Geheim deel 11

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Plaats reactie
Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Geheim deel 11

Bericht door Oliver » do 02 jul 2009, 11:09

Deel 11 staat online.

Het hoge woord eruit......


Lees ze!

Oliver

cor van dongen
Berichten: 322
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 23:39

Re: Geheim deel 11

Bericht door cor van dongen » do 02 jul 2009, 17:20

Ik ben er stil van.
Zo emotioneel, maar ook zo genuanceerd, terwijl je de spanning gaande houdt. En weer een cliffhanger van maar drie woordjes, die ons nog alle richtingen uit kan laten gaan.
Geweldig Oliver! :(
Cor

Raymonm
Berichten: 94
Lid geworden op: za 11 apr 2009, 13:09

Re: Geheim deel 11

Bericht door Raymonm » do 02 jul 2009, 21:56

Goedenavond,

Ook ik ben er stil van, de scene's die zich afspelen in dit deel zijn met passie beschreven, diepgaand en ook veel afstand. Dingen liggen hier zo dicht bij elkaar, en toch ook zo ver weg.

Jort gaat bellen.. Dat kan een aantal dingen betekenen.. Welke kant wil je op oliver?

Hans Bernard
Berichten: 378
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 01:13
Vul het getal in: 0
Locatie: Heemskerk

Re: Geheim deel 11

Bericht door Hans Bernard » do 02 jul 2009, 22:53

Oliver,

twee zijn er al stil van, ik ook......maar ik wil ook applaudiseren voor dit geweldige deel.

Sorry als ik in herhaling val maar de cliffhanger heeft alles wat een cliffhanger moet zijn.

Groet, Hans ;)

Torenvalk
Berichten: 57
Lid geworden op: za 20 jun 2009, 01:22

Re: Geheim deel 11

Bericht door Torenvalk » za 04 jul 2009, 00:19

Dag meneer Cor,

Ik zie wel dat ik heel ver van u verwijderd ben en nog veel moet leren.
U bent een knappe man (geleerd) op het gebied van onze taal.
Dat heb ik wel begrepen uit uw lange antwoord. Ik moet dus op mijn tellen passen.
Antwoord op uw vraag over deel 11: Ik ben het met u eens, het is een mooi geschreven deel. Oliver kan er wat van.

Ik heb mijn snavel al zo vaak gestoten dat hij niet meer scherp is. Dus wees niet bang van een vleugelaai noch voor mijn stompe snavel.
We zullen elkaar nog wel eens zien. De ene keer in vogelvlucht, soms vliegensvlug maar nooit met een uitvlucht.

Goede vlucht meneer Cor.

torenvalk ( als het goed is géén fouten, het is nagekeken)

bas
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 02:17

Re: Geheim deel 11

Bericht door bas » do 16 jul 2009, 00:06

ik ben er stil van.... helemaal niet!!! ik wil het uitschreeuwen: niet zo veel kletsen (daar is Cor goed in) maar vlieg elkaar eens goed in de haren (misschien heb je dan torenvalk wel nodig). laat je hart spreken zoals Raymon zegt. gooi het de wereld in dat je van elkaar houd. neem het applaus van Hajebas in ontvangst!

maar dan realiseer je je, dat droefheid ook in je hart zit en wie overwint het, de droefheid of de liefde. moeilijk moeilijk..daar is geen recept van de dokter voor, en met realiteit kom je ook niet ver. het is zo makkelijk praten..even zus doen en even zo doen en het is over... ik kan het weten want mijn hart doet het nog maar voor 10 %

maar toch kleine dingen kunnen het proces versnellen, de vogeltjes die fluiten (sorry torenvalk), een boom in het bos, een helpende hand, een goed gesprek...maar dan toch weer die twijfel...ja,nee,ja,nee,ja maar,nee maar.
we zullen het zien welk ingredient het beste zal helpen

hermy79
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 11:56

Re: Geheim deel 11

Bericht door hermy79 » do 04 feb 2021, 07:25

Hallo Oliver

Ik heb geheim met veel plezier voor 3de x gelezen nu is m’n vraag we zijn meer dan 10 jaar verder komt er nog een vervolg op het verhaal Mvgr Herman

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: Geheim deel 11

Bericht door Oliver » do 04 feb 2021, 19:01

Ha ha ha, het verhaal haalt me in.
Maar om eerlijk te zijn, ik denk dat ik het aan de fantasie en de wens van de lezer overlaat hoe het verder is afgelopen... ;)

hermy79
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 11:56

Re: Geheim deel 11

Bericht door hermy79 » vr 12 feb 2021, 21:10

Hoi Olivier

Jammer dat er geen vervolg komt van het verhaal al hoop ik dat er toch stiekum in de toekomst meschien toch een klein vervolgde er op komt al is het in combinatie met een nieuw of ander verhaal. Ben je al weer bezich aan een nieuw verhaal? Mvgr Herman

Plaats reactie