"Aanvullen"

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: "Aanvullen"

Bericht door Oliver » za 26 mar 2022, 00:55

Deel 17 staat online!

Adam maakt kennis met Joep.
Mo moet nog een beetje wennen aan de hele situatie.

Lees ze!
Oliver

Directe link naar deel 17: https://oliversverhalen.nl/aanvullen-deel-17/

Marcel010
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 05 jan 2020, 11:56
Vul het getal in: 123

Re: "Aanvullen"

Bericht door Marcel010 » za 26 mar 2022, 07:39

Deel 17 gelezen. Leuk. En is er iets gebeurd tussen Adem en Tessa? De moeder van Levy heeft vast wel door dat haar zoon iets heeft met Joep verwacht ik. Misschien horen we binnenkort ook iets over de relatie tussen Anthony en zijn vriedin? David zal wel een waarschuwing krijgen over zijn gedrag en bemoeizucht. En wij moeten weer een week wachten op het volgende deel. Bedankt Oliver.

Marcel

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: "Aanvullen"

Bericht door Sjack013 » za 26 mar 2022, 10:39

Het voorjaar is weer in het land. Verliefdheid alom! Tussen Tess en Adam gaat het wel goed komen. En ook tussen Levy en Joep gaat het voortvarend. Anthony blijft een vraagteken en tussen Mo en David gaat het echt knallen. Ik vermoed dat de overbezorgdheid van Mo aanleiding zal zijn tot een uitbarsting met David. David zal aan het kortste eind trekken.
Maar ja, of mijn voorspellingen uitkomen, dat lezen we volgend weekend wel.
Oliver, ontzettend bedankt voor dit deel.

Sjack

Bingo
Berichten: 216
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 23:32

Re: "Aanvullen"

Bericht door Bingo » za 26 mar 2022, 16:50

Ja inderdaad, er is weer veel gebeurt in dit deel niet op gebied van seks. Maar dat hoeft ook helemaal niet, ik ben benieuwd of ik gelijk ga krijgen maar ik verwacht dat er tussen David en Martin een familieband bestaat anders had Martin hem er toch al lang uit geknikkerd!
Ik verwacht dat hij de zoon van de broer of zus van Martin is, natuurlijk kan ik er helemaal naast zitten de tijd zal het leren.
Maar ik bedank me weer voor dit prachtig deel Oliver en hopelijk gaat er werkelijk wat tussen Adam en Tessa ontstaan.

Groetjes van Jean

Ik ben zoals ik ben en dat is goed zo!

Wimmie
Berichten: 142
Lid geworden op: wo 01 jan 2020, 23:09
Vul het getal in: 123

Re: "Aanvullen"

Bericht door Wimmie » zo 27 mar 2022, 19:31

De filmavond is gewoon heel goed gegaan: Adam maakte de enig logische opmerking over de gestalte van Joep uitgaande van een jongen.
En Mo moet even zijn beschermende rol kwijt, dan gaat dat vast ook wel goed.
Dat betekent acceptatie op 1,5 front, want Adam weet nog niets verder!
En die meeste acceptatie tussen Levy en Joep, nu uitgesproken door Joep. Dat gaat gewoon goed. En stimuleert Levy, neem ik aan, om voorzichtig te blijven.
Maar David. Permitteert zich veel en heeft een bazig karakter. Gaat die voor problemen zorgen? Hij is vanaf zijn introductie de minst prettige speler in het verhaal. Of is het een interessant rookgordijn?
Blijft boeiend, en wat zit er nog in het vat? Volgende week zaterdag weer een stap(je)..... maar weten we dan meer?

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: "Aanvullen"

Bericht door Oliver » vr 01 apr 2022, 23:32

Deel 18 staat online!

Hoe is het nu met Melle?
En Joep wordt onrustig.

