"Aanvullen"

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Wimmie
Berichten: 142
Lid geworden op: wo 01 jan 2020, 23:09
Vul het getal in: 123

Re: "Aanvullen"

Bericht door Wimmie » wo 08 dec 2021, 18:53

Dag Oliver,
Heb de laatste tijd al een paar keer gekeken, maar liep steeds weer tegen deel 17 van Perfect aan. Helemaal perfect, maar niet wat ik zocht. En net nu ik een aantal dagen niet gekeken heb, pats, daar staat ineens boven Perfect: Aanvullen. Hoera, weer een (groot) aantal weken iets om naar uit te kijken. Toch fijn dat je zoiets kinderlijks kan houden! Ik ben het met iedereen die het heeft over jouw Oliverstijl eens dat dit vanaf zin 1 eruit springt. Ik heb er weer heel veel zin in. Elke zaterdag morgen is het tweede wat ik met mijn pc doe: naar jouw website. En dan meteen downloaden! Dank weer voor het begin van een fijne reeks zaterdagen! ;-)

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: "Aanvullen"

Bericht door Oliver » za 11 dec 2021, 03:16

Deel 2 staat online.

Daten! En werken. Dat ook.
Directe link naar deel 2: https://oliversverhalen.nl/aanvullen-deel-2/

Lees ze!

Kevin
Berichten: 115
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 23:58
Vul het getal in: 0
Locatie: Aalter (België)
Contacteer:

Re: "Aanvullen"

Bericht door Kevin » za 11 dec 2021, 04:55

Terug een prachtig geschreven deel Oliver! Het plaatje van Levy wordt weeral een pak duidelijker... Je hebt mij alvast terug nieuwsgierig gekregen naar het verdere verloop :-)
Wij zijn ook maar gewone jongens, die dan toevallig op andere jongens verliefd worden

Marcel010
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 05 jan 2020, 11:56
Vul het getal in: 123

Re: "Aanvullen"

Bericht door Marcel010 » za 11 dec 2021, 11:19

Ook deel 2 is weer erg goed geschreven, het best ook wel wat langer zijn. Heerlijk om dit verhaal weer te lezen, inderdaad in de stijl van Maarten en Luc.
We leren nu al wat meer over de hoofdrolspeler, en weer mooie uitgangspunten voor mooie verhaallijnen.

Ben benieuwd naar deel 3, en hoeveel delen er nog gaan komen. Mag van mij best wel 35 delen worden.

Marcel

Wimmie
Berichten: 142
Lid geworden op: wo 01 jan 2020, 23:09
Vul het getal in: 123

Re: "Aanvullen"

Bericht door Wimmie » za 11 dec 2021, 11:35

Deel 2, hoera! Een "date" en een "buddy", je brengt de mogelijkheden er wel weer in, Oliver. De date praatgraag, de buddy rustig. Net als Levy. Wat gaat welke kant op? We staan nog aan het begin. En Levy is weer een leuk joch...... Volgende week zaterdag weet ik weer wat ik moet doen.

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: "Aanvullen"

Bericht door Sjack013 » za 11 dec 2021, 16:13

Ik ben het met Wimmie eens. Mitchel en Joep. Twee totaal verschillende types, maar worden zij ook rivalen? Zoals gewoonlijk zal het een en ander niet van het leien dakje gaan. Spanning en romantiek gaan hand in hand in jouw verhalen. Dat is ook de kracht ervan.
Reikhalzend kijk ik uit naar deel 3.
Oliver, hartstikke bedankt voor het plaatsen hiervan,

Sjack

Bingo
Berichten: 216
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 23:32

Re: "Aanvullen"

Bericht door Bingo » za 11 dec 2021, 17:32

Hoi Oliver,
Wat weer een prachtig geschreven deel, alleen ben ik bang dat Mitchel niet blij zal zijn dat zijn nieuwe date weer steeds moet werken.
Maar ja die Mitchel is wel erg opdringerig, misschien wel te opdringerig de tijd zal het ons leren.
Ik kijk in ieder geval uit naar de volgende week zaterdag, ik hoop dat die Joep net als Levy op jongens valt.

Voor nu in ieder geval bedankt voor deel twee en wens iedereen een fijn weekend toe groetjes Jean

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: "Aanvullen"

Bericht door Oliver » za 18 dec 2021, 01:54

Deel 3 staat online.

Even tussen alle appjes door: Joep is gewoon leuk.

Directe link naar deel 3: https://oliversverhalen.nl/aanvullen-deel-3/

Lees ze!
Oliver

Marcel010
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 05 jan 2020, 11:56
Vul het getal in: 123

Re: "Aanvullen"

Bericht door Marcel010 » za 18 dec 2021, 09:53

Oliver,
Deel 3 ook weer snel gelezen, leuk. Ik denk dat Levy Mitchel snel moet lozen, anders wordt het een soort stalker. Leuk dat Joep opgeleid wilt worden door Levy en zegt dat hij hem leuker vindt. Is dat het begin van een romance? Gaat David moeilijk doen? Er zijn weer genoeg reden om een vervolg te schrijven.
Ik kijk ernaar uit.

Marcel

Wimmie
Berichten: 142
Lid geworden op: wo 01 jan 2020, 23:09
Vul het getal in: 123

Re: "Aanvullen"

Bericht door Wimmie » za 18 dec 2021, 12:52

Ok, deel 3...... "Joep is gewoon leuk" meldt je even tussen alle appjes door, Oliver, maar daar maak je het niet makkelijker mee. Ik begon aan een "Torn between two lovers" te denken, naar probeer jij dat nu te voorkomen? Ik weet het even niet meer. Misschien is Joep wel meer dan gewoon leuk. Wordt dat duidelijk in een deel vlak voor Kerstmis? Ok, als we een hard lock down krijgen biedt dat misschien afleiding....... Bedankt weer, je weet de spanning weer op te voeren, met allerlei gewoon dagelijkse dingen. Leuk!

Plaats reactie