Perfect

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Perfect

Bericht door Oliver » za 04 apr 2020, 14:20

Dank jullie wel allemaal!

Deel 14 staat online.
Na alle ontwikkelingen zijn sommige dingen niet meer tegen te houden...

Lees ze!

Directe link naar deel 14: https://oliversverhalen.nl/perfect-deel-14/

Wimmie
Berichten: 142
Lid geworden op: wo 01 jan 2020, 23:09
Vul het getal in: 123

Re: Perfect

Bericht door Wimmie » za 04 apr 2020, 14:56

Nou, Oliver, je hebt mijn aandacht wel te pakken. Ik had al vier keer gekeken of de nieuwe aflevering er al stond..... En toen was t'ie der! Het gaat goed met Tijn. Soms vraag ik me af of het niet allemaal te goed gaat. Ik hoop het niet, ik gun het Tijn en Ian. En per keer word ik meer benieuwd naar de volgende aflevering. Gelukkig hoef ik voor (Paas)zaterdag niet te kijken! Bedankt weer!

Lucky Eye
Berichten: 680
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 19:35

Re: Perfect

Bericht door Lucky Eye » za 04 apr 2020, 16:23

Hoi Oliver!

Naar de vrienden toe is "het hoge woord eruit". Ook Francois en ... (namen grrrr; ik ben er zo slecht in) weten het nu. Dat er geen echte reactie komt, en dat Martin er iets uit moest zien te trekken, tja ... ook iets menselijks. Niet iedereen staat te juichen, maar dat betekent niet dat het afgekeurd wordt.

Het eindigt met een cliffhanger. Kan Lily de druk echt weerstaan?

Groeten,
Lucky Eye

Bingo
Berichten: 216
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 23:32

Re: Perfect

Bericht door Bingo » za 04 apr 2020, 17:12

Hallo Oliver, ik kan alleen maar zeggen dat je weer een prachtig verhaal heb geplaatst. Ik ben ook benieuwd of Lilly haar poot ( sorry voor de uitdrukking ) stijf kan houden? Ook ben ik blij dat in ieder geval Rogier en de twee meiden niet moeilijk hebben gedaan, natuurlijk ben ik ook benieuwd of die twee meiden gekken (ook ik heb moeite met namen Lucky! ) nog een reactie geven op de coming out van Stijn en Ian en hoe het verder gaat op school. Maar Oliver een ding is zeker ik heb voor de volle 100% genoten en kijk dan ook zeker uit naar het vervolg.

Groetjes Jean 8-) 8-) 8-)

marc074
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 11 aug 2010, 12:55

Re: Perfect

Bericht door marc074 » zo 05 apr 2020, 09:07

Het is je weer gelukt Oliver elk deel weet mij van begin tot einde te boeien. Vervolgens baal ik dan iedere week dat ik weer een week moet wachten, echter iedere week voorzie je ons weer van een prachtig cadeautje in de vorm van een vervolg.

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Perfect

Bericht door Oliver » za 11 apr 2020, 14:42

Deel 15 staat online!

Langzaam vallen alle stukjes op zijn plek...

Lees ze!

Directe link naar deel 15: https://oliversverhalen.nl/perfect-deel-15/

Bingo
Berichten: 216
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 23:32

Re: Perfect

Bericht door Bingo » za 11 apr 2020, 17:17

Hoi Oliver, voor ik het vergeet wens ik jou ( en de jouwe? ) fijne paasdagen toe. Wat heb je het weer mooi beschreven en leuk dat Roel en Lilly zo positief reageren, ook de vader van Ian is een kei en zo blijkt maar weer eens dat ouders of het nu mama of papa is vaak al iets meer weten van hun zoon of dochters geaardheid. De meeste jongens/ meisjes zijn er bang voor om uit de kast te komen tegenover de ouders, maar meestal zijn ze blij als de schrik is vervlogen. Dit is natuurlijk niet altijd zo, ik zelf ben er pas uit gekomen toen mijn ouders er niet meer waren en heb zo mijn jeugd vergooit. Maar gedane zaken kunnen niet meer terug gedraaid worden, gelukkig hebben mijn broers en hun gezinnen het goed opgepakt en kan ik nu zijn wie ik altijd ben geweest.

groetjes Jean en natuurlijk kijk ik uit naar het volgende deel.

Wimmie
Berichten: 142
Lid geworden op: wo 01 jan 2020, 23:09
Vul het getal in: 123

Re: Perfect

Bericht door Wimmie » za 11 apr 2020, 18:53

Wat een knul die Tijn, hij verdient het dat hem op dit moment een heleboel mee zit: vader van Ian, die het hoopte, zijn zus die nu echt goede stappen zet, ouders die hem gewoon accepteren, vrienden die hem steunen of tenminste niet laten vallen. Hij speelt ook geen verstoppertje. Tussen hem en Ian gaat het ook goed. Maar wat brengt de toekomst? Het blijft spannend, want blijft het goed gaan (wat ik hoop) of komen er onverwacht toch problemen (ik hoop voor Tijn en Ian niet.....) Weer een weekje afwachten in spanning. En weer héél, héél erg bedankt, Oliver! En heel goede Paasdagen!

DomiNiC
Berichten: 163
Lid geworden op: zo 30 mar 2014, 02:41
Vul het getal in: 123
Locatie: Somewhere under the rainbow

Re: Perfect

Bericht door DomiNiC » za 11 apr 2020, 23:28

Oliver!

Dank je voor 't nieuwe deel.

Ik heb al een tijdje een paar bedenkingen... Hoe of wat is er nog meer aan de hand met die scooter-kerel?
En Diederik en François... Zijn ze niet in 't geheim een koppel? ;p
En waar is die McDonalds-kerel naar toe, waar Tijn zo graag naar gluurde? :)

Goed dat Lilly lijkt te keren.
Goed dat het rond Martijn goed gaat.

Waar slaat de titel op?
We zijn nog niet bij 't eind, eh?

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Perfect

Bericht door Oliver » za 18 apr 2020, 14:11

Deel 16 staat online!

Bij Ian is toch alles niet zo perfect als hij wil laten denken.

Lees ze!

Directe link naar deel 16: https://oliversverhalen.nl/perfect-deel-16/

Plaats reactie