Vakantie op de boerderij deel 3

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Bingo
Berichten: 216
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 23:32

Vakantie op de boerderij deel 3

Bericht door Bingo » wo 28 jan 2009, 23:47

Vakantie op de boerderij deel 3

Waar dit moest eindigen ging me de hele tijd door het hoofd, ook toen Frans de pony weer voor de kar spande . We waren nog steeds naakt, we hadden onze overall voor onze voeten gelegd zodat we hem snel konden aantrekken als het nodig was .
Maar op het moment was het niet nodig, Frans wilde me helpen om in de kar te komen en gaf me weer een zetje tegen mijn billen .
Uiteraard mocht ik het span weer leiden, als we in de buurt van hun boerderij kwamen trokken we ons snel de overall’s aan .
Op het erf stond Frans zijn vader ons al op te wachten, en hoe gaat het op het veld Frans vroeg zijn vader .
Gaat wel zei Frans, ik denk dat we morgen klaar komen op het veld bij die opmerking moest ik me snel omdraaien om niet in de lach te schieten .
Maar nu wat anders Pa, John helpt echt goed mee op het veld en daarvoor wilde ik hem belonen met paardrijles. Hij heeft de eerste les al op Poly gehad vandaag, maar kan ik morgen Frieda compleet met zadel meenemen.
Dat is goed jongen maar zorg dat het veld klaar is morgen, ik heb jou nog elders nodig en misschien helpt je John daar ook wel mee ofschoon zo’n stadsjochie ik weet niet .
Wat is dat dan voor klus vroeg Frans aan zijn Pa ,dat komt later wel jongen maar ik geloof niet dat het wat is voor die knul uit de stad.
Nadat ik hem had beloofd dat ik morgen weer zou komen, ging ik de richting van mij oom en tante zijn boerderij uit .
Daar zat Herman weer aan zijn crosser te rommelen, ik vertelde hem wat er die dag was gebeurd en dat ik mijn eerste zaadlozing had gehad .
Dat wil ik vanavond wel eens zien zei hij lachend, die avond gingen we extra vroeg naar onze slaapkamer .
We hadden goed en wel het avondeten op toen Herman zei ik geloof dat ik maar eens vroeg naar bed ga vandaag ,die hitte werkt echt vermoeiend .
Kan ik me nog eerst even douchen vroeg ik mijn tante,(ze waren nogal vreemd met de omgang met water) natuurlijk bij deze warmte mag dat wel zei ze .
Gelijk toen ik boven was trok ik mijn overall uit, en liep naakt naar de douche Herman kwam direct achter me aan gelopen .
Je weet dat mijn ouders nogal raar doen met water, dus stel ik voor dat we samen gaan douchen .
Ook Herman was compleet naakt zijn pik stond al stijf tegen zijn buik aan, ook die van mij was niet meer in de ruststand en stond stijf .
Nog voordat ik het water aan had gezet was Herman al met mijn pik aan het spelen ,tergend langzaam ging hij met zijn hand op en neer langs mijn schacht.
Hij stond achter me ,ik voelde hoe zijn paal tegen mijn kont drukte .
Zo kwam het ook dat ik snel klaar kwam ,en weer kwam er sperma uit mijn pik en nu zelfs meer als die middag bij Frank .
Trots keek ik over mijn schouder naar Herman, niet slecht voor een puber zei hij tegen mij .
Vooral omdat jij nog zo goed als kaal bent, normaal groeit eerst de haren en dan pas komt het sperma.
Draai je even om zei Herman,ik deed wat hij me vroeg en nu stonden we met onze gezichten naar elkaar toe.
Onze pikken raakte elkaar, ik nam de pik van Herman in mijn hand en begon hem snel te rukken .
Herman was zo geil, dat het niet lang duurde, krachtig spoot hij zijn zaad tegen mijn buik.
We spoelde ons af en maakte de douchebak goed schoon, mijn tante mocht natuurlijk geen restjes vinden bij het schoon maken.
Naakt, met de handdoek over de schouders liepen we naar onze slaapkamer, ik drukte de deur open en bleef verschrikt staan.
Mijn tante was bezig met het bed te verschonen, sorry maar toen jullie gingen douchen dacht ik er aan dat het weer eens tijd was voor schoon beddengoed .
Maar jullie zijn zo snel dat ik nog niet klaar ben, ja zei Herman dat krijg je als je met zijn tweeën tegelijk onder de douche gaat.
Mijn tante keek Herman vragend aan, wat is er zei hij lachend, zo spaar je tenminste water.
Hij gaf me een duwtje, hierdoor viel mijn handdoek die ik snel om mijn middel had geslagen toen ik van de schrik was bekomen omlaag.
