Vakantie op de boerderij deel 1

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Bingo
Berichten: 216
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 23:32

Vakantie op de boerderij deel 1

Bericht door Bingo » wo 28 jan 2009, 23:51

Vakantie op de Boerderij deel 1
In mijn tijd was een vakantie bij mijn oom en tante al heel wat op de grens van Limburg hield de wereld op ,van Spanje ,Portugal of andere landen wisten we niets (dat was voor de Elite weggelegd) .
Maar goed we ( ik dus ) waren al blij als we op 12 jarige leeftijd een paar weken bij onze familie op de boerderij konden doorbrengen ,zo ik ook dus .
In de loop der jaren had ik contact gelegd met de dorpsjeugd ,met een Familie had ik een goed contact Pa ,Ma en zes kinderen .
Overigens mijn tante en oom hadden ook niet stil gelegen zij hadden er zeven , dat was normaal in die tijd .
Maar wederom dat zijn bij zaken , ik voelde me een vent ,ik als stadse knaap in het dorp op het land werken en zo had ik dus ook de gewoonte van daar aangenomen .
Ik liep op kloppen en in een overall en zoals het daar gebruikelijk was onder de overall niets of hoogstens een onderbroekje aan ,maar meestal dus niets .
Afijn zo was ik ook toe bij mijn Tante op vakantie ,nou ja laat ik het zo zeggen ik sliep bij hun .
Mijn oom was zoals men dat noemde een klein boertje ,wat varkens ,een paar koeien wat kippen en wat landbouw .
Dus ik trok het meest met mijn vriend(en) op ,vooral met Frans waar hij was daar was ik ook meestal wel te vinden .
Op een dag kreeg Frans van zijn vader te horen dat hij het achterste veld onkruid vrij moest maken ,Frans vroeg me natuurlijk of ik hem wilde helpen het veld ligt helemaal buitenaf en daar is het nogal eenzaam .
Natuurlijk zei ik ja ,dat zag ik wel zitten ver weg van de bewoonde wereld waar bijna nooit iemand kwam .
Zijn moeder vroeg me nogmaals of ik ook zeker kwam ,dan kon ze er rekening mee houden en voor twee man eten en drinken brengen rond half een .
Ik bevestigde het met een uitdrukkelijk ja ,bij mij stond het zeker vast ook al zou het de komende dagen zeer warm worden .
Er liep namelijk een brede en diepe sloot achter het veld en je wist maar nooit , een afkoeling op zijn tijd kon nooit kwaad .
We spraken af dat ik rond half zeven bij hem zou zijn ,om vijf uur ging mijn oom de koeien melken en was ik natuurlijk van de party (ook mijn oom hielp ik zover ik kon) .
Hierna gingen we gezamenlijk ontbijten wat voor mij een eer was ,ik voelde mij dan net een kleine boer (hij gaaf me dan ook meestal een complement over mijn kunnen)en voegde eraantoe als van mijn kinderen er niemand is die de boerderij over zou nemen hij het mij zou nalaten .
Maar wederom dat zijn bijzaken en minder belangrijk ,dus na het ontbijt ging ik richting Frans .
Als ik daar aankwam stond hij al te wachten ,hij had poly de pony al voor de kar ingespannen en konden we gelijk vertrekken .
Als knul uit de stad voelde ik me natuurlijk een hele vent als ik hem mocht leiden ,ik wist zeker dat van mijn (paar) vrienden er niemand paard en wagen ooit had bestuurd .
Op het veld aangekomen keek ik eens rond ,en zag dat net als altijd het veld nog steeds rondom was omheint door bomen en struiken .
Dus als het ons te warm zou worden hadden we altijd wel ergens een schaduw plekje ,in het begin ging het nog wel en was het lekker wat de tempratuur aanging .
Maar daar kwam al snel verandering in om 9 uur brandde de kegel al behoorlijk daar boven ,we stonden in de pralende zon op het veld te schoffelen .
Na een uur (dus rond tienen) zei Frans ik geloof dat het tijd wordt voor een korte pauze John ,ik beaamde dat en liepen we naar die kant waar op dat moment de schaduw hadden .
