Uit beeld deel 10

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Plaats reactie
Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Uit beeld deel 10

Bericht door Oliver » do 02 aug 2012, 19:35

Deel 10 staat online.

Jarno komt steeds meer tussen Floris en Jurre te staan, en snapt er niets meer van. Maar dan zorgt Floris toch voor een kleine doorbraak.

Lees ze!

Oliver

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Uit beeld deel 10

Bericht door cor van dongen » do 02 aug 2012, 23:34

Tja Oliver,
een verrassend deel, waarbij er iets meer begint te ontluiken tusen Jarno en Wijnand dan seks alleen.........of zie ik dat verkeerd? En dan Floris, die een vakantieliefde had, die zijn verliefdheid op Jurre doorkruist............Misschien lost eerlijkheid alle problemen op?
Lieve groetjes
Cor
Laatst gewijzigd door cor van dongen op za 04 aug 2012, 10:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Marcelgay
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 02 jan 2009, 13:19

Re: Uit beeld deel 10

Bericht door Marcelgay » vr 03 aug 2012, 15:38

Ik zat ook al de hele dag te wachten op het tiende deel. Direct na het plaatsen heb ik het gelezen. En de dag erna nogmaals. Het is weer een spannend verhaal. En het verhaal kan weer alle kanten opgaan, steeds meer informatie en ook steeds meer vragen. Het begint een beetje de kwaliteit van Maarten & Luc te krijgen, maar dat is nu nog steeds het beste verhaal.
Maar ik ben wel weer beneiuwd naar het vervolg van dit verhaal.

PS. Oliver, komt er alstublieft weer een nieuw vervolg voor Luc en Maarten.

Grtoet Marcel

Jowima
Berichten: 27
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 00:48

Re: Uit beeld deel 10

Bericht door Jowima » vr 03 aug 2012, 19:39

Het tiende deel las inderdaad weer lekker weg.
En Marcel heeft gelijk!!!
Heb net weer "Spiegelbeeld" helemaal gelezen. Daar zat ook wat Luc en Maarten in.
Hoe zou het eigenlijk met Terrence zijn??
Wie weet Oliver, jou lieten ze toch ook niet los!?!
Op naar 16 augustus.
Groet, Jowima

Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Uit beeld deel 10

Bericht door Oliver » vr 03 aug 2012, 23:03

Tsja...

Luc....

Hij blijft apart voor me.

Ooit, misschien, als ik er een goed onderwerp voor heb, net zoals ik na "10 jaar later" dacht dat het wel klaar was tot het idee voor Terence voorbij kwam...
Heel misschien komen ze wel weer eens voorbij.
Maar dan moet het wel een erg goed onderwerp zijn, ze zijn me te dierbaar om zomaar ergens voor te "gebruiken".

Eerst dit verhaal maar eens tot een goed einde brengen. :D

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Uit beeld deel 10

Bericht door cor van dongen » zo 05 aug 2012, 11:44

Wat dacht je van "oud rose" in het bejaardenhuis, waar ze geen kamer mogen delen? hahahaha :lol:
groet
Cor

Lucky Eye
Berichten: 680
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 19:35

Re: Uit beeld deel 10

Bericht door Lucky Eye » zo 05 aug 2012, 17:07

Hoi!

Ik weet het zo nog niet of er wel iets meer ontstaat tussen Jarno en Wijnand, Cor!

Ja, Jarno zegt dan wel 'Ik hou van je' tegen Wijnand maar... de meest gehoorde reactie daarop, waarover zelfs een boek en een film naar dat boek is gemaakt, komt niet. Wijnand krijgt het nog niet over zijn lippen om 'ik ook van jou' te zeggen. Dus... voor zover ik het kan zien is het misschien wel ietsjes verder maar dan nog altijd eenzijdig.

Groeten,
Lucky Eye

bas
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 02:17

Re: Uit beeld deel 10

Bericht door bas » do 16 aug 2012, 00:00

Hoi allemaal,

even geen inhoudelijke reactie. ben al een paar weken geveld door een virus en heb bijna geen energie meer. maar dat komt wel weer. veel plezier met het volgende deel.

groetjes bas

Plaats reactie