Vakantie op de boerderij deel 2

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Bingo
Berichten: 216
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 23:32

Vakantie op de boerderij deel 2

Bericht door Bingo » wo 28 jan 2009, 23:49

Vakantie op de boerderij deel 2
Nadat we opgedroogd waren trokken we onze overall weer aan ,ik dacht bij me zelf waarom zou ik mijn onderbroekje nog aan doen ?
Als het hier gebruikelijk is om niets onder de overall te dragen dan doe ik dat ook ,ik wilde er immers bij horen ,toch !
Dus trok ik mijn overall over mijn bloot lijf aan ,Frans lachte toen hij dat zag en zei jij wil echte dorpse bink zijn hé .
Lachend antwoordde ik ,natuurlijk als je a zegt moet je ook b zeggen ,we haalde Poly uit de wie en Frans spande hem voor de kar .
Natuurlijk mocht ik hem weer leiden ,met een brede lach van trotsheid stuurde ik paard ( pony )en wagen het erf van Frans zijn vader op .
Frans bedankte zich voor de hulp en zei morgen de zelfde tijd ? ja zei ik en ging naar de boerderij van mijn ome .
Mijn neef was bezig met zijn crossbrommer toen ik aankwam ,ik bleef staan kijken naar wat hij aan het doen was .
Herman zo heet mijn neef was twee jaar ouder als ik ,met hem zou ik het bed moeten delen de komende nachten .
Normaal sliep hij met zijn jongere broer samen in een bed ,maar die was op vakantie bij mijn familie en dus kon ik bij Herman slapen .
Zo ,zei hij toen hij me zag flink kleurtje gekregen vandaag ,eerst wist ik niet hoe hij dat bedoelde .
Maar s’avonds na het eten en het bed tijd werd zag ik het , in de spiegel voor de wasbak ,ik had een vuurrood hoofd .
In de slaapkamer van mijn neef zag ik dat hij al onder het laken lag ,ik keek naar hem en zag dat hij al zijn ogen dicht had .
Dat was voor mij een sein dat ik eindelijk mijn overall uit kon doen ,eerst viste ik mijn onderbroek uit mijn zak van de overall .
En lag die netjes op mijn stoel ,toen kon ik mijn overall uittrekken .
Keek eerst nog eens een beetje verlegen naar mijn neef ,maar die had nog steeds zijn ogen dicht .
Dus kon ik mijn overall uitdoen ,ik liet hem zakken en trok hem verder helemaal uit en stond ik naakt in de slaapkamer .
Net toen ik mijn onderbroek wilde pakken en die wilde aantrekken zei hij ,ik zie dat jij al helemaal bent ingeburgerd .
Van schrik draaide ik me halfom richting Herman ,die had nu vrije zicht op mijn hebben en houden .
Hij schoof het laken opzij en trok zijn onderbroek uit met de woorden ,ik moest van Moe altijd mijn slipje aanhouden als jij op vakantie kwam .
Maar nu ik zie dat jij bent ingeburgerd is dat niet meer nodig ,lachend vertelde hij me dat ze in de zomer altijd naakt sliepen ( hij en zijn broer ).
Even keek ik naar mijn onderbroek ,en liet die toen maar voor wat hij was en kroop ook naakt in bed .
Hij gooide zijn onderbroek met een boog op zijn stoel ,en deed het laken weer over zich heen .
Nog steeds lag ik naakt op het matras ,en greep naar het laken zodat ik me ook kon onderstoppen .
Herman hield die echter goed vast zodat ik geen mogelijkheid zag om mijn naaktheid te verbergen ,mijn kleine man kwam al lichtelijk omhoog .
Mijn hoofd werd nog roder als hij al was door de zon van die dag ,Herman zag dat en liet eindelijk los .
Nu kon ik me eindelijk bedekken ,ik draaide me op mijn zij nadat ik een stuk van het laken over me had .
Ook hij draaide zich op zijn zij ,ik voelde hoe zijn billen die van mij raakte hierdoor kwam er nog meer leven in mijn kleine man en stond hij kaarsrecht omhoog tegen mijn buik .
Even later draaide Herman zich om ,ik voelde nu zijn slappe lul tegen mijn billen drukken .
Hij ademde diep en rustig net alsof hij sliep ,hij lag een arm over mijn heup heen en voelde ik zijn vingers tegen mijn stijve pik .
