Op gevoel

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Kevin
Berichten: 115
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 23:58
Vul het getal in: 0
Locatie: Aalter (België)
Contacteer:

Re: Op gevoel

Bericht door Kevin » di 14 okt 2014, 14:38

voor de mensen die graag op een e-reader lezen....

ik heb het verhaal online gezet tot deel 13, sorry voor de lange wachttijd!

Kevin
Wij zijn ook maar gewone jongens, die dan toevallig op andere jongens verliefd worden

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Op gevoel

Bericht door Oliver » do 16 okt 2014, 22:19

Kevin! Thanx! ;)

Deel 14 staat nu online.
Teun gaat even bij zijn zus langs. langzaam komt de rust terug in zijn kop, en gaat het leven weer een beetje zijn gewone gang.
Een beetje.

Lees ze!

Oliver.

Directe link naar deel 14: http://www.oliversverhalen.nl/index.php ... &Itemid=26

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: Op gevoel

Bericht door Sjack013 » do 16 okt 2014, 23:28

"Gaat het leven weer een beetje zijn gewone gang"? Oliver, dit is gewoon een geweldig hoofdstuk. Ik zat er meteen weer zelf middenin. Hoe jij die kleine nuance's in het verhaal verwerkt. Geweldig. Ik las niet, maar ik zat zelf midden in een soap. Dat gevoel kreeg ik bij het lezen. En het wordt weer ingewikkelder met Kenny erbij. Wie kiest nu voor wie en voelt er iets voor wie. Het grote spel kan beginnen. Zoveel kapers, zoveel combinatie's!

Tineke (Truus dus) stijgt in mijn waarde. Zij reageert zoals ikzelf zou reageren. Een heerlijk mens. Ook de dialogen lopen zoals ze moeten. Hun taalgebruik past bij hun personage's. Dat viel mij dit keer heel duidelijk op. Alleen één nadeel.......... Nu moet ik weer 2 weken wachten op het vervolg. Maar dat is de moeite echt waard.

Oliver bedankt voor het plaatsen.

Sjack

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Op gevoel

Bericht door Oliver » zo 19 okt 2014, 22:05

Sjack, dank je wel!
Altijd snel, altijd een reactie.
Dat doet goed!

En je hebt wel gelijk: het verhaal is nog niet af, niets gaat "zijn gewone gangetje". Niet lang. ;)

Thomas
Berichten: 59
Lid geworden op: di 21 okt 2014, 13:20
Vul het getal in: 123

Re: Op gevoel

Bericht door Thomas » di 21 okt 2014, 15:53

Beste Oliver,

Zoals je ook in mijn voorstelberichtje hebt kunnen lezen, ben ik nieuw hier op het forum, maar ik lees jou verhalen al vanaf je eerste publicaties.
Een gelukkig lot leidde me destijds naar je eerste site; was toen Luc niet jouw eerste verhaal?
Ze zijn allemaal verschillend en toch allemaal ook reuze interessant en boeiend om te lezen.

Nu met Gevoel gebeurt er weer iets met me, wat ik me in vorige verhalen niet zo opviel: hoe weet je het toch steeds weer voor elkaar te krijgen om een ogenschijnlijk overzichtelijk situatie toch steeds weer een onverwachte wending te geven.
Als lezer van Gevoel dacht ik al twee keer dat ik de lijn wel ongeveer zou kunnen uitstippelen, en dan bedenk jij weer iets, waardoor dat helemaal op zijn kop gaat. Je kunt dus niet anders dan blijven lezen en telkens maar weer twee weken afwachten... Dat is nou echt lijden... Weet je wel wat je ons aandoet???

Geweldig toch als je dit kunt! Eindelijk kan ik je bedanken voor al het leesplezier dat je me al tien jaar gegeven hebt.

Bedankt!
Thomas.

