"Aanvullen"

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Marcel010
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 05 jan 2020, 11:56
Vul het getal in: 123

Re: "Aanvullen"

Bericht door Marcel010 » za 05 feb 2022, 07:03

Deel10 gelezen. Wat een heerlijk verhaal weer. Het rustig opbouwen, heel voorzichtig ondervragen en voelen. Dat beloofd weer iets moois te worden. Ze hebben nummers uitgewisseld dus zullen elkaar wel plat bombarderen met berichtjes. Het kan een lange afstand relatie worden, of... Ik heb er weer van genoten en kijk nu al uit naar volgende week om deel 11 te kunnen lezen. Bedankt Oliver.

Marcel

Bingo
Berichten: 216
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 23:32

Re: "Aanvullen"

Bericht door Bingo » za 05 feb 2022, 18:17

Wat weer een prachtig deel Oliver, vol verwachting klopt mijn hart ( oeps dat was twee maanden geleden ) maar toch kijk ik met verlangen uit naar het elfde deel.
Ik begin nu echt jaloers te worden op Melle en Levy, mij is zoiets nooit overkomen doordat ik in een verkeerde tijd ben geboren ( dat was in 1956).
In mijn tijd moest alles stiekem zijn, anders zou ik geen leven meer hebben gehad in mijn woonwijk en op school.
Op 11 jarige leeftijd wist ik al dat ik meer om jongens gaf dan om meiden, wel kon ik altijd goed met die meiden omgaan en spelen, het blijkt dus inderdaad zo te zijn dat de meeste homo's een goeie vriendin aan hun zijde hebben.
Ik zelf heb tot mijn 51ste moeten wachten om uit de beruchte kast te kunnen komen en dat na ook nog eens pas na een flinke ziekte.
Maar goed Oliver ik bedank me voor dit mooi deel, hopelijk gaat deze week ook weer snel voorbij.

Groetjes van Jean.


Ik ben zoals ik ben en dat is goed zo!

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: "Aanvullen"

Bericht door Sjack013 » zo 06 feb 2022, 06:48

Weer een heerlijk deel om te lezen, Oliver. Alleen het slot verbaast me. Aangezien Melle nog een week extra vakantie heeft, had ik eigenlijk wel verwacht dat één van de jongens de suggestie zou doen om een weekje logeren aan te koppelen. Wie weet gebeurt dit alsnog..... Nu maar weer afwachten hoe het met Joep gaat.
Oliver, hartstikke bedankt voor het plaatsen,

Sjack

Wimmie
Berichten: 142
Lid geworden op: wo 01 jan 2020, 23:09
Vul het getal in: 123

Re: "Aanvullen"

Bericht door Wimmie » zo 06 feb 2022, 11:51

Levy is goed bezig, zowel naar anderen (Joep en nu Melle) als naar zichzelf. Hij doet wat goed is te doen, ook weer naar anderen (open staan, een gewillig oor zijn, contact leggen) en zichzelf (uitproberen als je de kans krijgt). Joep is al 2 afleveringen op de achtergrond, maar die komt er weer aan. En Melle, die in die 2 afleveringen (een beetje) zijn plek in heeft genomen, komt op een afstand te staan. Echt alles ligt nog open! Volgende week een volgende stap! Ik blijf het knap vinden hoe jij je in de positie van rond 15-jarigen kan verplaatsen. Dat maakt je verhalen zo prettig om te lezen. En de ik-persoon is gewoon geloofwaardig! Bedankt, Oliver.

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: "Aanvullen"

Bericht door Oliver » za 12 feb 2022, 00:37

Deel 11 staat online!

Levy heeft een hoop om over na te denken na het weekend.
Tessa wil details, nadat hij verteld heeft wat er gebeurd is.
Joep ook.

Lees ze!

