Uit beeld deel 12

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Plaats reactie
Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Uit beeld deel 12

Bericht door Oliver » do 30 aug 2012, 18:45

Deel 12 staat online.

Jarno zet alles op een rijtje. En dat valt niet mee.

Lees ze!

Oliver

Raymonm
Berichten: 94
Lid geworden op: za 11 apr 2009, 13:09

Re: Uit beeld deel 12

Bericht door Raymonm » do 30 aug 2012, 19:43

Oliver,

Chapeau voor de schrijver!

Jarno is toch niet met stijn het bed ingedoken Cor! Zoals ik al eerder zei mogen we niet oordelen over iets dat we nog niet weten en dan nog.. :)

Ik ben benieuwd naar het vervolg van Jarno-Ruben-Stijn.

Tot over 2 weken!

Gr,
Ray

dkz09
Berichten: 143
Lid geworden op: ma 29 mar 2010, 17:56

Re: Uit beeld deel 12

Bericht door dkz09 » do 30 aug 2012, 21:14

heey Oliver

Wat een mooi deel weer. Echt het maak een beetje mijn avond goed. Ik ben benieuwd naar het volgende deel.

groetjes geoff
©Geoff(dkz09), 2015

*Wees wie je bent en wees daar trost op*

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Uit beeld deel 12

Bericht door cor van dongen » do 30 aug 2012, 22:48

Nee, deze keer niet met Stijn naar bed. Maar het afscheid blijven nemen, het beëindigen van de relatie gebeurt zo vaak dat het een beetje onwaarachtig wordt, of niet? Wie is er nou eerlijk? Ik begin een beetje medelijden te krijgen met Wijnand.
groetjes
Cor

Raymonm
Berichten: 94
Lid geworden op: za 11 apr 2009, 13:09

Re: Uit beeld deel 12

Bericht door Raymonm » vr 31 aug 2012, 08:26

Hoi Cor,

DAt hij afscheid blijft nemen ligt vooralsnog (want we weten niet wat er in de toekomst gebeurd) in het deel met Ruben. zoals ik al eerder aangaf doet Jarno alles voor Ruben, dus ook onderzoeken of het aan Stijn ligt dat zijn humeur anders is.

Ruben heeft natuurlijk niet de mogelijkheid om zich goed te uiten en JArno wil het beste voor hem.
Daarnaast was de relatie welke jarno en stijn hadden ook wel heel erg heftig, en voor stijn misschien wel traumatisch. Als dingen zo diep zitten dan kun je dat nooit "echt" afsluiten. sommige onderdelen in ons leven zijn nou eenmaal niet af te sluiten.
Waartom onwaarachtig?

Ik durf hardop te zeggen dat ik me afvraag of dit wel met eerlijkheid te maken heeft. Hij is nu niet met stijn naar bed geweest. En laten we gewoon eerlijk zijn en elkaar geen mietjes noemen, iedereen is ooit wel een keer vreemd gegaan. Voor wijnand geld op dit moment: Wat niet weet wat niet deert. We weten tot slot niet wat wijnand allemaal uitspookt, want dat heeft de schrijver niet uitgelicht dus dat mogen we ook niet uitvlakken!

Groeten ,
Ray

Jablan
Berichten: 201
Lid geworden op: vr 04 feb 2011, 19:54
Vul het getal in: 0
Contacteer:

Re: Uit beeld deel 12

Bericht door Jablan » vr 31 aug 2012, 12:06

Weinig aan Ray toe te voegen.
Goed deel waarin de karakters verder naar voren komen en tegelijk de richting voor de komende delen duidelijk wordt. Oftewel: Cor's wens wordt verhoord, Jarno wordt gewongen keuzes te maken. Opvallend: Floris ontbreekt in dit deel.

@Oliver: 1x 'gin', laatste g is weggevallen.

Raymonm
Berichten: 94
Lid geworden op: za 11 apr 2009, 13:09

Re: Uit beeld deel 12

Bericht door Raymonm » vr 31 aug 2012, 16:58

Eens met Jablan dat Floris ontbreekt in dit deel. Maar Jurre komt er we lin naar voren, ik vraag me af wat hij verder gaat betekenen omdat de heren aan hebben gegeven geen spijt van hun daden te hebben.

En daarnaast, lijkt het misschien niet alsof Jarno Keuzes moet maken, maar gaat hij die ook maken? Ik krijg ineens een gevoel van luc en lau en een hoop issues en vluchten naar timboektoe voor mn ogen maar dat kan ook mijn gedachtenspinsel zijn.

Groeten ,
Ray

Enne cor, waar blijft je reachtie?

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Uit beeld deel 12

Bericht door cor van dongen » vr 31 aug 2012, 18:24

Tja Ray en Jablan,
Dat Floris niet voorkomt in dit deel is niet zo van belang. Jurre en Floris zijn een tweede lijn. De hoofdlijn bestaat uit Jarno - Stijn - Wijnand- daar draait het om, en Ruben is de aangever die Jarno probeert duidelijk te maken waar het echt om gaat in het leven........ en nu maar hopen dat Jarno dat snapt. Via een telefoontje van Stijn misschien.....??
Groetjes
Cor

Raymonm
Berichten: 94
Lid geworden op: za 11 apr 2009, 13:09

Re: Uit beeld deel 12

Bericht door Raymonm » za 01 sep 2012, 10:53

Precies Cor, je legt de vinger op de zere plek. Ruben wil laten zien waar het om gaat in het leven, echte liefde kennelijk!

Hoe kun je dan daden veroordelen terwijl je het in het licht moet zien van ontdekken wat er toe doet!

Maken we niet allemaal eens een foutje? foutjes moet je kunnen corrigeren. Wellicht dat de relatie tussen JArno en Wijnand helemaal niet zoveel voorstelt, maar daar gaan we achter komen.

Groeten,
Ray

Plaats reactie