even de hond uitlaten met de buurjongen deel 4 en slot

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Bingo
Berichten: 216
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 23:32

even de hond uitlaten met de buurjongen deel 4 en slot

Bericht door Bingo » wo 11 feb 2009, 22:24

Even de hond uit laten met de buurjongen deel 4 en slot

Nadat ik mijn Badjas weer dicht had gedaan liep ik dus ook naar binnen, Roy bleef plotseling midden in de keuken staan met zijn handen op de rug.
Ik liep natuurlijk tegen hem aan omdat ik daar geen rekening mee had gehouden. Hij kneep me in mijn kruis toen ik tegen hem aan stond.
Het gevolg was dat mijn jongeheer iets overeind kwam, ik stootte Roy tegen zijn schouder en fluisterde hem in zijn oor dat hij dat moest laten.
Roy draaide zich om en nam de borden mee de op de keukentafel stonden en ik nam het bestek mee naar binnen, in de kamer was zijn moeder bezig met het tafellaken te richten.
Toen het mooi glad lag zette Roy de borden naar en ik het bestek daar naast, Roy zijn moeder keek naar hem en vroeg ” hoe komt het dat je vandaag helpt met de tafel dekken”?
Nou zei Roy ”vandaag hoef ik eens niet te koken wat anders wel het geval is, en dan kan ik me toch op een andere manier nuttig maken” en begon hard te lachen.
Zijn moeder gaf hem een tik tegen zijn hoofd en zei ”zo lust ik er nog wel een paar”.
We namen plaats aan de tafel Roy zat recht tegen over mij, naast zijn moeder toen ze klaar was met het verdelen van de pizza.
Ik voelde Roy zijn voet tegen mijn been, deze gleed langzaam omhoog en even later drukte hij in mijn kruis.
Weer sprong mijn piemel overeind, Roy zijn moeder vroeg wat hij had gedaan na school.
Roy vertelde dat we een flinke wandeling hadden gemaakt met Rex en toen we terug kwamen, waren we zo bezweet dat we ons eerst hebben gedoucht en daarna een flesje bier hadden gedronken.
Tijdens het gesprek bleef hij maar met zijn tenen over mijn pik wrijven, ik had het niet meer.
Zijn moeder lachte en zei ”jullie hebben toch niet samen gedoucht hé”, ik kreeg een kleurtje.
Maar Roy zei gelijk ”nee, hoor als je snel bent kun je nog voelen dat de douchevloer nat is maar dan moet je wel echt snel zijn hoor met deze hitte”.
Maar hoe kom je erbij ma, dat we samen zouden douchen, je denkt toch niet dat we …. Zijn.
Roy’s moeder ging verder, toen jullie uit de keuken kwamen wist ik het even niet meer.
Ik dacht het is net of ik op bezoek ben bij mijn zoon en schoondochter, hierop trok Roy plots zijn voet weg uit mijn kruis en we keken beiden zijn moeder aan met een rood hoofd.
Ze zei,”wat hebben jullie, het was maar een grapje hoor”.
Nee, zei Roy, om eerlijk te zijn en hij keek me aan, ik knikte goedkeurend naar hem dat wat jij als grap zag was geen grap we zijn inderdaad verliefd op elkaar.
De tranen liepen Roy over zijn wangen, ook bij mij waren de ogen nat maar ik huilde nog net niet.
Ik zei,”wat Roy nu heeft gedaan heb ik nog voor me, niemand weet dat ik homo ben”.
Roy zijn moeder keek verwonderd naar hem, en zei tegen mij,”niet boos zijn maar ik wil nu even alleen zijn met Roy, ik heb er geen probleem mee maar hoe denkt pa er over, ik hoop dat je dat begrijpt”.
Ik stond op van de tafel, liep om de tafel heen en gaf Roy als afscheid een vette kus op zijn mond.
Met de woorden ” ik zie je! Hou je oren stijf SCHATJE” verliet ik de kamer.
De moeder keek me na en er kon zelfs een glimlach van af wat ik zag bij het weg gaan, en ze zei ”bedankt jongen”.
