Perfect

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Bingo
Berichten: 216
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 23:32

Re: Perfect

Bericht door Bingo » za 15 feb 2020, 17:57

Hoi Oliver, het is weer een mooi deel geworden en heb er van genoten. Wat is er met zijn zus gebeurt en wat gaat er gebeuren met Ian, heeft die ook nog meer geheimen voor Valentijn helemaal vertrouw ik dat zaakje niet. Helaas moeten we weer wachten tot de week om is, ik kijk verlangend uit naar deel 8

Groetjes Jean ;) ;)

Kevin
Berichten: 115
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 23:58
Vul het getal in: 0
Locatie: Aalter (België)
Contacteer:

Re: Perfect

Bericht door Kevin » zo 16 feb 2020, 00:41

Hey Oliver,

Nu ben ik écht benieuwd naar deel 8. Hoe gaan de ouders omgaan met Lilly & wat is de connectie tussen Ian en Valentijn?

Ik kan alvast (weeral) niet meer wachten tot volgende week.

Ps: Deel 6&7 zijn beschikbaar in de Epub/Mobi :)
Wij zijn ook maar gewone jongens, die dan toevallig op andere jongens verliefd worden

Mars_69
Berichten: 2
Lid geworden op: di 14 mei 2019, 13:22
Vul het getal in: 123

Re: Perfect

Bericht door Mars_69 » vr 21 feb 2020, 16:24

Hoi Oliver,

Wat heerlijk dat je weer aan het schrijven bent geniet nu weer van deze reeks en benieuwd hoeveel tranen deze reeks weer gaat opleveren maar liefden geluk en verdriet zitten niet ver van elkaar.

Gr Mars ;)

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Perfect

Bericht door Oliver » za 22 feb 2020, 12:51

Dank jullie wel weer!

Deel 8 staat online.
Valentijn is onder de indruk van het verhaal van Ian, weet niet wat hij er mee moet.

Lees ze!
Oliver

Directe link naar deel 8: https://www.oliversverhalen.nl/perfect-deel-8/

yogay
Berichten: 30
Lid geworden op: zo 28 dec 2008, 15:43
Vul het getal in: 0
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Perfect

Bericht door yogay » za 22 feb 2020, 16:28

Hoi Oliver,
Weer heb ik genoten van het verhaal, mij lijkt de titel méér dan toepasselijk: zowel naar de inhoud als de kwaliteit!
Overigens, na het lezen op je site ging ik eens kijken in het gastenboek en het viel me op dat geen enkel bericht over Perfect stond. Ik dacht 'dat kán niet!' en schreef een reactie. Na de 'knop' insturen kreeg ik een systeemfout melding van Wordpress. Ik heb geen enkele ervaring hiermee, lees wél eens 'n blog van een ander dat via Wordpress blijkt te worden gepubliceerd, maar goed, mag ik je aanraden dit eens te bekijken. Wellicht zijn er meer mensen geweest die een reactie wilden achterlaten maar dit niet konden net als ik.
Vriendelijke groet,
Johan

Bingo
Berichten: 216
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 23:32

Re: Perfect

Bericht door Bingo » za 22 feb 2020, 19:00

Hallo Oliver, ik heb weer genoten van dit deel enkel op het laatst was het geen genieten meer. Ik denk dat ik ook net als Valentijn zou hebben gedacht, Lilly bekijk het maar van mij mogen ze jou opsluiten en daarna kom nooit meer terug. Maar goed dat hij steun heeft aan Ian, volgens mij gaat er nog meer gebeuren tussen Valentijn en Ian of is de mysterie gay niet met zijn vriendin daar maar met zijn zus? Ik wacht maar weer geduldig een hele week af, ik kijk er al naar uit.

Groetjes Jean 8-) 8-)

Lookatme
Berichten: 25
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 18:31

Re: Perfect

Bericht door Lookatme » ma 24 feb 2020, 15:03

Ik kijk zo nu en dan of er weer een nieuw verhaal is. Lange tijd niet, maar nu zie ik opeens dat ik van dit verhaal heel veel delen kan lezen. Heel erg blij mee! :-) Ga ik gelijk doen.

petertje
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 26 feb 2020, 23:54
Vul het getal in: 123

Re: Perfect

Bericht door petertje » do 27 feb 2020, 09:38

Ha die Oliver,

Wat ben je weer een pakkend verhaal gestart man. Het leest alsof je een film script aan het lezen bent. Een film waar ik zeker naar toe zou gaan. Heerlijk! Kan dan ook niet wachten tot het weekend weer aanbreekt en ik mezelf weer mag verliezen in jouw verhaal. Gewoon perfect!

Peter

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Perfect

Bericht door Oliver » za 29 feb 2020, 17:03

Deel 9 staat online!

Valentijn krijgt langzaam wat meer dingen te horen. En te zien.
Lees ze!

Directe link naar deel 9: https://oliversverhalen.nl/perfect-deel-9/

Bingo
Berichten: 216
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 23:32

Re: Perfect

Bericht door Bingo » za 29 feb 2020, 17:58

Ja Oliver, dat had ik gezien omdat ik altijd als eerste kijk op jou site of het nieuw deel al is geplaatst. Nu moeten we weer wachten tot zaterdag maar gelukkig schiet de tijd toch wel lekker snel op en is de week zo om. Ik krijg het idee dat die Pepijn meer weet over hoe Ian over valentijn denkt, die opmerking dat hij de groeten zal doen aan Ian zegt mij eigenlijk al genoeg. Valentijn wist toch niet waar Pepijn naar toe ging, waarom zou hij dan de groeten overbrengen? Maar goed ik neem aan dat we dat wel eens zullen horen, ik heb in ieder geval genoten van dit deel op een schaal van 1 t/m 10 zou het zeker een tien zijn geweest.

Groetjes Jean en ik kijk natuurlijk uit naar het vervolg!

Plaats reactie