Frans haalde uit zijn tas een fles met aanleng citroenlimonade ,(cola fanta of zoiets bestond toen nog niet) en een trommel met brood .
We gingen met onze rug tegen een boom zitten ,en zo genoten we van ons tweede ontbijt .
Nadat we gepauzeerd hadden trok Frans het bovendeel van zijn overall uit en knoopte de mauwen om zijn middel vast ,ik bewonderde het boven lichaam van mijn bijna 15 jarige vriend .
Natuurlijk volgde ik zijn voorbeeld ,en zo gingen we verder tot zijn moeder rond een uur of een op het veld kwam met nieuw eten en drinken .
Ze kwam er gezellig bij zitten terwijl we ons tegoed deden aan ons middagmaal, nadat we klaar waren zei ze nog tegen Frans denk er aan het veld hoeft niet vandaag klaar hoor .
Als jullie te veel gaan zweten spring dan gerust in het water morgen is er nog een dag hoor ,en met die mededeling verliet ze ons weer .
Nadat ze weg was zei ik lachen ,dat we geen zwembroek bij hebben heeft ze natuurlijk niet aangedacht hé Frans .
O ,zegt Frans dat is hier in het dorp geen probleem hoor en maakte de mauwen van zijn overall los .
Nu stond hij geheel naakt voor me (hij had dus niets onder de overall aan ) ,ik keek hem aan en liet ook mijn overall zakken en stond even later in mijn onderbroekje voor hem .
Hij greep gelijk naar mijn onderbroek toen hij die zag en trok die omlaag ,zo hoort dat hier in het dorp zei hij lachend en sprong meteen in de sloot .
Daar stond ik dan in mijn nakie ,mijn overall op de grond en mijn slipje er bovenop.
Er zat niets anders op dan er uit te stappen en eveneens naakt de sloot in te springen ,ik schrok wel even van het koude water .
Maar was er zo aangewend tijdens het zwemmen gebeurde er ( helaas ) niets ,na een tijdje rond gezwommen te hebben ging Frans uit het water en ik volgde hem dan ook maar .
Op de kant aan gekomen ging hij in de wei liggen ,waar we Poly hadden neer gezet die morgen .
Frans lag lekker in de zon ,ik ging naast hem op mijn buik liggen en keek met mijn hoofd op de armen naar zijn richting .
Nu kon ik hem eens goed bekijken het zag voor hem eruit alsof ik mijn ogen dicht had ,maar in werkelijkheid begluurde ik hem via mijn oog spleetjes .
Ook Frans keek naar mij ,alleen hij kon mijn rug en billen zien en ik kon zijn hele hebben en houden zien .
Hij was door het jaar verschil meer ontwikkeld dan ik zelf ,bij mij groeide er nog geen haar wat bij hem wel het geval was .
Een mooi kransje haar had hij om zijn pikje staan ,zijn pik lag als een vogeltje in een nestje te slapen .
Op een gegeven moment draaide ik me half op mijn zij ,nadat ik gemerkt had dat die van mij ook tot rust was gekomen .
Als ik uit het water was gekomen ging nog alles goed ,maar toen ik hem aan het bekijken was kwam die van mij toch omhoog .
Nu had dus Frans ook vrije zicht op mijn piemeltje ,het duurde niet lang of Frans begon te praten .
Hij begon en zei ,ik zie dat jij nog geen haartjes hebt ,ik ging rechtop zitten en bekeek die van mij eens goed .
Met een glimlach op mijn gezicht zei ik trots jawel hoor maar je kunt ze nog niet goed zien ,nu ging hij ook zitten en kroop wat dichter naar me toe .
Zie er niets van hoor was zijn antwoord ,je moet ook goed kijken zei ik hem en ging op mijn knieën zitten .
Hij kwam nog wat dichterbij ,ik draaide mijn onderlichaam in de zon en nu moest hij kunnen zien dat er een donkere kransje donshaartjes te zien was .
Maar hij schudde zijn hoofd van nee ,ik zie niets hoor zei hij .
Het werd me genoeg ,ik stond op en liep op hem aan verergerd zie ik kijk dan !!
Och jij bedoeld dat beetje dons daar ? zei hij plagend ,ik duwde met mijn hand tegen zijn schouder zodat hij om viel .