Thuis aangekomen liep ik naar boven, trok mijn badjas uit en trok mijn sportbroek aan verder niets dus geen T-shirt onder trok ik natuurlijk mijn sandalen aan.
Rex keek me aan alsof hij wilden zeggen, gaan we weer lekker wandelen.
Ik moest lachen hoe zijn staart heen en weer ging, ofschoon me het huilen nader stond dan het lachen.
Ik zie ”kom jongen ik moet er even uit en jij mag mee, maar dan vervalt wel je laatste uitje”.
Lachend keek ik hem aan en dacht bij me zelf “net alsof hij begrijpt wat ik bedoel ”.
Het begon te schemeren, in de straten Hing een drukkende hitte. Dus liep ik in de richting van de voetbalvelden, daar achter lag een groot braak liggend terrein waar veel hondenbezitters hun trouwe vriend uit lieten.
Daar aan gekomen kwam Boris aan, een hond die ik goed kende en tevens zijn bezitters, ik kwam er vaker op de koffie en later op de avond werd dat een of twee pilsjes.
Ik tuurde over het veld maar ik zag niemand in de buurt, ik nam Boris bij zijn halsband nadat hij Rex had begroet.
Boris was jong, speels en roekeloos dus deed ik hem aan de lijn van Rex die kon ik gerust los laten lopen.
Kom Boris dan breng ik je naar huis, je bent er zeker weer eens tussenuit geglipt toen de poort open was zei ik.
Net toen ik me omdraaide om Boris naar huis te brengen hoorde ik een zacht gehuil, weer keek over het veld en wederom zag ik niets.
Ik liep in de richting van het gehuil, daar zag ik opeens het hoofd van de 14 jarige Remco ( de zoon van mijn kennissen ) boven het gras uit steken.
Hij lag half in een greppel, daardoor kon ik hem niet zien als ik over het veld heen keek.
Wat heb jij gedaan vroeg ik? Hij zei ”ik wilde over de greppel springen, maar Boris was iets anders van plan en trok terug”. Hierdoor heb ik mijn geblesseerde knie weer verdraaid, en kan er niet meer mee lopen.
Ik was ondertussen naast hem op mijn hurken gaan zitten, ik voelde zachtjes aan zijn knie en die was echt warm en nu niet meer van de hitte.
Ook Remco was slechts gekleed in een sportbroek en slippers, terwijl ik zijn knie voorzichtig af taste kon ik in zijn broekje kijken en zag zijn slipje.
Nu realiseerde ik me dat ik enkel mijn sportbroek aan had en geen slip of boxer, ik vond het al vreemd dat hij zo staarden naar mijn benen.
Ook hij had vrije inkijk in mijn broekspijpje, en hij zag mijn pik en ballen.
Ik hielp hem overeind en liet hem een arm op mijn schouder leggen, ik pakte met mijn arm zijn middel vast.
Zo strompelde ik met hem aan de ene kant en Boris aan de andere, richting zijn huis.
Daar aangekomen voelde Remco in zijn zakken en vond de sleutel van de voordeur, hij zei ”pa en ma zijn weg vanavond en Yvon komt rond 23 uur thuis van de training”.
Je weet hoe die meiden zijn, als ze kunnen kletsen vergeten ze de tijd.
Hij opende de deur en we gingen naar binnen, Rex en Boris vermaakte zich wel in de tuin.
Kom zei ik ”dan help je even naar jou kamer”, boven legde ik hem op zijn bed.
Remco vertrok zijn gezicht van de pijn, ik zag dat en liep naar de badkamer en pakte daar de handdoek die naast de wasbak hing.
En liet het koude water lopen terwijl de handdoek in de wasbak lag, ondertussen liep ik terug naar Remco en hielp hem weer overeind.
Hij keek me vragend aan, ”ik kan er niets aan doen Remco maar jou sportbroek moet echt uit hoor” zei ik tegen hem.
Remco zijn gezicht kleurde een beetje, toen ik dat zag zei ik ”kom je hoeft je niet te schamen hoor, je hem toch een onderbroek aan”.
