10 jaar later, echt.

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Marchel
Berichten: 28
Lid geworden op: do 18 dec 2008, 23:38

Re: 10 jaar later, echt.

Bericht door Marchel » di 28 jan 2014, 21:05

Hallo Oliver,

Ik ben niet heel erg actief hier op het forum, maar al wel heel lang een trouwe lezen van je verhalen. Ik kan me de tijd van MSN groups nog goed herinneren en alle verhalen die je toen in word documenten publiceerde heb ik nog steeds in mijn verhalen mapje staan. Veel van jouw verhalen heb ik inmiddels al meerdere keren gelezen.

Het leuke van deze site is dat er nu ook een plekje is voor verhalen van bezoekers. Een erg waardevolle aanvulling!

Ik hoop hier de komende 10 jaar ook nog leuke en vaak ook pakkende verhalen te mogen lezen. Voor nu wil ik je heel hartelijk bedanken voor de afgelopen 10 jaar! Ik heb er van genoten... en vaak vol ongeduld gewacht op weer een volgend deel.

Lieve groeten, Marchel

mart
Berichten: 14
Lid geworden op: vr 11 jan 2013, 06:49
Vul het getal in: 123
Locatie: Boskoop

Re: 10 jaar later, echt.

Bericht door mart » wo 26 mar 2014, 09:37

Ha oliver
10 jaar olivers verhalen , een mijlpaal voor jou en de lezers. Dankzij jou en de verhalen van andere heb ik mijn geaardheid veel beter kunnen accepteren. Al jullie verhalen heb ik al diverse keren gelezen en kan er geen genoeg van krijgen. Ik hoop nog lang van jou verhalen te kunnen genieten. Gefeliciteerd en vooral BEDANKT voor de vele uren lees plezier en nog vele jaren inspiratie erbij. Mvg Mart

Plaats reactie