Lees ze!
Oliver

Directe link naar deel 18: https://oliversverhalen.nl/aanvullen-deel-18/

Marcel010
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 05 jan 2020, 11:56
Vul het getal in: 123

Re: "Aanvullen"

Bericht door Marcel010 » za 02 apr 2022, 07:39

Deel 18 gelezen. En er worden eindelijk wat stappen gezet. Melle en Levy hebben een goed gesprek gehad. Blij dat David nu weg is, maar ik denk dat we nog wel op een onprettige manier van hem zullen horen, pesten treiteren of erger. De moeder van Levy wil duidelijkheid en heeft het al lang door, en de oma van Joep zal ook wel voor een doorbraak zorgen. Adam wil weer afspreken om naar de film te gaan, dus dat gaat wel wat worden met Tessa. Ik moest wel even opzoeken wie Jayden is, maar ik heb gelukkig een kladpapiertje met alle namen en functie's bij de hand.
En nu weer een week wachten op het volgende deel. Bedankt Oliver.

Marcel

Wimmie
Berichten: 142
Lid geworden op: wo 01 jan 2020, 23:09
Vul het getal in: 123

Re: "Aanvullen"

Bericht door Wimmie » za 02 apr 2022, 09:42

Er gebeurt best wel veel en in een rustig tempo. Goed voor Joep, die zo in zijn eigen tempo zijn ontwikkeling vorm kan geven. Het ziet er op dit moment allemaal heel positief uit: Joep ontwikkelt zich gestaag en wil thuis vertellen dat Levy zijn vriendje is. Levy staat op het punt de eerlijkheid te geven die voor hem zo normaal is en ook voor zijn moeder. Levy is een denker, hij beschouwt alles op zijn rustige manier. Kan Levy echt kwaad worden? Adam accepteert Joep voor zover hij Joep nu kent en vond de filmavond voor herhaling vatbaar. Maar waarom stelde hij niet ineens een dubbeldate voor met Tessa? Of wilde hij dat dit van de kant van Joep of Levy kwam? Waarom zou het niets kunnen worden tussen die twee? Of willen ze alle twee maar....... Ik vind het prettig zoals het zich zo rustig ontwikkelt. Ik gun het iedereen. Maar blijft het zo gaan? Of kom je met een verrassing, Oliver? Bedankt voor deze ontwikkelingen, ik kijk volgende week zaterdag wel hoe het zich verder ontwikkelt!

Bingo
Berichten: 216
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 23:32

Re: "Aanvullen"

Bericht door Bingo » za 02 apr 2022, 16:39

Ik sluit me aan bij mijn voorgangers, ook ik benieuwd of we nog wat gaan horen van de David gelukkig is hij weg allen ik blijf met mijn vraag zitten? Is die David een stukje familie van Martin of niet. Maar eigenlijk is dat ook weer niet zo belangrijk, wel belangrijk vind ik hoe Joep gaat reageren als Levy hem vraagt of hij zin heeft om mee te gaan in dat weekend. Maar ik denk het niet, Joep bedenkt wel een smoesje dat ze de winkel niet met hun tweeën zonder genoeg hulp bij het vakkenvullen. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat Levy dat tegen zijn moeder gaat zeggen, als de moeder slim is laat ze de keuze aan Levy of hij dat weekend wel mee wil.
Maar goed dat lezen we misschien de volgende keer wel, voor dit deel bedank ik me Oliver.



Ik ben zoals ik ben en dat is goed zo!

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: "Aanvullen"

Bericht door Sjack013 » zo 03 apr 2022, 09:04

Een typisch coming out verhaal. Op elk terrein gebeurt het. Ik ben benieuwd naar de reactie van Adam. Ik vrees dat hij in z'n onbesuisdheid uit de bocht vliegt in zijn reactie naar Joep. Conflict met Levi dus!
Joep wordt steeds meer opstandiger. Meer en meer mensen mogen het weten. Dus ik denk dat hij wel meegaat met het weekend. Misschien dat daar de bom barst. Kortom, ik ben het met Wimmie eens. Ik wacht ook op vuurwerk!
Oliver, ontzettend bedankt voor dit deel.

Sjack

Plaats reactie