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Op gevoel

Bericht door Oliver » wo 22 okt 2014, 10:35

Ha! Nog maar een keer welkom. :-)

Ja, mijn eerste site... Lang geleden alweer. Luc was inderdaad één van de eerste.
Stiekem wel leuk om te lezen dat Op Gevoel je een paar keer op het verkeerde been zet. Wat is een verhaal als je bij deel 1 de afloop al kent?
En wat dat bedankt betreft: Graag gedaan!
;)

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Op gevoel

Bericht door Oliver » do 30 okt 2014, 23:34

Deel 15 staat online!

Er wordt gedronken, gegeten, gekeken, afgetast...

Lees ze!

Oliver

Directe link naar deel 15: http://www.oliversverhalen.nl/index.php ... &Itemid=26

Thomas
Berichten: 59
Lid geworden op: di 21 okt 2014, 13:20
Vul het getal in: 123

Re: Op gevoel

Bericht door Thomas » vr 31 okt 2014, 15:15

He Oliver,

Inderdaad... Er wordt gedronken, gegeten, gekeken, afgetast...

Lekker relaxed om te lezen. Lekker relaxed, ja, omdat er gewoon niks gebeurd.
Alles gaat gewoon zoals je het verwacht en in het volgende deel gaat het gewoon weer verder.

Maar dan denk je nog even terug aan wat je allemaal gelezen hebt en dan komt het... vragen, vragen, vragen...
Hoe, of juist niet, gaat het verder met William en Damian. Spannend om te zien hoe die jongens zich ontwikkelen.
Hoe, of juist niet, gaat het verder met Teun en Elijah, of wordt het toch Kenny? Nee... die doet alleen maar mee om de relatie met Elijah wat spannender te maken... toch? Of niet dan?
Maar hoe gaat het dan met Kenny verder. Misschien met Damian? Dat zou voor het verhaal al te gemakkelijk zijn, maar je weet nooit hoe ingewikkeld dat nog kan worden.
Maar wat vind William daar dan weer van? Die laat je als schrijver toch niet gewoon in zijn eentje het verhaal uit lopen?
En dan nog die vriend van Nicole. Dat feit wordt vast niet genoemd omdat het toevallig zo gegaan zou kunnen zijn. Dat moet vast voor het verhaal ook een functie hebben... maar welke dan?

Oliver, je hebt het weer voor elkaar! Een hoofdstuk dat niks leek en alles werd. Hoe relaxed leek het voordat al die vragen in mijn hoofd kwamen? Ik kijk nu al weer uit naar het volgende deel.

Bedankt, Thomas.

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: Op gevoel

Bericht door Sjack013 » vr 31 okt 2014, 21:49

Dit ben ik echt niet gewend. Thomas die het gras voor mijn voeten weg maait, maar hij heeft grotendeels gelijk. hoor. Dit hoofdstuk prikkelt mijn denkwerk. Het ligt voor de hand om Kenny te koppelen met Damian. Als Teun en William gaan eten bij Kenny, dan is de link gauw gelegd.
Het telefoontje van Teun naar Elijah vind ik inderdaad rancuneus. Aan een kant snap ik wel, dat Teun geïnteresseerd is in hoe het gaat met Elijah, maar anderzijds is het geen stijl om over Kenny te beginnen. Teun weet hoe Elijah hierop reageert.
Dat Nicole een vriend heeft, doet zeer zeker ter zaken. Zij is de steun en toeverlaat voor Elijah. Zijn enige houvast in zijn geheime leven. Dat komt nu op losse schroeven te staan. Althans, het contact zal minder worden. Hopelijk geef dit de duw die Elijah nodig heeft, om openlijk voor zijn gevoelens uit te komen.

We wachten af.
Oliver, bedankt voor het plaatsen.

Sjack

Thomas
Berichten: 59
Lid geworden op: di 21 okt 2014, 13:20
Vul het getal in: 123

Re: Op gevoel

Bericht door Thomas » za 01 nov 2014, 00:00

Sorry Sjack,

Ik wist dat je vaak als eerste reageert en ik maakte er deze keer een spelletje van.
Volgende keer mag jij weer ;)

Maar je hebt er wel dieper over nagedacht. Ik ben benieuwd wat Oliver er van gemaakt heeft.

Groet, Thomas.

Plaats reactie