Uit beeld deel 2

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Uit beeld deel 2

Bericht door Oliver » do 12 apr 2012, 21:41

Deel 2 staat online.

Een terugblik: wat is er in het afgelopen jaar gebeurd?
En de studie gaat beginnen.

Lees ze!

Oliver

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Uit beeld deel 2

Bericht door cor van dongen » do 12 apr 2012, 23:00

Hallo Oliver,
Ja, ik weet niet helemaal wat ik moet zeggen, want ik ben zeer verrast en een beetje beschaamd. Bas had je eerste deel kennelijk veel beter gelezen dan ik, want mijn interpretatie klopte dus niet.

Ik vind je tweede deel wel heel erg goed. Al heb je in het tusendeel met deze play back een hoeveelheid stof verwerkt, die voldoende zou kunnen zijn voor een heel boek. Desalniettemin heel boeiend.

Heel erg benieuwd ben ik naar de komende delen: wordt het een overzicht van allerlei verschillende snelle relaties en seksuele avonturen, of krijgen we eens een werkeleijke verdieping van een monogame liefdesrelatie te zien?
Lieve groet :D ,
Cor

Jablan
Berichten: 203
Lid geworden op: vr 04 feb 2011, 19:54
Vul het getal in: 0
Contacteer:

Re: Uit beeld deel 2

Bericht door Jablan » do 12 apr 2012, 23:43

@Cor: met je interpretatie van deel één is niets mis. Als de ouders in de buurt zijn, dan wordt niet alles verteld.

Flashback en de laatste alinea ... mijn 'Oliveradar' zegt dat er nog een paar onverwachte wendingen aankomen. ;)

bas
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 02:17

Re: Uit beeld deel 2

Bericht door bas » vr 13 apr 2012, 00:13

ja Cor, na een jaar niet (kunnen) reageren op dit forum, ben ik toch weer begonnen. en ja hoor meteen met een paar goede voelhoorns.
en ja deel 2.. de flashback had inderdaad in een heel hoofdstuk kunnen zitten, alhoewel we er nog wel iets meer van gaan horen, "Hij was weg. Uit beeld". want om nu een heel verhaal te noemen naar iemand die helemaal uit beeld is? ik denk dat er nog wel wat vuurwerk komt..hahah van die nichten die elkaar in de gekleurde haren vliegen. lijkt me wel spektakel. maar stijn is denk ik nog lang niet uit beeld

de rest van het verhaal gaat wel een beetje snel hoor. de ene komt de ander gaat, tussendoor effe uit de kastkomen, dan weer iemand van de oude school zien (zal ook later wel weer ter sprake komen), er wordt gevrijd, gefeest, gegeten, gedronken, en twee jongens veroordeeld tot 1 bed. hoezo koppelen? we will see

en @jablan die houden we er in : de 'Oliveradar' en dan ook meteen opschrijven wat er naar boven komt. hoop dat dat een hoop spectakel gaat geven.

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Uit beeld deel 2

Bericht door cor van dongen » zo 15 apr 2012, 17:45

Hoi Jablan en Bas,
Inderdaad een heel creatieve: oliveradar! Bas lijkt daar al zoveel van te hebben dat het wel lijkt alsof hij met voorkennis reageert ;) Knap hoor. Ik wacht maar af en laat me verrassen voorlopig, want een voorspelling durf ik, gezien mijn miskleun bij de eerste reactie, voorlopig niet te geven.
Groetjes
:P
Cor

Oliver
Beheerder
Berichten: 823
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Uit beeld deel 2

Bericht door Oliver » ma 16 apr 2012, 20:43

cor van dongen schreef: Heel erg benieuwd ben ik naar de komende delen: wordt het een overzicht van allerlei verschillende snelle relaties en seksuele avonturen, of krijgen we eens een werkeleijke verdieping van een monogame liefdesrelatie te zien?
Dat eerste zou je wel een gruwel zijn geloof ik he? ;)

