Uit beeld deel 11

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Plaats reactie
Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Uit beeld deel 11

Bericht door Oliver » do 16 aug 2012, 21:15

Uit beeld deel 11 staat online.

Jarno vindt het tijd voor een experimentje. Met gevolgen.

Lees ze!

Oliver

dkz09
Berichten: 143
Lid geworden op: ma 29 mar 2010, 17:56

Re: Uit beeld deel 11

Bericht door dkz09 » do 16 aug 2012, 21:55

heey oliver.
Een mooi begin van me vakantie had ik niet verwacht.
Heb weer enorm genoten. Ben echt benieuwd hoe het afloopt.
Kijk al uit naar 30 augustus.

groetjes Geoff

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Uit beeld deel 11

Bericht door cor van dongen » do 16 aug 2012, 22:26

Hoi Harm,
Tja ik heb me wel eens vaker afgevraagd wat voor jongen die Jarno nu eigenlijk is: een egoïst die alles pakt wat er te pakken is, een knaap die echte gevoelens heeft voor zijn broer, of een klootzak die Stijn op deze manier aardig de vernieling in helpt? Maar ja, ik weet je antwoord al: daar kom ik aan het eind van het verhaal wel achter.......
Toch wel een mooie aflevering waarbij Ruben misschien met zijn primitieve gevoelens het beste "weet"wie er eigenlijk bij elkaar horen.
Groetjes
Cor

Raymonm
Berichten: 94
Lid geworden op: za 11 apr 2009, 13:09

Re: Uit beeld deel 11

Bericht door Raymonm » zo 19 aug 2012, 20:08

Hoi Oliver,

Wat een subtiel geschreven deel toch weer van sommige gevoelens van Ruben. Prachtig, vooral lastig om te schrijven lijkt me zo.

En Cor, ik begrijp niet goed waar je opmerkingen met betrekking tot "egoistisch" op doelen. Ja, wellicht duikt Jarno nog met Stijn de koffer in maar Stijn is er zelf ook nog.
"Oude liefde roest niet" en: "Wat van ver komt is lekker"

Ik wil niet zeggen dat ik dit in het dagelijks leven goed zou keuren maar we moeten wel beseffen dat Jarno en Stijn een heel (heftig) verleden hebben samen. Iedereen sluit dingen op zijn of haar manier af. En dat JArno weet dat het niet in de haak is, dat blijkt uit zijn eigen uitspraak. We kunnen ons beter afvragen welke reden de schrijver heeft om dit te laten plaatsvinden. Wellicht houdt de liefde tussen JArno en Wijnand tot slot ook geen stand, dat is iets dat we niet weten.

Wat we wel weten is dat JArno het niet toestaat als er met Ruben wat gebeurd. De ouders komen in mijn beleving minder voor ook in de bezoeken, maar ook dat kan te maken hebben met de verhaallijn. Ik bedoel kortweg te zeggen dat JArno heel goed weet wat goed en fout is. Laat hem zijn keuze maken zonder het egoistisch te vinden. We weten tot slot niet wat onze schrijver in verdere delen voor ons in petto heeft.

Groetend,
Ray.

Plaats reactie