"Aanvullen"

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: "Aanvullen"

Bericht door Sjack013 » za 26 feb 2022, 13:08

Inderdaad. Melle is weer (tijdelijk??) naar de achtergrond verschoven. De vriendinnen meer naar voren. Ik weet niet wat het is, maar ik vind het elke keer leuk als Alex om de hoek komt kijken. Wie weet??

Levi en Joep gaan voortvarend te werk. Ze hebben het volgende honk bereikt. Maar gaan ze in hun enthousiasme niet te snel? Enfin, weer een week wachten. :?
Oliver ontzettend bedankt voor dit deel,

Sjack

Bingo
Berichten: 216
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 23:32

Re: "Aanvullen"

Bericht door Bingo » za 26 feb 2022, 18:01

Hallo, ik heb weer opnieuw genoten zoals ieder keer weer.
Maar heb ik iets gemist, wie is Alex of bedoeld sjack013 soms Adam?
Maakt ook niet zoveel uit, ik heb genoten en nu moeten we inderdaad weer een week wachten op deel 14.

Maar voor nu mijn hartelijke dank Oliver, vriendelijke groetjes van Jean.


Ik ben zoals ik ben en dat is goed zo!

Lucky Eye
Berichten: 680
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 19:35

Re: "Aanvullen"

Bericht door Lucky Eye » ma 28 feb 2022, 13:02

Opnieuw een mooi hoofdstuk.

Het lijkt wat op een toneelstuk.
Figuur A gaat af, figuur B komt op.
En dat bedoel ik niet verkeerd. Maar waar de een naar de achtergrond verdwijnt (Melle), komt een ander (de vriendin van Joep) naar voren.

Blijf je volgen, Oliver, gewoon omdat ik benieuwd ben naar hoe het allemaal verder gaat.

Groeten,
Lucky Eye

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: "Aanvullen"

Bericht door Oliver » za 05 mar 2022, 00:34

Deel 14 staat online!

Levy denkt veel na over wat er allemaal gebeurt. En er wordt steeds meer duidelijk.

Lees ze!
Oliver

Directe link naar deel 14: https://oliversverhalen.nl/aanvullen-deel-14/

Wimmie
Berichten: 142
Lid geworden op: wo 01 jan 2020, 23:09
Vul het getal in: 123

Re: "Aanvullen"

Bericht door Wimmie » za 05 mar 2022, 10:00

De ontwikkelingen gaan best snel. Voor iets dat zich langzaam moet of zal of kan ontwikkelen. Joep kan dingen niet maar doet toch meer dan je zou verwachten. Levy weet dat het langzaam moet maar wordt steeds verliefder. En Joep waarschijnlijk ook, als hij al jaloers is. En alles niet geheel in het geheim, maar goede vriendinnen (en een goede vriend) leven mee. Dat geeft een extra dimensie. Melle op de achtergrond. Dat verbaast me niets. Toch de afstand? Of Joep? Het verhaal wordt steeds subtieler en daarom steeds mooier. Eén zinnetje beïnvloedt de hele situatie. Knap, Oliver, heel knap! Ik gok op meer langzame ontwikkelingen met soms een boost. Maar ja.......

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: "Aanvullen"

Bericht door Sjack013 » za 05 mar 2022, 11:10

Inderdaad Bingo, ik bedoelde Adam. :oops:
De verliefdheden spat van alle kanten. Het moge duidelijk zijn. Maar ja, daar komen ook de negatieve bijverschijnselen om de hoek kijken. Jaloezie! Als er iets is wat fnuikend in een opbloeiende relatie ontstaat, kan het dodelijk of slopend zijn. Jaloezie grenst aan bezitterigheid. Levy moet dit weten, gezien zijn eerdere ervaring met relaties.
En Adam is echt een schatje.....
Oliver, bedankt voor dit deel.

Sjack

Marcel010
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 05 jan 2020, 11:56
Vul het getal in: 123

Re: "Aanvullen"

Bericht door Marcel010 » za 05 mar 2022, 15:44

Weer een deel gelezen. Weinig gebeurd. Maar...
Volgende week zal er wel meer gebeuren, en dan misschien appen hoe Melle zonder Thimo doet.

Marcel.

Bingo
Berichten: 216
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 23:32

Re: "Aanvullen"

Bericht door Bingo » za 05 mar 2022, 17:40

Hoi Oliver wat heb ik weer genoten van dit deel, echt een deel wat jou site al zegt.
" Verhalen die over meer gaan dan seks alleen" als ik een verhaal schrijf laat ik het ook rustig aangaan, niet gelijk het bed in of ergens achter de struiken in een park. Nee gewoon rustig aan opbouwen, anders krijg je het zelfde als in een seks film, of het nu hetero, gay of wat het ook is maar er zit bijna nooit een echt verhaal in. Dat is de rede waarom ik een grote fan van jouw site ben, dit wilde ik even zeggen.
Natuurlijk hartelijke dank voor dit prachtig deel Oliver.

Groetjes van Jean

PS.: Dat ik uitkijk naar deel 15 is natuurlijk geen wonder!

Ik ben zoals ik ben en dat is goed zo!

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: "Aanvullen"

Bericht door Oliver » za 12 mar 2022, 00:53

Deel 15 staat online.

Het wordt Levy af en toe teveel en hij begint zijn grenzen aan te geven aan Joep. Die doet dat daarna ook...

Lees ze!
Oliver

Directe link naar deel 15: https://oliversverhalen.nl/aanvullen-deel-15/

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: "Aanvullen"

Bericht door Sjack013 » za 12 mar 2022, 13:33

Joep blijft zijn grenzen verleggen en Levy is benieuwd wat wel en niet kan/mag. En weer een nieuweling, Anthony. Dit kan alleen maar betekenen dat David zijn langste tijd gehad heeft als vakkenvuller. Is niet erg, alleen vrees ik dat het met een enorme knal gaat gebeuren. Het blijft spannend op meerdere fronten. Ook Adam blijft nieuwsgierig. Ben reuze benieuwd hoe dat afloopt....
Oliver, ontzettend bedankt voor dit deel en tot de volgende week.......

Sjack

Plaats reactie