Om zijn evenwicht te houden greep hij vast om mijn middel ,maar daardoor viel ik over hem heen .
Mijn piemel voelde ik tegen zijn wang toen ik over hem lag ,snel draaide ik me van hem af en ging snel op mijn buik liggen ( ik voelde namelijk dat mijn pik aan het groeien was ) .
Maar als ik op mijn buik lag kwam hij boven op me zitten ,hier zal jij voor boete zie lachend en begon me te kietelen .
Hierdoor kon ik me niet houden en begon te kronkelen onder zijn lichaam ,dit was weer niet goed voor mijn pik die steeds harder werd .
Op het laatst had hij me zover dat ik op mijn rug lag ,hij zag mijn paal recht op mijn buik liggen en bleef er naar kijken .
Zo ,vriendje volgens mij vindt jij het wel lekker zo hé .
Met een rood hoofd kon ik alleen maar van ja knikken ,en probeerde me weer op mijn buik te draaien .
Frans drukte me echter stevig met mijn schouders op de grond ,dus de poging was gedoemd om te mislukken .
Het werd nog erger zelfs (of eigenlijk ) ,Frans tilde zijn onderlijf op en kwam dichter naar mijn hoofd .
Nu had ik zijn nog slappe pik direct voor mijn gezicht ,ook al was het maar voor een paar seconden . Met een ruk liet hij zich weer vallen ,ik voelde hoe zijn billen mijn piemel en zak vast klemde .
Hij draaide langzaam met zijn billen ,totdat hij goed zat nu nam hij zijn piemel in de hand en begon die stijf te maken .
Heel traag begon hij zich af te trekken ,met grootte ogen keek ik toe .
Frans glimlachte en bleef maar doorgaan ,het duurde niet lang of hij spoot zijn jongenssap over mijn buik .
Geschrokken keek ik toe hoe het witte sap in vijf ferme golfen op mij neer kwam ,hij zag dat natuurlijk ook .
Wat is er vroeg hij? ,nog nooit klaar gekomen .
Als nog twaalfjarige knaap ( bijna dertien ) ,had ik wel eens op school wat op gevangen van mijn klasgenootjes maar meer wist ik niet .
Nee zei ik tegen Frans ,verschrikt liet hij zich naast me vallen en begon met zijn vinger door zijn sperma te spelen .
Sorry ,zei hij een beetje verlegen ,maar omdat jij een stijve had dacht ik dat jij dit juist wilde .
Het is niet erg Frans ,maar ik verlangde al een tijdje er naar om je eens helemaal naakt te zien .
En nu vandaag was het dan eindelijk zo ver ,toen je me daar straks mijn slipje naar ondertrok kon ik me nog in bedwang houden .
In het water ging ook nog alles goed ,maar in het gras moest ik me toch snel op mijn buik neerleggen .
Vooral toen ik stiekem naar je keek werd mijn piemel stijf ,daarna begon je me ook nog eens te kietelen en kon ik hem niet meer houden .
Dus voel jij je toch aangetrokken door jongens ? .
Weer knikte ik met een rood hoofd ,en zei ja Frans .
Daar zit ik niet mee hoor we blijven vrienden zei Frans ,maar meer als wat trekken komt voor mij niet in vragen hoor .
Dat is al meer dan wat ik had gehoopt zei ik ,Frans greep naar mijn nog steeds stijve pik en begon me spontaan af te trekken .
Na een tijdje begon het te kriebelen in mijn lichaam en even later schokte mijn heel lijf ,verwonderd keek ik naar mijn pik maar er kwam niets .
Maak je maar geen zorgen zei Frans ,dat komt van zelf wel als je wat rijper bent wat je nu hebt gehad was een droge orgasme .
Het was evengoed een lekker gevoel en moet ik je bedanken ,nu weet ik hoe dat het gaat .
Daar hoef jij je niet voor te bedanken John ,ook ik vond het best wel lekker en voor herhaling vatbaar .
Zoals gezegd meer wil ik niet ,maar ik wil het wel vaker met je doen misschien morgen wel hier op de zelfde plek .
Tenminste als je nog wil komen ,ik knikte gretig van ja ,natuurlijk ben ik er morgen weer bij .





Zo dit was mijn eerste keer zowel als schrijver en sex ervaring

Groet Bingo

PS wie weet komt er een vervolg

Gesloten