Kijk zei Herman toen ik weer naakt in de kamer stond, daarbij zijn we het zelfde de een is wat verder dan de andere.
Om die woorden moest mijn tante hartelijk lachen, in het voorbij gaan gaf ze me een tikje op mijn blote billen en verliet onze kamer.
Wat kijk je me boos aan John, zei Herman toen hij languit op bed was gaan liggen.
Waarom moest je zeggen dat we samen onder de douche zijn geweest, nou dat is toch duidelijk zei Herman.
Mijn moeder is ook niet van gisteren hoor, we komen allebei naakt aanlopen en dan blijf jij ook nog verschrikt staan als of we betrapt zijn.
Zo heeft ze tenminste geen argwaan dat we samen bloot binnen komen, en ze weet nu dat we ons niet schamen om elkaar bloot te zien.
Daar zit wat in zei ik, nu kunnen we ook openlijk naakt gaan slapen en hoeven niet bang te zijn dat je moeder ons s’morgens naakt ziet als ze jou komt wakker maken.
Je weet maar nooit Herman jij slaapt nogal onrustig, vanmorgen heb ik jou ook al moeten onderstoppen je lag helemaal bloot .
Maar kom laten we gaan slapen, de warmte is toch wel vermoeiend en morgen staan de koeien weer opspringen om gemolken te worden .
Herman en ik gingen nu met een gerust hard naakt onder het laken liggen, voor een deken was het veel te warm .
We stoeide nog een tijdje met elkaar, hierbij pakte we ons vast waar we konden geregeld gleden onze pikken langs elkaar.
Maar het duurde niet lang of we vielen als een blok in slaap,ik voelde nog wel dat Herman zijn handen op de tijd over mijn billen gleden of zelfs mijn slappe piemel aan raakte.
De volgende morgen werd ik wakker geschud, mijn oom stond aan het bed en zei moet ik vandaag alles alleen doen.
Verschrikt keek ik hem aan, heb ik verslapen vandaag stammelde ik nog half slapend.
Op zij kijkend zag ik het goddelijk naakt lichaam van Herman liggen, ook ik was kompleet naakt.
Herman had vannacht weer het hele laken weg geschopt, maar mijn oom zei verder niets.
Het enige wat hij lachend zei was kleed je nu maar snel aan de koeien staan op springen, hij draaide zich om en verliet de kamer.
Na het melken van de koeien en het verzorgen van het resterend vee, gingen we ontbijten.
Na het ontbijt zei ik dat ik moest opschieten ik was al laat, ja nog drukker als een kleine boer heb jij het en gaf me een schouderklopje.
Snel sprong ik in mijn kloppen en ging naar de boerderij van Frans,vandaag was het de grootte dag voor mij.
Voor het eerst zou ik op een echt paard gaan rijden, toen ik het erf opliep en langs Frieda stond schrok ik toch wel even.
Best wel groot dacht ik bij me zelf, Frans had Frieda al in gespannen het zadel lag achter op de kar.
Ook dit span mocht ik leiden,toen we een stuk in het onbewoond gebied waren stond Frans op.
Triomfantelijk liet hij zijn overall zakken, verbaasd keek ik hem aan.
Hij had alleen een riem om, hij voelde in een zak van de overall en haalde een stuk stof te voorschijn.
Mij aankijkend zei hij dit is mijn werkkleding voor vandaag, hij schoof het stuk stof onder de riem en bedekte zo zijn piemel.
Ook aan jou heb ik gedacht, hij haalde ook voor mij een riem en stuk stof uit de andere zak van zijn overall.
Hij gaf me te kennen dat ik moest opstaan en mijn overall uit moest doen, toen ik naakt voor hem stond. Stond hij op en deed mij de riem om en schoof het stukje stof tussen mijn buik en riem, hij streek over het stof en kneep even zacht in mijn piemel.
Zo zei hij nu zijn we indianen, en die bewerken het land op deze manier.
We moeten alleen de tijd in de gaten houden, Moeke hoefde dat natuurlijk niet te zien zei hij.
Op het veld aangekomen spande hij Frieda uit en liet ze grazen in de wei, en wij gingen verder met ons werk waar we bijna mee klaar waren.
Tegen tien uur kwam hij naar me toe gelopen en trok het stukje stof weg, kom zei hij het word tijd voor een afkoeling.
Beiden sprongen we het water in stoeide een tijdje met elkaar, en zoals gewoonlijk eindigde het spel met elkaar af te trekken.
Daarna gingen we weer in het gras liggen en aten we wat, toen we weer droog waren zei hij laten we maar de overall aan trekken Moeke zal wel zo komen.
En hij had gelijk hoor, ik was net bezig met mijn overall aan te trekken toen zijn moeder aan kwam lopen.
