Op gevoel

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
hotjhonny2
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 07 mei 2014, 00:48
Vul het getal in: 123

Re: Op gevoel deel 3

Bericht door hotjhonny2 » wo 07 mei 2014, 01:05

Echt een mooi verhaal zoals wij van jou gewent zijn. Zie uit naar deel 4

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Op gevoel

Bericht door Oliver » do 08 mei 2014, 19:13

Deel 4 staat online!

Kunnen die drie drie tosti's verbloemen wat Elijah wil? Geeft Teun zich nu eindelijk gewonnen, of wordt het tasten in het duister?

Lees ze!

Oliver

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: Op gevoel

Bericht door Sjack013 » do 08 mei 2014, 20:16

Zo, ik heb deel 4 gelezen. Wat mij opvalt is toch de onzekerheid bij Eliah, althans, zijn terughoudendheid, maar aan de andere kant toch de voortvarendheid, dat hij meteen ook de kennismaking met Nicole regelt. Een beetje dubbele persoonlijkheid dus. En verder het aftasten van elkaar. Prachtig omschreven,Oliver. Teun en Hester zijn duidelijk al dikke maatjes, wat voor Elijah ook een bevestiging is, dat het wel snor zit.
En ja, de verlichting in de flat moet wel aangepast worden, want romantisch is het allesbehalve!!!
Ben benieuwd hoe het verder gaat met deze love story.
Bedankt Oliver voor dit deel.

Sjack

Michael87
Berichten: 458
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 08:22
Vul het getal in: 123
Contacteer:

Re: Op gevoel

Bericht door Michael87 » do 08 mei 2014, 23:32

Hoi Oliver,

Ik snap die onzekerheid van Elijah wel. Hij kan niet zien hoe Teun reageert als hij hem naakt ziet.
Lijkt me dat je je daar best onzeker door kunt voelen.

Maar eh... ik ga ineens wel heel anders aankijken tegen vrijen in het donker... Man, wat heb je dat mooi beschreven!
Vanavond gaat hier het licht uit! Oops, wat zeg ik nou... ;)

Groet,
Michael
[i]**Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen**[/i]

Hans Bernard
Berichten: 378
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 01:13
Vul het getal in: 0
Locatie: Heemskerk

Re: Op gevoel

Bericht door Hans Bernard » do 08 mei 2014, 23:49

Oliver,

Misschien toch maar een lampje. Dan heb ik minder de neiging telkens mijn ogen dicht te doen om me
voor te stellen hoe het is in het donker.
Andere vraag: kan een hond in het donker zien? :lol:

De vaart zit er goed in deze keer. Houden zo.

Hans

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Op gevoel

Bericht door Oliver » za 10 mei 2014, 00:11

Dank jullie wel!
Ik moet zeggen, het schrijven van die scene in het donker was ook eh.... aangenaam om te schrijven.
:)

Geen idee wat honden kunnen zien in het donker. Maar ergens moet Hester toch wel wat doorhebben? Ze is in ieder geval van een bewonderenswaardig niet jaloerse inslag.

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Op gevoel

Bericht door Oliver » wo 21 mei 2014, 23:37

Deel 5 staat online!

Hoe lang hou je dingen verborgen?

Lees ze!

Jablan
Berichten: 201
Lid geworden op: vr 04 feb 2011, 19:54
Vul het getal in: 0
Contacteer:

Re: Op gevoel

Bericht door Jablan » do 22 mei 2014, 20:31

Net zolang als je wilt, Oliver ;)

Ik moest opeens denken aan de Luc-Reeks. Had je daar ook al niet zo'n heerlijk nieuwsgierige vriendin, die de waarheid wel op tafel krijgt?

Mijn indruk van dit deel van Op Gevoel: hier begint iemand te twijfelen. Had het gevoel een tussendeel te lezen, even rustig aan, pas op de plaats maken.

Sjack013
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 15:18
Vul het getal in: 123
Locatie: Tilburg

Re: Op gevoel

Bericht door Sjack013 » do 22 mei 2014, 21:08

Ik ben met Jablan eens, met het gevoel dat er iemand aan het twijfelen is. Maar nu weet ik ook alweer, waarom ik jou zo'n goede schrijver vind! De emotie's en gevoelens (positieve en negatieve) zijn zo wonderbaarlijk goed beschreven, dat ik koud van word, terwijl het zo'n mooi weer is buiten!!
Ik kan me heerlijk inleven in de personage's en je weet, dat doe ik het liefst.
Ik ben niet met Jablan eens, dat dit een tussendeel is. Als je zo tussen de regels doorleest, geeft jij toch een paar signalen door, waar ik de komende delen op gaat letten. En Oliver kennende schrijft hij iets niet voor niets. Er zit altijd een bedoeling achter, dat later in het verhaal duidelijk terugkomt.
Nee, deze keer houd ik het voor me. :D
Bedankt Oliver voor het schrijven en het plaatsen.


Sjack

Hans Bernard
Berichten: 378
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 01:13
Vul het getal in: 0
Locatie: Heemskerk

Re: Op gevoel

Bericht door Hans Bernard » vr 23 mei 2014, 06:49

Er staat zoveel tussen de regels door dat ik dit deel nog maar eens voor de tweede keer
gelezen heb alvorens er wat over te schrijven. Jij verstaat de kunst om bijna bij elke
figuur mij nieuwsgierig te maken naar de persoon achter de naam. Dat maakt het niet
gemakkelijk nu al te zien welke kant het uitgaat. Logisch, jij wilt onze nieuwsgierigheid
prikkelen. Geslaagd! Er zit niets anders op dan wachten op het volgende deel.

Hans

Plaats reactie