"Aanvullen"

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Marcel010
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 05 jan 2020, 11:56
Vul het getal in: 123

Re: "Aanvullen"

Bericht door Marcel010 » vr 31 dec 2021, 07:51

Deel 5 gelezen! Best wel spannend en goed geschreven. Het begint weer een goed verhaal te worden met een onderwerp dat wel wat meer aandacht mag krijgen.
Oliver en lezers een fijne jaarwisseling gewenst; en een gezond 2022.

Marcel

Wimmie
Berichten: 142
Lid geworden op: wo 01 jan 2020, 23:09
Vul het getal in: 123

Re: "Aanvullen"

Bericht door Wimmie » vr 31 dec 2021, 11:02

Gisteravond het nieuwe deel 5 al gelezen, maar vanmorgen herlezen en nu reageer ik. Levy pakt het zoals verwacht heel goed op. Goeie knul, met zijn hart op de goede plek. Ik zie het nog wel iets worden tussen Joep en Levy, zeker gezien de teleurstelling die uit de laatste zin letterlijk blijkt. En inderdaad, Dolphinboy, er komt nog het nodige aan, hormonen, operatie. En Joep is de helft van een tweeling. Dat roept bij mij dan weer andere vragen op. Ik ben heel benieuwd hoe het verder gaat. Vroeger bestond het snoepje van de week. Als kind was ik daar tuk op. Nu leef ik voorlopig weer op het hoofdstuk van de week. Oliver en alle andere lezers, een heel goed 2022 gewenst, in ieder geval in sommige opzichten - niet wat verhalen betreft - beter dan 2021!

Bingo
Berichten: 216
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 23:32

Re: "Aanvullen"

Bericht door Bingo » vr 31 dec 2021, 18:16

Hallo Oliver en de rest van het gezelschap,
Ik heb vanmiddag ook meteen deel 5 gelezen en moet zeggen dat ik dit niet helemaal had zien aankomen, Natuurlijk vind ik dat Levy Joep heel goed en lief heeft opgevangen.
Persoonlijk heb ik ook niets tegen transgenders, iedereen moet zich zelf kunnen zijn en ik weet zeker dat ik het zelfde zou hebben gedaan als ik in Levy zijn schoenen zou hebben gestaan.
Zelf heb ik altijd een voet tekst gehad bij Hothomo en die luide "ik ben zoals ik ben en dat is goed" maar hoe ik weer die tekst terug kan krijgen weet ik niet.
Ik ga in herhaling vallen maar wens toch nog eens iedereen een voorspoedig en gezond nieuwjaar toe.

Groetjes Jean uit Beringe ( nl )

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: "Aanvullen"

Bericht door Sjack013 » za 01 jan 2022, 14:47

Voor mij is Oudejaarsdag een hectische dag. Nieuwjaarsdag is uitbuiken en lezen, dus dat kwam goed uit.
Als ik het goed gelezen heb, geeft Joep tussen de regels toe dat hij ook homo is. Transgender en homo tegelijk. In het verleden heb ik als hulpverlener ook te maken gehad met Transgenders, dus met veel belangstelling volg ik dit verhaal. Naast biologische worsteling hebben zij ook een seksuele worsteling. Ik heb altijd op het standpunt gestaan dat de medische behandeling het allerbelangrijkste is. De seksuele voorkeur wordt later wel duidelijk. Vooral bij jongeren vind ik dit belangrijk.
Dus met heel veel belangstelling volg ik jouw verhaal Oliver.
Hartstikke bedankt voor dit deel.

Sjack

daan
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 16:59

Re: "Aanvullen"

Bericht door daan » di 04 jan 2022, 12:57

Ook ik geniet weer van het nieuwe mooie verhaal en kijk uit naar het volgende deel.
Dank je Olivier voor je fijne manier van schrijven.

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: "Aanvullen"

Bericht door Oliver » vr 07 jan 2022, 22:54

Deel 6 staat online!

Levy is zwaar onder de indruk, en moet zijn verhaal kwijt. Joep ook.

Lees ze!

Directe link naar deel 6: https://oliversverhalen.nl/aanvullen-deel-6/

Marcel010
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 05 jan 2020, 11:56
Vul het getal in: 123

Re: "Aanvullen"

Bericht door Marcel010 » za 08 jan 2022, 06:51

Deel 6 gelezen. Mooi. We weten al weer iets meer over Levy, maar ook over Joep. Wie gaan ze uitnodigen om mee te gaan naar het grote huis?
Weer een week wachten op het vervolg. Bedankt Oliver.

marcel

Bingo
Berichten: 216
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 23:32

Re: "Aanvullen"

Bericht door Bingo » za 08 jan 2022, 17:12

Ik heb ook deel 6 gelezen en er van genoten, wat heb je het verhaal weer mooi geschreven Oliver.
Net als Marcel010 denk ik ook dat de jongens iemand mee mogen nemen, mits Levy het durft te vragen of is zijn broertje hem te snel af??
hopelijk lezen we dat in deel 7, ik kijk er al verlangend naar uit en kan bijna niet wachten tot het zaterdag is.

Groetjes Jean



Ik ben zoals ik ben en dat is goed zo.

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: "Aanvullen"

Bericht door Sjack013 » za 08 jan 2022, 19:04

Oliver,
ook ik heb dit deel inmiddels gelezen. Wat ik bijzonder knap vind, is dat jij in staat bent om als het spannend dreigt te worden, met kleine details komt. Tessa die haar jas uitdoet, terwijl ze stik nieuwsgierig is. Mooi, even zo'n adempauze is het verhaal.
Blijkbaar hebben alle homo's een hartsvriendin om alles te bespreken. Ik herken dit wel. Sommige details vertel je liever niet aan familie of zo, maar je wilt het wel kwijt. Liefst aan iemand die geen bedreiging is.
Oliver ik heb genoten van dit verhaal. Ontzettend bedankt voor het plaatsen,

Sjack

Wimmie
Berichten: 142
Lid geworden op: wo 01 jan 2020, 23:09
Vul het getal in: 123

Re: "Aanvullen"

Bericht door Wimmie » za 08 jan 2022, 20:38

Deel 6 heeft al een klifhanger: ‘Ik wou dat we iemand mee konden nemen.’ Het is al gesuggereerd door Marcel en Bingo; maar gaat dat lukken, dat is de vraag. Zou wel fijn voor Levy zijn want dan groeit er misschien iets. Je beeldende stijl. Olivier, maakt dat ik tijdens zo'n gesprek met en rond Adam alleen maar mijn ogen dicht hoef te doen om ze daar te zien staan en er bij te kunnen zijn. Knap! Ik hoop dat het iets wordt tussen Joep en Levy (of tussen Levy en Joep?), want als iemand dat aankan lijkt het mij Levy wel! Wat gaat deel 7 ons vertellen? Een weekje maar!

Plaats reactie