Op gevoel

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Het werd ook wel eens tijd: een nieuw verhaal!

Bericht door Oliver » di 25 mar 2014, 15:31

Hè, hè....

Het heeft even geduurd, drukke andere bezigheden waardoor ik niet veel tijd vrij heb kunnen maken (en mijn hoofd genoeg leeg) om een stevig begin voor een nieuw verhaal neer te zetten, waar ik mee verder kan.

Maar hier is het dan!

Op gevoel deel 1 staat online.

Teun is midden twintig, woont net op zichzelf en heeft een prima leven. Af en toe zoekt hij contact via internet en komt er al snel achter dat op internet niet alles is wat het lijkt. Dat kan tegenvallen of meevallen, met af en toe een aparte verrassing...

Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties.

Lees ze!

Oliver

Michael87
Berichten: 458
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 08:22
Vul het getal in: 123
Contacteer:

Re: Het werd ook wel eens tijd: een nieuw verhaal!

Bericht door Michael87 » di 25 mar 2014, 18:32

Dag Oliver,

Ik hield je al even in de gaten nadat ik, toen ik een vriend uit Nederland, die afgelopen week bij ons was, jouw site liet zien, ineens zag staan dat het eerste deel van je nieuwe verhaal binnenkort zou verschijnen. Ik moest me even in de ogen wrijven toen ik vanmiddag op het forum ineens een bericht van jou bij de discussies over jouw verhalen zag staan. Zou het echt?
Yes! Deel 1 van 'Op gevoel' was er.... Mooi begin hoor. Verrassend. Ik ben eens benieuwd hoe Teun op deze situatie gaat reageren. M.a.w. ik kijk al weer uit naar deel 2!

Groet,
Michael
[i]**Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen**[/i]

Marchel
Berichten: 28
Lid geworden op: do 18 dec 2008, 23:38

Re: Het werd ook wel eens tijd: een nieuw verhaal!

Bericht door Marchel » di 25 mar 2014, 19:56

Hoi Oliver,

Verbaasd was ik vanmiddag toen er ineens een bericht van jou op Facebook stond dat het eerste deel val je nieuwe verhaal online stond. En dat op een dinsdagmiddag.
Omdat ik het haat om op de telefoon te lezen gewacht tot ik thuis achter de laptop kon lezen. Het is weer een super leuk begin! Bij het lezen van het woordje "Hond" wist ik het direct... mooi perspectief voor een leuk verhaal!

Groetjes Marchel

dkz09
Berichten: 143
Lid geworden op: ma 29 mar 2010, 17:56

Re: Het werd ook wel eens tijd: een nieuw verhaal!

Bericht door dkz09 » wo 26 mar 2014, 13:24

Hey Oliver,

Ik was ook in mijn noppes met het feit dat er een nieuw verhaal is van jouw hand.
Heb dus ook met veel plezier het eerst deel gelezen. En kijk erg uit naar de rest.

Groetjes Geoff
©Geoff(dkz09), 2015

*Wees wie je bent en wees daar trost op*

Rientje
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 26 mar 2014, 15:18
Vul het getal in: 123

Re: Het werd ook wel eens tijd: een nieuw verhaal!

Bericht door Rientje » wo 26 mar 2014, 15:25

Hoi Oliver
Het beloofd weer een steengoed verhaal te worden
ik kijk al uit naar het vervolg, hoop dat deel 2 snel
online is.

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: Het werd ook wel eens tijd: een nieuw verhaal!

Bericht door Sjack013 » wo 26 mar 2014, 18:45

Onverwacht! Zeker. Toevallig keek ik op jouw site en zag reactie's bij Oliver zelf. Alles meteen stil gelegd en meteen lekker gaan lezen. Het werk komt straks wel weer. Dit heeft urgentie. Dat was ongeveer mijn reactie, toen ik het ontdekte.
Op gevoel. Ik begon al te gissen, waar dit verhaal nu weer over zou gaan? Tja, ik moest het weer letterlijk nemen. Contact met een blinde! Vandaar dat zijn gehoor zo goed ontwikkeld is. Ik kon het weten, eigenlijk. Oliver denkt heel goed na over details. Open deur. Internet, chatten, boxen, toe maar. Een jachtig thema dus ook nog!
Het begin is veel belovend, dus ik kijk alweer uit naar het vervolg.
Bedankt Oliver!!!