Hij trok zijn schouders op en zei ”het zal wel moeten hoe dan ook”.
Voorzichtig deed ik zijn sportbroek omlaag, ik keek even rond in zijn kamer en zag een stuk leer liggen.
Ik vroeg ”kan ik dat even gebruiken, er gebeurt verder niets mee hoor”, maar je gaat er niet in knippen hé. ”Pa gaat een kussen maken boven mijn bed over de hele lengte, zo kan ik dan tegen de muur leunen als ik tv kijk of muziek luister met een paar vriendjes” zei hij.
Nee, schudde ik met mijn hoofd en zei ”er gebeurt echt niets het is alleen om je bed niet nat te laten worden”.
Remco keek me vragend aan, ik spreidde het leer uit op bed en liet hem er weer op zitten.
Ik liep naar de badkamer en pakte de natte en koude handdoek eruit, liep vervolgens naar Remco. ”Nu gaat het misschien iets pijn doen” zei ik, ik nam de handdoek en legde die op zijn knie.
Hij vertrok weer zijn gezicht van de pijnlijke koude en natte handdoek, ik drukte zachtjes op zijn knie.
Gelijk stroomde het water langs zijn benen, naar de kuil waar hij met zijn billen zat.
Zijn slipje werd gelijk door en door nat, ik zei ”kijk vandaar dat stuk leer, ik heb er alleen niet aan gedacht dat nu je slip nat is”.
Remco zei ”kan jij de handdoek iets naar boven schuiven, mijn bovenbeen doet nu ook zeer”.
Ik verlegde de handdoek een stukje naar boven, bij het weg halen van mijn hand raakte ik zijn kruis even aan.
Gelijk werd de bult in zijn slip groter, ik zag dat en keek Remco aan die kreeg weer een vuurrood hoofd.
Ik zei ”schaam je maar niet hoor, ik heb dat ook alles meegemaakt toen ik zo oud was jij ”.
Hij was wat gerust gesteld, maar even later zei hij ”ik krijg dadelijk nog een blaasontsteking, mijn slip is zeik nat en koud”.
De pijn in zijn knie en bovenbeen liet iets na, ik stond op en liep naar een kast en zei ”ligt hier jouw ondergoed”.
Hij zei niets maar knikte met zijn hoofd van ja.
Ik trok de kastdeur open en nam een slip uit de kast,”is deze goed vroeg ik”?
Weer geen antwoord, alleen een kleine ja knik van hem.
Ik liep met de slip naar hem toe, en vroeg ”kan ik de handdoek weg nemen”?
Hij knikte weer van ja, ik nam de handdoek weg en bracht die naar de badkamer en legde die over de verwarming zodat deze toch kon hij drogen.
Op de terug weg greep ik naar een badlaken, op de slaapkamer zei ik ”kom maar overeind ga met jou lichaam op mijn rug hangen, maar steun niet op jouw voet”.
Hij gehoorzaamde mij, ik droogde het leer af met het badlaken en deed het leer later weer terug in de hoek waar ik het had gepakt.
Toen ik klaar was zei ik ”trek jou slip maar uit, ik kan niets zien dus hoef jij je ook niet te schamen”.
Hij liet mijn hals met een hand los en deed zijn slip uit, in de spiegel van de kastdeur kon ik hem toch zien merkte ik naderhand.
Ook als ik niets had kunnen zien, ik had zeker gemerkt dat hij zijn slip uit had.
Ik voelde namelijk zijn toch stijf geworden piemel tegen mijn onderrug drukken, maar door dat spiegel kon ik mooi zijn strakke billen zien.
Over mijn schouder gaf ik hem zijn schone slip aan, hij nam hem aan maar bleef stil op mijn rug hangen.
Ik zei ”Remco ik ben geen uithangbord hoor, trouwens wat ben je de laatste minuten stil zit jij ergens mee”.
Tja, hoe moet ik dat zeggen, met deze hoge nacht tempraturen slaap ik naakt.
Nou en, ik slaap altijd naakt dus geen schroom jongen, laat je slip maar liggen voor morgen. Ik leg jou nu in bed en je bekijkt maar wat je doet, of je nu onder een dekbed gaat liggen of alleen onder een laken van mijn part ga je naakt op bed liggen.
