Perfect

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
basnmgn
Berichten: 6
Lid geworden op: za 01 feb 2020, 22:05
Vul het getal in: 123

Re: Perfect

Bericht door basnmgn » za 29 feb 2020, 20:51

hoi oliver,
man, man, man. wat kun jij toch vreselijk goed schrijven. alles klopt: boeiend, lekkere swung erin, gedetailleerd en op zo'n manier dat t absoluut niet saai wordt en met elke keer weer 'n mooie afsluiter per aflevering. hoop dat er nog vele delen volgen.dank, nogmaals dank.

Wimmie
Berichten: 142
Lid geworden op: wo 01 jan 2020, 23:09
Vul het getal in: 123

Re: Perfect

Bericht door Wimmie » za 29 feb 2020, 22:30

Pas gisteravond ontdekte ik dat er al 8 delen van een nieuw verhaal online stonden. Heb ze in één adem uitgelezen. Omdat ik net zo veel gelezen had, duurder het echt lang voordat deel 9 vanavond beschikbaar was. Het is een typisch Oliver-verhaal, perfecte opbouw, soms/vaak ontroerend, met inhoud, goed geschreven, kortom: een genot om te lezen. Voorlopig elke zaterdag iets om naar uit te kijken. Dank je wel, Oliver!

petertje
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 26 feb 2020, 23:54
Vul het getal in: 123

Re: Perfect

Bericht door petertje » zo 01 mar 2020, 10:30

Hey Oliver,

Ik ben niet religieus ingesteld. Eigenlijk meer een atheïst. Maar als ik je 9e deel van “Perfect” lees, begin ik toch haast te geloven in een wederopstanding. 10 Jaar geleden wist je me helemaal in te palmen met je verhaal over Luc. Hij werd haast onderdeel van mijn leven. En nu voelt het nagenoeg hetzelfde.

Een hele week wachten weer...pfff...alsof je een serie op tv kijkt, waar een cliffhanger ervoor zorgt dat je niet kunt wachten tot de volgende aflevering.

Dank je wel, dat je “de pen weer hebt opgepakt”. Je bent een verrijking van mijn leven!

Groetjes Peter

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Perfect

Bericht door Oliver » za 07 mar 2020, 14:43

Deel 10 staat online!

Valentijn vertrouwt het allemaal niet meer. Pepijn weet meer, veel meer. Maar wat allemaal?

Lees ze!

Directe link naar deel 10: https://oliversverhalen.nl/perfect-deel-10/

Marcel010
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 05 jan 2020, 11:56
Vul het getal in: 123

Re: Perfect

Bericht door Marcel010 » za 07 mar 2020, 15:21

Hehe, het heeft 10 afleveringen geduurd, maar eindelijk hebben er 2 elkaar gevonden. Nu maar afwachten hoe het zich verder ontwikkeld.

Groet Marcel.

Bingo
Berichten: 216
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 23:32

Re: Perfect

Bericht door Bingo » za 07 mar 2020, 18:46

Hoi Oliver, ik heb uiteraard weer genoten en sluit me dan ook aan bij Marcel 010 staat neem ik aan voor Rotterdam heb zelf twee jaar in Rotterdam zuid gewoond op een binnenvaart school van de K.O.F.S, we mochten nooit verder dan de havens anders kwamen we in Katerdrecht terecht en dat was niets voor jongens variërend van een jaar of elf tot vijftien vond de Directeur van de school. Maar dat is bijzaak ik kijk vol verlangen uit naar het vervolg en ben benieuwd of het tussen Ian en Valentijn echt iets gaat worden en is het hopelijk geen kalverliefde zoals wij het hier noemen in Limburg.

Groetjes Jean :P

Wimmie
Berichten: 142
Lid geworden op: wo 01 jan 2020, 23:09
Vul het getal in: 123

Re: Perfect

Bericht door Wimmie » za 07 mar 2020, 21:19

Het zij Valentijn en Ian gegund..........
Dit maakt de spanning overigens niet minder.
Ik duim voor die twee.....
Weer bedankt!

lars26nl
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 30 jun 2014, 21:37
Vul het getal in: 123

Re: Perfect

Bericht door lars26nl » do 12 mar 2020, 20:43

Wat een heerlijke verrassing was het om weer een nieuw verhaal van je aan te treffen.
Het pakte meteen. Ik wacht iedere zaterdag met spanning op weer een nieuw deel.
Dankjewel.

Lars

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Perfect

Bericht door Oliver » za 14 mar 2020, 01:01

Deel 11 staat online.

Het hoge woord is eruit, maar kunnen ze het nu rustig verder opbouwen?
Lees ze!

Directe link naar deel 11: https://oliversverhalen.nl/perfect-deel-11/

Lucky Eye
Berichten: 680
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 19:35

Re: Perfect

Bericht door Lucky Eye » za 14 mar 2020, 17:58

Vorig week een flink aantal hoofdstukken gelezen omdat ik achter lag.

Nu het vervolg. Een mooi vervolg. Liefde is prachtig! En ... dat is het echt voor Ian en Valentijn!

Problemen zullen er altijd zijn. Ian heeft een moeilijk verleden. Vind het heel mooi om te horen hoe hij daarmee omgaat: niet in het verleden blijven hangen. Helemaal mijn idee.

Over Lily wordt even weinig gezegd. Ook wel lekker rustig even, maar ... er zal vast nog wel het een en ander komen.

Ik denk dat Valentijn wel open kaart moet gaan spelen naar zijn vrienden (en zeker naar Martin) toe. Natuurlijk best lastig om aan te geven dat je homo bent. Maar ... je kunt zo ook testen of die vrienden echte vrienden zijn.

Groeten,
Lucky Eye

Plaats reactie