"Aanvullen"

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: "Aanvullen"

Bericht door Oliver » ma 14 feb 2022, 22:52

Marcel010 schreef:
ma 14 feb 2022, 09:48
Het heeft niets met AANVULLEN te maken, maar op 14 februarie hoorde ik in het NPO radio 1 Journaal een onderwerp waarin gesproken werd met LUC LAUWERS als programmamanager sexuele vorming van de Rutger stichting.
Ik denk dat zijn oudesr de verhalen van LUC hebben gelezen.

Marcel
Ha ha ha, dat zou betekenen dat Luc met Maarten getrouwd is ondertussen en zijn achternaam heeft aangenomen.
Mooi toeval op Valentijnsdag. :)

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: "Aanvullen"

Bericht door Oliver » za 19 feb 2022, 07:25

Deel 12 staat online!

Levy is onder de indruk. En gaat verder.

Lees ze!
Oliver

Directe link naar deel 12: https://oliversverhalen.nl/aanvullen-deel-12/

Wimmie
Berichten: 142
Lid geworden op: wo 01 jan 2020, 23:09
Vul het getal in: 123

Re: "Aanvullen"

Bericht door Wimmie » za 19 feb 2022, 11:06

Citaat einde aflevering 11: ‘Niet boos worden wat ik nu ga zeggen, maar…’ Hij zuchtte. ‘Stiekem hoop ik dat het echt iets wordt met jou en die Melle. Dat geeft me rust in mijn kop, dat ik daar niet over na hoef te denken.’
Citaat einde aflevering 12: ‘Jammer. Ik gunde je het wel.’
Hij staarde ineens voor zich uit. Beetje strak gezicht.
‘Wat denk je nu?’ vroeg ik voorzichtig.
‘Niks eigenlijk. Ik ben jaloers.’

Zou dat een ontwikkeling bij Joep betekenen?. En Melle? Levy experimenteert, Melle experimenteert. Op zich heel gezond. Melle verwacht er niet veel van, gezien de afstand. Dat hoeft geen probleem te zijn (zie: De derde wereld, Gerben en Lars wonen ook een behoorlijk eind van elkaar, wel dichterbij) maar Melle zegt:
‘Dit was gaaf Levy. Ik weet niet wat hier na komt.’
‘Ik ook niet.’
‘Als je dichterbij had gewoond… Het is bijna drie uur met de trein, jij werkt, ik ga straks weer wedstrijden sporten.’

Het blijft een prettig verhaal met sympathieke jongens, begripsvolle ouders en een Joep die ik (met iedereen waarschijnlijk) het allerbeste gunt. In mijn ogen maakt hij toch stapjes, niet ééns zo kleine stapjes.
Sorry, ik ben wel erg bezig met citaten, vandaag. De citaten troffen mij of waren van toepassing!
Wat gebeurt er volgende week in het volgende deel? Bedankt, Oliver, opnieuw!

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: "Aanvullen"

Bericht door Sjack013 » za 19 feb 2022, 13:59

De situatie thuis vertrouw ik niet. Levy en Joep alleen in het huis. De drang kan te groot worden, voor beiden. Nieuwsgierigheid en zin.
Ik ben bang, dat het hart wint van het verstand. Met alle gevolgen daarop. Spijt komt na de zonde!
Joep kan dan een terugslag krijgen en de vriendschap een hele deuk. Hopelijk komt het niet zo ver.

Oliver, ontzettend bedankt voor dit deel,

Sjack

Bingo
Berichten: 216
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 23:32

Re: "Aanvullen"

Bericht door Bingo » za 19 feb 2022, 18:29

Hallo allemaal, eerst wil ik even een hoop uitspreken en wel dat ik hoop dat iedereen de storm goed heeft overleefd.
Oliver was later als anders en meteen kwam er bij mij paniek op, het zal toch niet zo zijn dat er wat gebeurd is bij hem thuis!
Maar gelukkig vanmorgen stond het prachtig deel twaalf online, waar ik me als eerste voor wil bedanken echt Oliver ik heb er zo van genoten dat wil je niet geloven.

Maar nu even naar het twaalfde deel, ik vind het prachtig geschreven en zie er wel enkele gelijkenissen van mijn eerste ervaringen in.
Bij mij was het ook een logeerpartij, een school vriend kwam bij mij logeren beiden zaten we in Rotterdam op de binnenvaart school.
Die nacht heb ik hem gevraagd wat hij van naaktlopers vond ( wei sliepen op de zolder bij mij thuis, de vlizotrap moesten we s' nachts naar boven trekken zodat de rest naar hun kamers konden ), hij zei dat hij daar geen probleem me had.
De volgende vraag was of hij het erg zou vinden als ik mijn boxer uit zou doen en ik de volgende sigaret in mijn blootje zou roken, zijn antwoord was wederom geen probleem jij bent hier thuis maar hij volgde mijn voorbeeld wel en even later zaten we beiden naakt te roken.
En zo kwam van het een het andere, beiden waren we hard, niet veel later hebben we elkaar afgetrokken.