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Uit beeld deel 2

Bericht door cor van dongen » di 17 apr 2012, 11:22

hahahaha, nee hoor Oliver, als het maar goed geschreven is, vind ik alles best. Ik reageerde alleen op de ontwikkelingen tot nu toe..............het kan volgens mij de twee aangegeven richtingen uitgaan. Maar.............. een echt seksverhaal ben ik natuurlijk niet van je gewend.
Groetjes ;)
Cor

bas
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 02:17

Re: Uit beeld deel 2

Bericht door bas » di 17 apr 2012, 23:29

En jaja een oliveradar..als je alle verhalen van oliver heb gelezen kan je wel een beetje van te voren inschatten wat er gaat komen. alhoewel zijn stijl wel iets is veranderd, vooral van deze en die daarvoor. nog even en hij is helemaal voorspelbaar

en voorkennis. goh..weten jullie waar oliver mee te verleiden is? ik dacht met iets fries... maar goed, ik wil jullie wel vertellen hoe deel 3 in elkaar zit! daar komt die :

de introductie duurt nog een paar dagen en het grote eindfeest moet er nog aan komen.
jut en jul hebben hun intrede gedaan in de kamer van wijnand en wijnand natuurlijk in die van jarno. en ja wie gaat de meeste herrie maken? en wie zitten met hun oren aan de muur gekluisterd?
en moeders komt weer een keer langs omdat ze in de buurt was..jaja om de was te halen...
ja en gijs, hoe reageert hij? iets anders als dat karlijn denkt..
en ja… jut en jul zijn wel 2 hele mooie verschijningen en de relatie van jarno en wijnand wordt wel op de proef gesteld (of is dat H4?)
het hoogtepunt wordt het eindfeest!! ja en hoe dat afloopt? dat weet ik niet..er was een kinkje in de oliverkabel
en nu jullie maar wachten op deel 3

He cor, sex , bier en rock en roll!!! Dat gaat het worden!!!

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Uit beeld deel 2

Bericht door cor van dongen » wo 18 apr 2012, 09:35

Goh Bas, ik hoef deel 3 dus eigenlijk al niet meer te lezen. Wat een voorspellende gave heb jij. Maar als ik toch nog een kanttekening mag plaatsen: je bent hier Stijn vergeten, of heeft die helemaal afgedaan? En eh........rock en roll is niet helemaal meer van deze tijd dacht ik, meer uit de jaren '60-'70 toch? :lol:
We hebben wel iets bereikt met onze dagdromen, namelijk dat Oliver zich - tegen zijn gewoonte in - heeft laten verleiden tot een voorzichtige inhoudelijke reactie: die verdieping van de relatie kunnen we inderdaad op onze buik schrijven.
Groetjes,
Cor

Jablan
Berichten: 203
Lid geworden op: vr 04 feb 2011, 19:54
Vul het getal in: 0
Contacteer:

Re: Uit beeld deel 2

Bericht door Jablan » do 19 apr 2012, 17:36

@Bas: De titel 'uit Beeld' zit nu in deel 1 en in 2

Als schrijver is niets zo leuk wanneer er wordt gespeculeerd en het verhaal een hele andere richting uitgaat dan de lezers denken. Daarom dagdroom ik mee :mrgreen: en hoop ik er helemaal naast te zitten. ;)

Jut en Jul? Wat een tuttige hetero-omschrijving voor twee lieve, acnébestrijdende, onzekere studentjes in een introductieweek. Hoe dan ook, we hebben de twee even nodig voor een onvermijdelijke seksscène in deel drie en om Karlijn/Gijs in de rol van GBF neer te zetten. Zou de Schrijver deze keer een grens oversteken en er een kwartet van maken? Jarno heeft tenslotte een groot hart en een nog groter bed.

Voor later twijfel ik nog. Ik weet niet of 'Uit Beeld' de complete studententijd beslaat of alleen het eerste jaar. Is er een mysterieuze verbinding tussen de logees uit de introductieweek en Stijn/Ralph? Komt Stijn terug als verzorger van Ruben? Of geeft de vader van Jarno toe aan zijn heimelijke gevoelens?

Plaats reactie