Voorzichtig liet ik hem op bed zakken, ik draaide me om en zag zijn heerlijke pik overeind staan.
Toen ik dat zag zei ik ”jee, Remco daar moet ik toch iets aan doen jongen, zo ken ik jou niet achter laten”.
Ik nam zijn pik in de hand en trok hem langzaam met diepe halen af, Remco begon zacht te kreunen hij had zijn ogen dicht en genoot van mijn daad.
Oh, wat is dat heerlijk kreunde hij, dat was voor mij het teken.
Ik ging met mijn mond naar zijn tepels, zachtjes beet ik er op daarna ging ik verder op weg naar zijn navelkuiltje mijn tong speelde daar een tijdje rond en ook er in.
Remco wist niet hoe hij het had, hij kronkelde met zijn lichaam en zeker toen mijn mond om zijn pik sloot.
Ik pijpte hem op mijn best, maar hij wilde meer en zei ”wil je mij neukbeurt geven”.
Sorry Remco maar dat is alleen iets voor Roy mijn vaste vriend, ik ben trouw aan hem dit kan ik en hij ook verwerken maar een neukbeurt niet dat weet ik.
Trouwens zoiets doet men uit liefde en niet uit een geile opwelling zoals pijpen of trekken, daar hebben we ons de vrije hand in gelaten mits we eerlijk vertellen met wie,waar en hoezo.
Dus ik sloot mijn lippen weer om zijn pik en pijpte hem verder, ik voelde zijn pik opzwellen en even later spoot hij mijn mond vol ik liet alles uit de mond lopen.
Ik zei ”sorry Remco maar ook, al had ik dit graag gedaan, het slikken van zaad is ook aan mijn vaste vriend toegeschreven”.
Remco vroeg aan mij ”mag ik jou dan wel aftrekken?”, ik zei ”dat is geen enkel probleem maar verder ga ik echt niet de rest is voor mijn echte vriend”.
Hij nam mijn pik in de hand nadat hij me mijn sportbroek uit had getrokken, tergend maar dan ook echt tergend langzaam begon hij mij af te trekken.
Ik zei ”Remco ik hoop dat je klaar bent voordat Yvon thuis komt, en anders stop maar en doe ik dat thuis wel verder”.
Hij keek me verbaasd aan, en kneep nu extra hard in mijn pik en trok als een wilde aan mij pik.
Nu voelde ik pijn in mijn pik maar zei niets, even later spoot ik mijn zaad op zijn buik en er liep natuurlijk ook wat over zijn hand.
Dit likte hij op en keek naar mij, hij bedankte zich voor mijn hulp en zei ”doen we dat nog eens over?”
Ik stond op en liep naar de deur, draaide me om en zei ”graag maar dan wel op een normale manier en verwacht niet te veel Roy en ik zijn een paar”.
Ik riep Rex en liep voordat ik naar huis ging een extra grotere blok om.
Thuis aangekomen was ik nog steeds alleen dacht ik !, opeens hoorde ik Roy roepen maar niet vanaf de Draad op de plaats. Nee het kwam van boven uit mijn slaapkamer, ik gaf Rex nog eerst water en rende naar boven.
Wat ik daar zag is niet te geloven, Roy lag daar poedelnaakt op mijn bed te wachten tot ik terug was van de wandeling.
Het eerste wat ik zei was ”en wat zei je moeder?”
Ik moest voorzichtig zij dat ik geen Aids zou krijgen, ik vertelde hem wat mij was gebeurt deze avond.
Hij klopte op mijn schouder en zei ”ik had ook niets anders verwacht van jou, en ook ik zal altijd zo reageren even iemand trekken of pijpen oké maar meer ook niet ik wil alleen jou zaad drinken.
Later kwam ook zijn vader er achter, en een maand of drie verder was hij er aangewend.
Hij zei ”ik had liever een schoondochter gehad, maar wat niet is, zal ook niet komen, maar ik wens jullie veel geluk”.

Zo lieve lezers dit is het einde van dit verhaal, maar een nieuw verhaal spookt al door mijn hoofd


LIEVE GROETJES VAN BINGO EN VEEL LEES PLEZIER

Gesloten