"Aanvullen"

Onderwerpen en discussies over de verhalen.
Kevin
Berichten: 115
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 23:58
Vul het getal in: 0
Locatie: Aalter (België)
Contacteer:

Re: "Aanvullen"

Bericht door Kevin » wo 04 mei 2022, 01:34

daan schreef:
wo 27 apr 2022, 08:46
Kevin schreef:
ma 25 apr 2022, 03:51
Hey Oliver,

Mooie manier om deze alweer prachtige verhaalserie af te sluiten :-)

Ik heb meteen ook de E-book versie afgewerkt en beschikbaar gemaakt.

Kevin
Bedankt maar:
Epub houdt op na bladzijde 7 daarna alleen nog witte pagina’s
Vreemd, op mijn iPad en pc werkt het alvast wel. Anders eens opnieuw downloaden?

Laat maar weten als het nog steeds niet lukt, dan kijk ik nog eens dieper wat het zou kunnen zijn... :-)
Wij zijn ook maar gewone jongens, die dan toevallig op andere jongens verliefd worden

daan
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 16:59

Re: "Aanvullen"

Bericht door daan » wo 04 mei 2022, 19:12

Kevin schreef:
wo 04 mei 2022, 01:34
daan schreef:
wo 27 apr 2022, 08:46
Kevin schreef:
ma 25 apr 2022, 03:51
Hey Oliver,

Mooie manier om deze alweer prachtige verhaalserie af te sluiten :-)

Ik heb meteen ook de E-book versie afgewerkt en beschikbaar gemaakt.

Kevin
Bedankt maar:
Epub houdt op na bladzijde 7 daarna alleen nog witte pagina’s
Vreemd, op mijn iPad en pc werkt het alvast wel. Anders eens opnieuw downloaden?

Laat maar weten als het nog steeds niet lukt, dan kijk ik nog eens dieper wat het zou kunnen zijn... :-)
Opnieuw geprobeerd zelfde probleem vanaf bladzijde 7 alles wit tot pagina 98 daar gaat deel 15 beginnen tot het eind ik mis dus deel 2 tm 14 die zijn alleen maar wit.

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: "Aanvullen"

Bericht door Oliver » do 05 mei 2022, 18:28

Dank jullie wel nog een keer voor alle reacties op het hele verhaal, nu het klaar is.
Fijn om te lezen dat het goed ontvangen is.

Het was inderdaad een apart en uitdagend onderwerp. gevoelig ook, dus het moest wel kloppen. Veel gesprekken gehad voordat ik daadwerkelijk begon. En dan nog vaak tussendoor, tijdens het ontwikkelen van het verhaal: "klopt dit detail?"

Of ze ooit nog terug komen in een verhaal? Ik krijg die vraag vaak, na het afronden van een serie. Ik weet het niet. Zijdelings misschien. Onze nieuwsgierige blikken over de schouder hebben ze ook niet meer nodig, die gaan het zelf prima redden. ;)

Dank je wel ook Kevin, voor het werk dat je in de e-reader formats steekt en online zet!

busfantv
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 30 sep 2022, 03:21
Vul het getal in: 123

Re: "Aanvullen"

Bericht door busfantv » zo 26 feb 2023, 03:14

Ik vind het een erg goede verhaal over Lev en Joep
ik ben nu bij deel 5 maar ik ga veder lezen wand ik ben wel benieuwd hoe dit veder ontwikkeld tussen die 2

busfantv
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 30 sep 2022, 03:21
Vul het getal in: 123

Re: "Aanvullen"

Bericht door busfantv » zo 26 feb 2023, 07:43

Goede Morgen

ik heb de hele nacht het gelezen van begin tot aan het eind.
Ik vind het alleen jammer dat Aanvullen Maar tot (deel 21, slot) is gegaan ik had liever meer willen lezen over
hoe het veder gaan is met Levy & Joep .

Als u misschien even niet meer veder weet hoe het veder zal gaan tussen Levy & Joep heb ik misschien een begin voor u :


Na dat het geslaagde weekend was met de vrienden van de ouders van Levy
Weken Levy & Joep nog steeds bij de supermarkt waar ze al werkt en Iedereen qua personeel ziet Joep als een gewone jongen en ze behandelen hem ook als een jongen en niet als een meisje.
Hun vrienden Groep doe veel dingen samen en Levy & Joep doe ook veel dingen alleen en zo.


Veder kunt u het afmaken als Deel 22 en ik hoop dat er meer delen van komen en niet stopt bij deel 21 zo als nu het geval is

Oliver
Beheerder
Berichten: 821
Lid geworden op: vr 05 dec 2008, 21:45

Re: "Aanvullen"

Bericht door Oliver » zo 26 feb 2023, 12:23

Hey, hallo!

Het blijft altijd een ding: wanneer eindigt een verhaal? Een beetje open einde, waarbij het aan de fantasie van de lezer is om verder na te denken over een vervolg, is vaak beter dan "uitmelken" en een verhaal creëren waar geen einde aan komt en maar voortsleept.
Er zal dus ook niet zomaar een vervolg komen op "Aanvullen", ze hebben de verschillende hobbels op hun pad overwonnen en zitten nu in een stuk rustiger vaarwater. Tijd om ze alleen te laten. :)

Denk wel een beetje aan de nachtrust hè? ;)

Groet!
Oliver

Plaats reactie