Uit beeld deel 1

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Plaats reactie
Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Uit beeld deel 1

Bericht door Oliver » wo 28 mar 2012, 21:10

Het is zover: het eerste deel van Uit beeld staat online.

Het is het vervolg op "Voorbeeld".
Jarno heeft een compromis beklonken met zijn ouders en kan daar redelijk mee leven. Hij houdt zijn vriendje verborgen voor thuis en gaat zijn eigen gang. Maar als hij op kamers gaat en meer vrijheid krijgt, als hij voor zijn ouders uit beeld is, gaat het dan allemaal wel zoals hij het zich had voorgesteld?

Lees ze!

Oliver

P.S. Er is een nieuw handig ding met ingang van dit verhaal: rechts boven op de pagina van elk deel is een button om het verhaal te lezen in PDF-formaat of om te printen.

Kevin
Berichten: 115
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 23:58
Vul het getal in: 0
Locatie: Aalter (België)
Contacteer:

Re: Uit beeld deel 1

Bericht door Kevin » do 29 mar 2012, 03:24

Hehe, mooi deel terug Oliver , met een leuke verrassing in de laatste zin :P

PS : voor de mensen die de epub van feedbooks gebruiken ... normaal zou de ruimte tussen de verschillende blokken tekst in het verhaal nu ook in de epub aanwezig moeten zijn ...
Wij zijn ook maar gewone jongens, die dan toevallig op andere jongens verliefd worden

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Uit beeld deel 1

Bericht door cor van dongen » do 29 mar 2012, 14:28

Hoi Oliver,
Nou,helemaal uit beeld is hij nog niet als ik je eerste deel tenminste lees, waar de ouders al tweemaal zijn opgedraafd. En moeders heeft ook nog een uur gereden om een toetje te brengen... Je moet wat over hebben voor je kinderen. Maar het is wel weer een mooi begin/vervolg op het laatste deel. Ik ben benieuwd naar de verdere avonturen.Tja wel een aardige laatste zin, al vraag ik me af waarom de jongens nu niet echt voor zichzelf durven uitkomen. Of is de financiële afhankelijkheid toch nog te groot? ;)
Lieve groetjes
Cor

PS. technisch een heel mooie verbetering hoor. Is het niet mogelijk dezelfde truc toe te passen op alle andere verhalen? Want dat PDF leest echt geweldig goed!!

Marchel
Berichten: 28
Lid geworden op: do 18 dec 2008, 23:38

Re: Uit beeld deel 1

Bericht door Marchel » do 29 mar 2012, 23:09

Hoi Oliver,

ERg mooi eerste vervolg op "Voorbeeld"... je maakt me wel heel nieuwsgierig naar het vervolg :)

Groet,
Marchel

Raymonm
Berichten: 94
Lid geworden op: za 11 apr 2009, 13:09

Re: Uit beeld deel 1

Bericht door Raymonm » wo 04 apr 2012, 19:36

Het eerste deel gelezen, en tis een beetje wennen. Heeft toch een andere start dan andere verhalen vind ik.

Maar wel goed geschreven, zeker om nog bekende namen tegen te komen ;) Hoewel ik wel benieuwd ben hoe de rest van de roommies hier in deel 2 op gaat reageren.

We wachten af en keep on writing!

Gr ,
Ray

grienduil
Berichten: 5
Lid geworden op: di 06 jan 2009, 12:43
Vul het getal in: 0
Locatie: Sliedrecht

Re: Uit beeld deel 1

Bericht door grienduil » di 10 apr 2012, 17:21

Hoi Oliver,

Zie dat je weer begonnen bent. LEUK!!! ;-)
Kijk weer graag naar het volgende deel uit.
Succes en mzzl uit het Rotterdamse.

Grienduil(Jan)

bas
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 02:17

Re: Uit beeld deel 1

Bericht door bas » di 10 apr 2012, 23:46

ja oliver, het is knap om iedereen te laten denken dat stijn zijn huisgenoot is. maar een goede lezer had al in de 8ste regel van H1 kunnen lezen/bedenken dat het stijn niet is. en ja, dan krijg je in de laatste regel te horen wie het wel is..er kan een boel gebeuren in 1 /2 jaar. dat zullen toch wel een paar flash-backen worden om iedereen weer op het juiste spoor te krijgen.....
en ja moeders..ze blijven altijd bezorgt. toen ik voor school moest stage lopen (op 120 km afstand van huis en al heel lang geleden), wilde mijn moder ook wel even kijken waar ik terecht kwam...ze zal nog wel eens meer in het verhaal 'langskomen'.

Plaats reactie