel zegt me dat we dicht bij een climax zitten.

Wijnand verdiept zich verder ook niet in de situatie, het enige dat hij doet is oordelen erover... En feit is, wijnand kan ook niet echt met Ruben overweg, wat kan stijn eraan doen dat hij die gave wel bezit? We weten dat Jarno alles voor ruben zal doen, en zodoende (en gezien de band welke hij met sijn heeft) toch contact met stijn zal houden omdat hij nu eenmaal in de instelling werkt waar ruben verblijft.

Ik durf te zeggen dat ik wijnand oppervlakkig en egoistisch vind! (over de hele linie genomen dan he!)

Gr,
Ray

dkz09
Berichten: 143
Lid geworden op: ma 29 mar 2010, 17:56

Re: Uit beeld deel 16

Bericht door dkz09 » vr 12 okt 2012, 21:32

Heey Oliver

Ik wil het liefst het einde weten. Ook al heb ik we een vaag vermoeden hoe het afloopt.
Heb weer enorm genoten. Kijk uit naar het volgende deel.

Groetjes Geoff
©Geoff(dkz09), 2015

*Wees wie je bent en wees daar trost op*

morning
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 27 jan 2012, 01:30
Vul het getal in: 123

Re: Uit beeld deel 16

Bericht door morning » zo 14 okt 2012, 03:16

Hey Oliver,

Het is weer een prachtig deel wat lekker leest.

Je weet de spanning wel op te bouwen ik kijk uit naar deel 17 ook al heb ik wel een vermoeden waar het uiteindelijk op uit zal draaien.

Grtz,

Morning

Morris
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 11 apr 2011, 13:50
Vul het getal in: 123

Re: Uit beeld deel 16

Bericht door Morris » zo 14 okt 2012, 04:12

Hmmm, benieuwd of mijn vermoedens over twee weken dan eindelijk uitkomen... Of dat Oliver ons nog langer in spanning houdt...

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Uit beeld deel 16

Bericht door cor van dongen » zo 14 okt 2012, 11:50

Hoi Ray,
Volgens mij ben je toch wel heel erg geneigd om alles van de hoofdpersoon Jarno allemaal maar goed te praten, waarbij je je nu zelfs gaat afzetten tegen de "bijfiguur" Wijnand. Ik ben het wel met je eens, dat hij een wat oppervlakkige indruk maakt, maar zeker niet egoïstisch. Dat is toch bij uitstek "onze Jarno", die - behalve als het om zijn broertje gaat - - alleen maar uit is op het bevredigen van zijn eigen behoeften, zodra de situatie daar maar even aanleiding toe geeft. Hij gebruikt juist Wijnand als een lekker bijslaapje. Dat hij nu in een wat moeilijker parket is geraakt, komt vooral door het feit, dat iemand anders (Jurre) overal van op de hoogte is. Dit dwingt hem toch misschien eindelijk eens tot de keuze die hij juist uit het oogpunt van eerlijkheid al veel eerder had moeten maken. :mrgreen:

Tja Morning, met die veertiendaagse cyclus zitten we allemaal als lezer en - met uitzondering van de 2 vorige afleveringen - is dat een ijzeren wet van onze schrijver, waar hij niet snel van zal afwijken voor zover ik hem ken. Voor de vele smeekbeden van zijn lezers in het verleden bleef hij altijd doof. Dat is misschien ook maar goed, want waar zouden we anders iedere veertien dagen weer naar uit moeten kijken?
Mogelijk een tip voor jou om eerder dan alle anderen de beschikking te krijgen over het geheel: stel voor om het als boek uit te gaan geven ;)

Groetjes
Cor

Plaats reactie