Sjack

Raymonm
Berichten: 94
Lid geworden op: za 11 apr 2009, 13:09

Re: Het werd ook wel eens tijd: een nieuw verhaal!

Bericht door Raymonm » do 27 mar 2014, 19:32

Geweldig, er is weer een nieuw verhaal, vol verwachting keek ik ernaar uit!

Ik heb het gelzen, top opening, en een blinde man... dus toch! zeer subtiel gewerkt, ik ben benieuwd naar het vervolg.

Gr,
Ray

Hans Bernard
Berichten: 378
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 01:13
Vul het getal in: 0
Locatie: Heemskerk

Re: Het werd ook wel eens tijd: een nieuw verhaal!

Bericht door Hans Bernard » za 29 mar 2014, 13:05

Vriend Oliver,

Jij durft. Ik bewonder je en ben erg nieuwsgierig of je boven de geijkte beelden van slechtziendheid uitstijgt.
Jou kennende zal dat zeker lukken. Het is een boeiende wereld met onverwachte mogelijkheden. Wat ook opvalt
is de persoonlijke touch bij dit verhaal. Daar heb ik in voorgaande verhalen eigenlijk nooit iets van gemerkt. Het
maakt dit verhaal meteen anders. Daarom kan ik ook volmondig met andere lezers meegaan in hun benieuwd zijn
van het volgende deel, alleen misschien om een andere reden dan zij.

succes met dit verhaal krijg je zeker, dat staat als een paal boven water.

Hans.

Dolphinboy
Berichten: 36
Lid geworden op: di 23 dec 2008, 22:23
Vul het getal in: 0
Locatie: Apeldoorn

Re: Het werd ook wel eens tijd: een nieuw verhaal!

Bericht door Dolphinboy » zo 30 mar 2014, 00:58

Hey Olliver,

Heerlijk om weer een begin van een nieuw verhaal van jouw hand te mogen lezen. Je hebt me goed weten te raken met dit deel.
Zelf heb ik enige tijd gewerkt bij Het Loo Erf in Apeldoorn. Dat is een instituur voor slechtzienden en blinden. Ze revalideren en leren daar omgaan met hun handycap en van dat oogpunt uit raken verschillende segmenten even heel erg dicht bij huis. Zeker ook omdat ik met een lui oog dat maar 14% zicht heeft zelf ook tot deze doelgroep hoor.

Ik ben dan ook heel benieuwd of in dit verhaal de persoon slechtziend of compleet blind blijkt te zijn. Daar zit namelijk nog wel een wereld van verschil in. Gezien het feit dat het een ontmoeten vanuit een chat betreft gok ik op slechtziend al is er tegenwoordig tal van software en hardware om ook voor de blinden een chatbox toegankelijk te maken.

Ik kijk zeker uit naar deel 2 en ben heel benieuwd hoe natuurgetrouw je, je met dit verhaal gaat redden. Het is zeker geen makkelijk onderwerp.

Groetjes Sander.
Who Ever You Are, Whatever U Do Just Be Yourself

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Op gevoel deel 2

Bericht door Oliver » wo 09 apr 2014, 23:18

Dank jullie wel allemaal voor de reacties. Voelt goed om weer up and running te zijn!

Deel 2 staat online.
Was deel 1 nog een stukje inleiding om kennis te maken met Teun, met zijn reflectie van gedane gebeurtenissen, nu mag hij toch aan de bak met iets totaal nieuws.

Lees ze!

Oliver

Plaats reactie