Doodstil bleef ik liggen en genoot ervan ,hij begon echter met zijn vingers te spelen en streek over mijn ontblootte eikel .
Hierop draaide ik me op mijn andere zijde en keek recht in de ogen van hem , dus hij sliep helemaal niet die smiecht . Hij keek lachend naar mijn verschrikt gezicht ,vindt jij toch wel lekker hé zei hij lachend .
Knikkend schudde ik mijn hoofd van ja ,meer kon ik er niet uitbrengen .
Langzaam begon hij me af te trekken en bleef me maar recht in de ogen kijken , voorzichtig ging mijn hand naar zijn pik die in mijn hand stijf werd .
Nu begon ik ook zijn pik te bewerken lekker langzaam ging ik op en neer , hij begon zacht te kreunen .
Trots de langzame bewegingen die ik maakte ,kwam hij al snel klaar en spoot hij zijn zaad tegen mijn buik .
Hij bleef nog een tijdje met die van mij spelen ,ik voelde weer het zelfde gevoel als die middag en kwam weer klaar zonder te spuiten .
Ook Herman bevestigde het zelfde als Frans die middag ,dat komt nog wel maak je maar geen zorgen hoor .
Hij liet me los en draaide op zijn andere zijde ,nadat hij me had schoon geveegd met een doekje .
Even later hoorde ik hoe hij in slaap was gevallen ,ik gleed wat dichter naar hem toe en voelde hoe mijn piemel tegen zijn billen drukte en viel zo in slaap .
De volgende morgen ,nadat ik mijn oom had geholpen ging ik snel naar de boerderij van Frans zijn ouders .
Als ik daar aan kwam kreeg ik van zijn moeder te horen dat Frans al naar het veld was ,de pony stond al klaar en die zou ik mee moeten nemen .
Nu voelde ik me pas echt groot ,ik helemaal alleen met de pony en kar naar het veld .
Snel liep ik naar de schuur en zag ik Poly al klaar staan voor de wagen ,ik ging op de wagen zitten en liet hem naar het veld lopen .
Op het veld zag ik Frans al staan ,hij zwaaide naar me toe hij me zag aankomen ik zwaaide terug .
Net zoals gisteren gaf ik Poly zijn vrijheid ,door hem uit te spannen en in de wei te laten lopen hier kon hij genieten van het malse gras .
Op het veld kwam Frans al met ontbloot bovenlijf aan lopen ,wat hij nog nooit had gedaan deed hij nu wel hij gaf me een kus op mij wang .
Vreemd keek ik hem aan ,hij lachte alleen maar en gaf me de tweede schoffel in de hand .
Als je hard werkt heb ik straks een verrassing voor jou ,waren zijn woorden toen hij me de schoffel in de hand drukte .
Weer keek ik hem aan ,zei verder niets en haalde mijn schouders op en ging snel aan het werk .
Na een uurtje kreeg ik het ook te warm en volgde het voorbeeld van Frans ,trok het bovendeel van mijn overall uit en wilde de armen om mijn middel vast knopen .
Het wilde niet bij de eerste poging lukken ,dus viel mijn overall helemaal naar onderen en stond ik even naakt voor Frans .
Die begon hartelijk te lachen en zei ,ik zie dat jij je hebt aangepast .
Snel trok ik hem weer naar boven en bedekte mijn naaktheid ,met een lachend gezicht vertelde ik wat er gisteren nog is gebeurt met Herman .
Hij luisterde aandachtig naar mijn worden ,toen ik klaar was zei hij ja,dat geloof ik je graag .
Er gaan namelijk geruchten rond in zijn vriendenclub ,zij zouden vaker zulke dingen doen als ze ergens achteraf aan het spelen zijn .
Verwonderd keek ik hem aan en kon zijn woorden bijna niet geloven ,meen jij dat werkelijk vroeg ik hem .
Hij knikte en zei ,dat vertellen de jongens zelf dus zal het wel waar zijn .
Om half twaalf kwam zijn moeder weer met het eten ,net als gisteren gingen we weer in de schaduw zitten .
De moeder van Frans bleef vandaag niet bij ons zitten ,ze vond het te heet en ze zei dat ze thuis nog veel moest doen .
Nadat ze weg was en nergens meer te zien was keek Frans me aan ,hij knikte en zei alleen maar ja .
Hij stond op en maakte zijn mouwen van zijn overall los ,en keek naar mij met vragende ogen .