Maar als Levy nu verder vraagt en vraagt waarom hij jaloers is en te horen krijgt dat het komt doordat zij elkaar hebben afgetrokken, dan moet hij daar meteen op antwoorden.
Dat zou jij ook kunnen hebben Joep, enkel je moet er genoegen meenemen dat jij alleen mij kunt aftrekken maar dan weet je wel hoe het voelt om een piemel in je hand te hebben.

Maar goed dat zijn mijn gedachtes, ik weet dat Oliver zijn verhaal al klaar heeft en er maar weinig nog kan veranderen.
Ik kijk uit naar deel 13, wie weet wat er dan gaat gebeuren voor nu nogmaals bedankt voor deel 12 Oliver.

Groetjes van Jean.

Ik ben zoals ik ben en dat is goed zo!

Marcel010
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 05 jan 2020, 11:56
Vul het getal in: 123

Re: "Aanvullen"

Bericht door Marcel010 » zo 20 feb 2022, 07:32

Deel 12 gelezen. Heerlijk verhaal, wat gaat Levy nu weer doen. Joep is jalours, dus wilt hij toch een keer met Levy in bed liggen? Gaat Melle werk maken van Thimo? Het blijven allemaal vragen die mij komende week gaan bezig houden. ik ben een weekje vrij, dus ook maar Netflix kijken: Young Royal, een serie van 6 afleveringen die zeker de moeite waard is. En volgende week maar kijken wat Oliver in deel 13 heeft gezet.

Marcel

Lucky Eye
Berichten: 680
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 19:35

Re: "Aanvullen"

Bericht door Lucky Eye » ma 21 feb 2022, 12:09

Goedemorgen!

Eindelijk ben ik dan bij: alle 12 hoofdstukken gelezen.

En ... heel mooi verhaal. Bijzonder onderwerp ook. Knap om hierover te schrijven, want dan moet je er als schrijver wel het nodige over gelezen hebben.

Gevoelig verhaal ook, want er zitten de nodige haken en ogen aan het leven voor iemand als Joep. Niet alles is vanzelfsprekend.
Gelukkig heeft hij iemand getroffen als Levy.

En Levy heeft Melle getroffen. Tussen die twee zal het niet echt iets worden. Beiden zien de de afstand als een groot probleem.

Melle doet Levy een goede suggestie over hoe het nu verder moet met Joep en hem. Denk dat zoiets zou kunnen werken.

Succes verder Oliver!

Groeten,
Lucky Eye

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: "Aanvullen"

Bericht door Oliver » za 26 feb 2022, 03:13

Deel 13 staat online!

Levy heeft genoeg om over na te denken. Joep zet stappen.

Lees ze!
Oliver

Directe link naar deel 13: https://oliversverhalen.nl/aanvullen-deel-13/

Marcel010
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 05 jan 2020, 11:56
Vul het getal in: 123

Re: "Aanvullen"

Bericht door Marcel010 » za 26 feb 2022, 06:33

Deel 13 gelezen. En ja hoor ze hebben de eerste voorzichtige sex gehad. De beide vriendinnen begrijpen het wel denk ik. En wat schrijven ze als Levy Melle appt?
Je bouwt het weer goed op Oliver, en nu maar weer een week wachten op 14.
Zal Mo iets vermoeden?

Marcel

Wimmie
Berichten: 142
Lid geworden op: wo 01 jan 2020, 23:09
Vul het getal in: 123

Re: "Aanvullen"

Bericht door Wimmie » za 26 feb 2022, 10:47

Joep maakt inderdaad stapjes, niet eens zo kleine stapjes, trouwens.
Het hele verhaal maakt stapjes, nu gaat Melle weer naar de achtergrond.
Met de afstand niet zo vreemd, maar toch.... of is deze afstand te groot?
Levy staat wel voor een hele opgave, als hij met Joep echt tot een relatie zou komen.
Dan is het ineens niet alleen meer Joep, maar Joep en Levi die met het veranderingsproces van Joep verder gaan.
Zou Joep heel erg kunnen helpen, maar vraagt heel veel van Levi.
Levi kan dat, als ik zie hoe hij tot nu toe met de dingen omgaat.
Maar welke verrassingen heb je nog meer voor ons in petto?

Plaats reactie