Oliver

Directe link naar deel 11: https://oliversverhalen.nl/aanvullen-deel-11/

Wimmie
Berichten: 142
Lid geworden op: wo 01 jan 2020, 23:09
Vul het getal in: 123

Re: "Aanvullen"

Bericht door Wimmie » za 12 feb 2022, 11:05

Ontwikkelingen, zij het kleine ontwikkelingen, maar wat kan je verwachten? Levy voelt meer bij Joep dan bij Melle. Niet vreemd. Maar voor Levi wel een belangrijke ontdekking. En Joep durft niet, maar toch zie je hem (heel?) kleine stapjes maken, samen met Levy, die veilig is voor Joep, heel veilig, omdat Levi gevoelig is en ook open staat voor andere gevoelens dan alleen sex. Het verhaal ontwikkelt zich stap voor stap, heel rustig, maar mooi om te zien. Wat gaat er gebeuren? Wat wordt de plek van Melle? Dank je wel, Oliver, voor dit nieuwe mooie hoofdstuk.

Marcel010
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 05 jan 2020, 11:56
Vul het getal in: 123

Re: "Aanvullen"

Bericht door Marcel010 » za 12 feb 2022, 12:26

Deel 11 gelezen, en even laten inwerken, en nogmaals gelezen. Het is een terugblik en vervolgens gaat het verhaal verder, zonder echte ontwikkelingen. Maar Joep moedigd Levy aan om meer kontakt met Melle te nemen. De vraag is of Levy dat durft.
We zullen het volgende week wel lezen, wat zijn ideeen zijn. Maar hoe weet Joep hoe lekker het is om samen te trekken?

Marcel

Bingo
Berichten: 216
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 23:32

Re: "Aanvullen"

Bericht door Bingo » za 12 feb 2022, 17:54

Opnieuw heb ik weer heerlijk genoten van dit deel, wat is die Joep toch een lieverd maar dat is ook onze Levy.
Natuurlijk ben ik ook benieuwd hoe het verder gaat met Melle, blijft Levy op afstand of gaat het toch meer worden tussen die twee?
En wat Joep aangaat, die heeft enkel gezegd dat hij het wel wist hoe het zo zijn om te zoenen en samen trekken, voor zover hij zich dat kon voorstellen.
Ik zie er nog van komen dat Levy aan Joep gaat voorstellen om hem een keertje af te trekken, zodat hij ook DAT gevoel gaat krijgen en vooral hoe hij het moet doen.
Wat Joep heeft dat natuurlijk nog nooit gedaan, een betere praktijkleermeester dan Levy kan hij niet krijgen, toch?

Maar Oliver hartelijke dank voor dit mooi deel, natuurlijk begint het wachten opnieuw naar deel 12.

Groetjes Jean

Ik ben zoals ik ben en dat is goed zo!

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: "Aanvullen"

Bericht door Sjack013 » zo 13 feb 2022, 10:58

Oliver,
mijn complimenten. Ik merk aan jouw verhaal dat je niet over één nacht ijs bent gegaan. Je hebt je voorwerk goed aangepakt. Prima.
Joep bepaalt zelf zijn eigen tempo en stelt ook zijn grenzen. Terecht! Het is zijn leven dat op z'n kop staat. Levi moet hem die ruimte geven en het initiatief gewoon bij Joep laten. Forceren zorgt alleen maar werk voor psychiaters en psychologen. Voor sommige lezers gaat het misschien te langzaam, maar zoals je nu schrijft is het wel realistisch.
Ik hoop echt dat jij dit zo vol kunt houden met dit verhaal. Heel veel succes en ontzettend bedankt voor dit deel,

Sjack

Marcel010
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 05 jan 2020, 11:56
Vul het getal in: 123

Re: "Aanvullen"

Bericht door Marcel010 » ma 14 feb 2022, 09:48

Het heeft niets met AANVULLEN te maken, maar op 14 februarie hoorde ik in het NPO radio 1 Journaal een onderwerp waarin gesproken werd met LUC LAUWERS als programmamanager sexuele vorming van de Rutger stichting.
Ik denk dat zijn oudesr de verhalen van LUC hebben gelezen.

Marcel

Plaats reactie