Ook ik stond op en deed het zelfde als Frans alleen liet ik mijn overall gelijk zakken ,en stond ik naakt voor hem .
Daarna ging ik weer zitten en ging verder met eten ,ook Frans ging weer verder met eten toen hij naakt was .
Dadelijk weer zwemmen zei hij ,ik knikte met mijn hoofd omdat ik net mijn mond vol had .
We sprongen even later tegelijk in het water ,dit keer bleef Frans dichter bij me dan gisteren .
Opeens greep hij me vast en drukte me onderwater ,ik kon goed zijn stijve langs mijn billen voelen glijden .
Tijdens het weer boven komen draaide ik me om en greep hem vast ,trok hem naar mij toe en zo stonden we even later met onze buiken tegen elkaar .
Onze pikken wreven langs elkaar tijdens de poging om Frans onder te duwen , het lukte me gewoon niet om die sterke boerenknul omver te krijgen .
Nadat we afgekoeld waren gingen we weer in het gras liggen ,en trokken elkaar af alleen was het dit keer ik die begon en met Frans zijn pik te speelde .
Hij volgde me in mijn handelen en bewerkte die van mij net zolang tot ik klaar kwam .
Blij keek ik naar mijn eerste zaadlozing ,het was niet veel maar er kwam wat uit mijn pik (en daar was ik trots op ).
Zei je nu dat ik gelijk had zei Frans , afwachten en het komt van zelf zoals je ziet .
Even later spoot hij zijn zaad in en over mijn hand ,zo nu komt de verrassing die ik jouw vanmorgen heb beloofd .
Hij stond op en liep naar de wei waar Poly nog steeds aan het grazen was ,hij riep hem .
Poly keek omhoog en kwam gelijk naar Frans toe ,hij deed het bit in zijn mond en kwam weer naar me toe gelopen .
Frans reikte me de teugels met de woorden ik ga je vandaag rijles geven ,ik keek hem aan en kon het niet geloven .
Voordat ik de teugels aan nam bukte ik me naar mijn overall ,maar Frans zette een voet op mijn overall .
Is niet nodig John waren zijn woorden ,hier komt nooit iemand en daarbij wil ik jou naakt zien rijden .
Deze woorden denderde in mijn oren ,ik kon het niet geloven wat hij daar zei zou hij dan toch van gedachten zijn veranderd .
Hij ging door zijn knieën en maakte zo een opstapje voor mij ,ik begreep wat de bedoeling was en zette mijn voet op zijn been .
Terwijl ik me naar boven duwde en een been over de rug van Poly wilde slaan voelde ik ,hoe hij me met een hand tegen mijn billen duwende hielp .
Er ging op dat moment een rilling door mijn lichaam ,hij wreef met zijn hand zacht tussen mijn billen en drukte even tegen mijn sterretje .
Dus toch dacht ik ,hij wil meer dan alleen maar trekken .
De rug van de pony was harder dan ik had gedacht ,zijn ruggengraat voelde ik hard tussen mijn billen .
Frans liet de pony wat rondjes lopen ,steeds sneller ging hij tot dat hij van looppas overging in een draf (of zoiets dergelijks heb er geen verstaand van ).
Voor mij werd het steeds moeilijker om op de harde rug van de pony te blijven zitten ,door het op en neer wippen begon mijn pik te groeien .
Frans zag het en moest stilletjes lachen ,hij gaf de pony een tikje op zijn bats hierdoor werd die nog sneller en ik vloog in een boogje van de pony af .
Daar lag ik dan in het zand op mijn rug ,mijn pik stijf tegen mijn buik liggend en Frans stond me uit te lachen .
Hij hielp me overeind ,ik wreef met mijn beide handen over mijn billen .
Kom zei Frans voor de eerste keer is het genoeg ,je heb je goed gehouden op de rug .
Als het nog beter gaat vraag ik aan Pa of we Frieda de volgende keer mee kunnen nemen ( Frieda is een echt paard dus geen pony ).
En of we dan ook het zadel mee kunnen nemen zodat ik jouw kan leren paardrijden ,ik vergaat even de pijn aan mijn billen en glunderde over mijn heel gezicht .
Vooral toen Frans het wrijven over mijn billen over nam ,steeds gleed hij met zijn vinger tussen mijn billen .
Weer moest ik hem aankijken en dacht ,waar moet die eindigen

Deel drie komt zeker groet Bingo

Gesloten