"Aanvullen"

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: "Aanvullen"

Bericht door Sjack013 » za 18 dec 2021, 14:58

Wimmie heeft het gras voor mijn voeten al weggemaaid. Vind ik echt niet erg. Ben blij dat ik niet de enige ben die hersenspinsels laat ventileren. Zo weet Oliver ook hoe zijn verhaal overkomt bij de lezers.
Ook ben ik met Marcel eens, dat Mitchel gedumpt moet worden, maar ik vermoed dat pas na een tijdje. Eerst moet het escaleren, vrees ik.
Oliver, hartstikke bedankt voor dit deel. Tot volgende week,

Sjack

Bingo
Berichten: 216
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 23:32

Re: "Aanvullen"

Bericht door Bingo » di 21 dec 2021, 20:18

Ook ik heb weer opnieuw genoten, hoe dan ook ik moet mijn voorgangers gelijk geven. In mijn tweede berichtje heb ik al zo'n beetje te kennen gegeven dat die Mitchel te opdringerig is, ook ik ben bang dat het uitloopt op een stalker en dat hij weg moet. Ik kijk uit dan ook uit naar deel 4, maar eerst wens ik alle lezers en natuurlijk Oliver een fijne kerst en gelukkig nieuwjaar toe.

groetjes Jean

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: "Aanvullen"

Bericht door Oliver » vr 24 dec 2021, 20:01

Beetje vroeger, omdat het Kerst is. :)

Levy leert Joep steeds beter kennen. Maar is Joep wel helemaal zoals Levy denkt?

Fijne dagen allemaal, en lees ze!

Oliver

Directe link naar deel 4: https://oliversverhalen.nl/aanvullen-deel-4/

Marcel010
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 05 jan 2020, 11:56
Vul het getal in: 123

Re: "Aanvullen"

Bericht door Marcel010 » za 25 dec 2021, 07:57

Deel veel vanochtend om half zeven gelezen. Een overwachte wending. Dat hebben we nog niet eerder in de verhalen van Oliver gelezen: een transgender.
Het wordt steeds leuker.

Marcel

Wimmie
Berichten: 142
Lid geworden op: wo 01 jan 2020, 23:09
Vul het getal in: 123

Re: "Aanvullen"

Bericht door Wimmie » za 25 dec 2021, 11:43

Woooow, een echter verrassing als cliff hanger. Joep was Olivia! Ben maar even bij deel 1 begonnen om alles achter elkaar te lezen. Er waren voor zover ik het kan zien geen signalen, of die moeten van Martin zijn die het wellicht wist! Zo'n strak buikje zegt ook niets. Nu slaat mijn fantasie weer op hol: de helft van een tweeling, 15 jaar, was Olivia, is Joep en een oma die........ Ik weet dat je je altijd goed informeert via gedegen onderzoek, Oliver, dus ik ga er van uit dat het in de rest van het verhaal wel duidelijk wordt. Vind het wel een heel mooie wending, goed ook dit thema eens mee te nemen. En Levy? Ik schat hem heel ruimdenkend in. Volgende week het vervolg. Een hele week! Heel goede kerstdagen, overigens!

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: "Aanvullen"

Bericht door Sjack013 » ma 27 dec 2021, 13:30

Door al mijn familiaire plichtplegingen nu pas tijd gevonden om het te lezen.
Inderdaad een zeer verrassende wenteling. Een transgender? Weer iets nieuws in de toch al ruime repertoire van Oliver. Het gooit het hele verhaal door elkaar. Ben reuze benieuwd hoe dit verder ontwikkeld. Met grote spanning kijk ik uit naar het komend weekend.
Oliver, ontzettend bedankt voor dit deel.

Sjack

Bingo
Berichten: 216
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 23:32

Re: "Aanvullen"

Bericht door Bingo » di 28 dec 2021, 17:23

Ook ik heb deel 4 pas zojuist gelezen omdat ik op kerstbezoek ben geweest en daar geen tijd had om te lezen en te reageren.
Van zelfspreken heb ik ook weer genoten van dit deel, ik ben benieuwd hoe dit verder afloopt het word wel spannend op deze manier.
Ik zit te popelen om deel 5 te kunnen lezen, de vraag is komt het zaterdag of misschien al op vrijdag i.v.m. oud en nieuw maar ik wens iedereen alvast een voorspoedige jaarwisseling en blijf vooral gezond en pas op met vuurwerk.
Ook al is het echte vuurwerk verboden, hier word er al flink geknald zelf met illegaal vuurwerk afkomstig van België of Duitsland ik doe er ook dit jaar niet aan mee ( is mij te duur ).

Groetjes Jean vanuit een nat Beringe (nl).

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: "Aanvullen"

Bericht door Oliver » di 28 dec 2021, 21:12

Dank jullie wel allemaal!!
Het verhaal is nu echt begonnen... ;)

Ik zat er al aan te denken, in verband met Nieuwjaar: ik ga proberen ergens donderdagavond deel 5 al online te zetten.
Vrijdag moet ik nog gewoon werken, maar dan staat het voor de liefhebbers alvast klaar. Iedereen heeft nieuwjaarsdag meestal wel andere dingen te doen.

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: "Aanvullen"

Bericht door Oliver » do 30 dec 2021, 23:02

Omdat het zaterdag nieuwjaarsdag is, een dagje eerder.

Deel 5 van "Aanvullen" staat online.
Levy zit vol met vragen. En krijgt antwoord.

Lees ze en een fijne jaarwisseling allemaal!

Oliver

Directe link naar deel 5: https://oliversverhalen.nl/aanvullen-deel-5/

Dolphinboy
Berichten: 36
Lid geworden op: di 23 dec 2008, 22:23
Vul het getal in: 0
Locatie: Apeldoorn

Re: "Aanvullen"

Bericht door Dolphinboy » vr 31 dec 2021, 00:01

Hey Oliver,

zodra ik las dat deel 5 vanavond al zou komen ben ik je website gaan "STALKEN""

het is ongelooflijk hoe makkelijk je bij jou in je verhalen kunt kruipen alsof je er letterlijk zelf bij bent....

Ook de verandering in je verhaalsopbouw in de loop der jaren, en nu toegepast in deze reeks.... Super gedaan. En dan het ook nog voor elkaar krijgen om een stukje actualiteit te verwerken, en daarmee nog meer inclusiviteit voor al je lezers...

Joep en Levy, dat wordt in elk geval een bijzondere vriendschap. Eigenlijk hoop ik op meer maar ik kan me voorstellen dat voor zowel Joep als voor Levy daar de tijd nog niet voor is.

Onder andere omdat je zelf al vragen oproept, met betrekking tot hormonen, eventuele operatie, etc. Ik denk dat we in de volgende delen nog wel mee zullen gaan in hoe deze beide jongens daarmee om zullen gaan. Nu al benieuwd naar deel 6...... Kun je ons op nieuwsjaarsdag niet extra verrassen...........
Who Ever You Are, Whatever U Do Just Be Yourself

Plaats reactie