Zo zei ze dus jullie zijn toch zo verstandig geweest om even af te koelen, is toch ook veel te warm hier op het veld.
Als ik jullie was zou ik vandaag de overall weg laten, hier komt nooit iemand en wat dan nog jullie zijn toch het zelfde gebouwd.
Met koeien ogen keek ik zijn moeder aan, en dacht heeft die er dan geen problemen mee.
Frans zei daar heb je eigenlijk wel gelijk in Moeke, wat vindt jij ervan John heb jij er iets op tegen.
Nee hoor niet het minste we hebben ons toch al naakt gezien tijdens onze sprong in de sloot, dus waarom niet.
Beiden lieten we onze overall weer zakken, en gingen we bloot verder met het werk.
Voor mij was deze openheid nieuwland, ik had mijn broers zelden of nooit naakt gezien en hier was het de normaalste zaak.
Moeke zwaaide nog even naar ons toen ze het veld verliet, en wij zwaaide alle vier terug (knipoogje).
Na ongeveer een uurtje verder gewerkt te hebben waren we eindelijk klaar, spontaan lieten we ons voorover vallen en lachte naar elkaar.
Frans rolde naar mij toe en ik naar hem,we zaten onder het zand en moesten er echt om lachen.
Dat word dus even afspoelen zei ik, Frans knikte en we sprongen weer samen in het water.
Na afloop zei Frans en nu komt je beloning, rij les op een echt paard met zadel zelfs.
Hij haalde Frieda uit de wei en begon hem op te tuigen kompleet met zadel, ik kreeg het toch wel iets benauwd toen ik naast Frieda stond. Echt wel groot zo’n echt paard dacht ik, maar Frans ging weer door zijn knieën en bood me zijn been als opstapje aan.
Daar maakte ik natuurlijk graag gebruik van, moet ik niet iets aan doen vroeg ik nog .
Maar Frans zei als je wat aan wil, doe dan dat lendendoek om van vanmorgen maar denk er aan indianen reden wel zonder zadel.
Dus deed ik toch maar dat doekje om, je kon nooit weten wat er nog gebeuren kon.
Frans gaf me zijn aanwijzingen, het kwam daar op neer dat het precies als bij Poly werkte.
Voordat ik weg reed zei Frans nog, niet verder gaan als het einde van het veld hoor ik heb iets horen luiden.
Herman en zijn vrienden moeten hier ergens rond hangen, en je weet wat ik laatst verteld heb.
Nou en , Herman zal zijn eigen neef toch niets doen.
Herman niet maar de andere weet jij veel, ik gaf Frieda de sporen en hij begon te lopen.
Eerst liet ik hem richting beek lopen, dat ging goed dus nu de andere kant uit dacht ik.
Wat we allebeide niet wisten was dat de broer van Frans bij dat ander groepje hoorde, ik liet Frieda fijn lopen aan het einde van het veld wilde ik keren.
Maar Frieda niet, hij hoorde de stem van Willem de broer van Frans.
En zette het op een galop richting Willem, Frieda rende tussen twee struiken door het veld af.
Daar stond Willem en Frieda hield ineens in, ik vloog voorover van zijn rug en kwam op mijn rug in het zand terecht.
Ineens werd ik door vier paar handen vast gegrepen in het zand gedrukt, Herman stond wijdbeens voor me en lachte me uit.
Ze sleepte me door het zand en legde mij over een half omgevallen boom, ik voelde hoe de handen over mijn blote billen wreven.
Een van hun staak zijn vinger tussen mijn billen en drong in mijn sterretje binnen, wie het was weet ik niet maar het deed me wel pijn.
Even later voelde ik hoe een tweede en derde volgen, ik keek naar boven en zag Herman weer voor me staan hij liet zijn overall zakken en zijn pik stond recht vooruit.
Hij lachte en zei nu komt het echte werk, hij duwde me zijn pik in de mond en begon me te neuken.
De andere zaten ook niet stil, ik voelde hoe er een druk op mijn sterretje werd uitgeoefend.
Langzaam voelde ik een pik in mijn sterretje binnen dringen, en zo werd ik voor de eerste keer geneukt (en zeker niet voor het laatst).
Herman bleef maar pompen in mijn mond, tegelijk voelde ik hoe ik van achteren werd genomen.
Het duurde niet lang of Herman kwam klaar in mijn mond, en niet veel later voelde ik hoe de eerste klaarkwam in mijn hol.
De rest volgde ik werd vier keer genomen van achteren en een keer van voren, toen ze klaar waren werd ik uiteraard naakt over het zadel gelegd (kleding had ik niet buiten het lendendoekje).
Mijn handen werden aan mijn voeten vast gebonden, zodat ik niet kon vallen

Gesloten