Vakantie op de boerderij deel 4

Plaats hier je eigen verhalen.
Gesloten
Bingo
Berichten: 216
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 23:32

Vakantie op de boerderij deel 4

Bericht door Bingo » wo 28 jan 2009, 23:45

Vakantie op de boerderij deel 4


Na een tijdje kwam ik weer bij Frans terug, hij zei gelijk toen ik terug was ”wat is er met jou gebeurt” terwijl hij me los bond van Frieda.
Nadat ik op de grond stond begon ik te vertellen, en zei ”wat met Frieda loos was weet ik niet, ik wilde keren maar zij rende gewoon door het veld af ”.
Ineens stond Willem jou broer er en zij gooide vol de rem erop en ik viel voorover van Frieda af, en daar lag ik dan op mijn rug in het zand.
Willem maakte Frieda vast aan een struik, en voordat ik wist wat er gaande was werd ik al door het zand gesleept.
Frans zei ”kalm nou ga eerst maar eens zitten, en vertel me dan eens rustig wat er is gebeurt”.
Hij ondersteunde me, lopen ging moeilijk ik voelde nog steeds wat die vier hadden gedaan.
Als ik me eindelijk in de schaduw liet zakken en het gras onder mijn billen voelde, begon ik hem te vertellen wat er was gebeurt.
Frans schudde zijn hoofd en zei ”wacht maar die zal ik vanavond thuis wel eens de waarheid vertellen” nee zei ik ”zeg er maar niets over dat maakt het alleen maar erger”.
Kom zei Frans ”we gaan nog even in het water dan wordt de pijn minder” en zo gingen we die dag voor de tweede keer in het water.
Frans ging voorzichtig met zijn handen over mijn rug en zei ”kom dan zal ik jou even afspoelen”.
Langzaam voelde ik hoe zijn handen over en tussen mijn billen streken, ik ging er zelfs zacht van kreunen.
Frans zei ”huil maar gerust je zult wel pijn hebben” maar ik schudde nu mijn hoofd en zei ”ga door dat is wat me ontbrak, het gevoel van liefde”.
Hij trok mijn hoofd naar zijn schouder en zei ”denk er niet teveel bij, ik doe dit om je te laten bijkomen verder niets hoor”.
Vragend keek ik hem aan maar zei verder niets, na een tijdje gingen we stil zwijgend het water uit en gingen in de zon op het gras liggen.
Weer keek ik Frans aan en zei nu ”weet je zeker dat er verder niets is tussen ons? Ik heb anders toch het gevoel alsof er meer is”.
Hij ging ineens rechtop zitten en zei verschrikt ”dat is verbeelding, er is niets verders tussen ons”.
Frans ging staan en ging Frieda voor de kar spannen nadat hij het zadel had af gedaan, hij gooide de werkspullen erop en zei ”kom dan gaan we naar huis, het is al laat genoeg”.
Nadat we onze overall’s hadden aan gedaan reden we naar zijn boerderij, hij leiden dit keer zelf en keek kwaad naar voren.
Thuis aangekomen stond zijn moeder toevallig buiten en zei ”wat is dat nou, jullie hebben toch geen ruzie gehad hoop ik ?
Terwijl ze dat zei, pakte ze me bij mijn schouders want Frans ging meteen door naar de schuur.
Met een verlegen glimlach zei ik ”komt zeker door de zon” ik stak nog mijn hand op naar Frans en zei ”morgen de zelfde tijd” maar kreeg geen antwoord.
Hierop trok ik mijn schouders op, en merkte ik dat mijn overall nog helemaal los was en zijn moeder mijn piemeltje zo kon zien zitten.
Met een rood hoofd liep ik naar de boerderij van mijn oom, tijdens het lopen maakte ik de knoopjes dicht tot halverwege.
Bij mijn oom aangekomen zag ik Herman en zijn clubje rond de crosser staan, ze keken me spottend aan maar zeiden verder niets.
Ook ik zei niets en liep ze voorbij als of ze lucht waren, bij de deur keek ik nog even over mijn schouder en zag hoe ze volop aan het lachen waren.
Een van hun streek langzaam over zijn billen, toen hij zag dat ik keek.
In de keuken was mijn tante met het eten bezig, ik zei ”hm dat ruikt lekker is het goed dat ik me al ga douchen”.
Ze keek me aan en zei lachend ”wat vanavond alleen” ik lachte wat terug en zei ”ja vandaag alleen Herman is nog druk bezig met zijn vrienden en zijn crosser”
Goed ga je gang maar, ze zei nog ”maar niet te lang hé je weet water is duur”.
Lachend om die uitspraak zwaaide ik met mijn hand, en ging naar boven om me te douche.
Net toen ik klaar was met me af te drogen kwam Herman binnen lopen, hij kwam naar me toe en wreef over mijn blote en zei lachend ”doet het nog pijn” jochie en gaf me gelijk een tik op mijn billen.
Hij kreeg van mij geen antwoord en ik trok weer mijn overall aan, ik zou vanavond na het eten mijn oom nog helpen. De koeien moesten van de ene wei naar de andere wei worden gebracht, en ik had hem mijn hulp aangeboden.
Tijdens het naar de wei lopen, zei ik ”oom bij Frans thuis verwachten ze dat er vanavond biggetjes worden geboren, mag ik daarbij zijn”.
Hij keek me aan en zei ”ik weet niet of dat wat voor jou is jongen” ja maar hoe moet het dan als ik eens de boerderij van U over neem ?
Lachend en een beetje trots zei ”ik zal het straks met je tante er over hebben, en als zij het goed vindt dan vindt ik het ook prima”.
Hij pakte me met een hand op mijn schouder vast en zei ”en als ze het niet goed vindt dan praat ik ze wel eventjes om jongen” en knipoogde naar me.
Lachend keek ik hem aan en gaf hem spontaan een kus op zijn wang, dat had ik nog nooit eerder gedaan tenzij hij zijn verjaardag vierde.
De klus met de koeien verliep vlot, we waren zo weer terug thuis.
Mijn oom nam maar geen aanstalten om met mijn tante te praten, ik was al extra naast mijn oom op de grond zitten.
Het duurde me te lang en ik stootte tegen zijn knie, hij keek me lachend aan.
Zeg vrouwtje van me begon hij, onze boer in spee en stootte me met zijn knie aan wil erbij zijn als ze bij Frans thuis biggentjes krijgen wat vindt jij ervan ?
Mijn tante keek mijn oom vragende aan en zei ”ik weet niet, is dat wel wat voor hem” och kom anders wordt hij nooit een goede boer straks.
Hij ging verder en zei ”hier in de familie is toch geen opvolger”.
Even was ze stil maar zei uiteindelijk ”nou goed dan hij is eigenlijk ook oud genoeg hé”, en je heb gelijk hier wil er toch niemand boer worden.
Met een vreugde sprong veerde ik overeind, en voor de tweede keer kreeg mijn oom een pakkerd van me en ook mijn tante kreeg er een.
In mijn overall liep ik weer richting Frans, onderweg was ik een smoes aan het verzinnen want er klopte natuurlijk niets van (goed de zeug moest jongen).
Bij hun aan gekomen zei ik doodleuk ”ik kom jullie helpen bij het krijgen van de biggentjes”, en slaap vannacht in de stal.
Ze moesten alle lachen en Frans zijn vader zei ”en je oom en tante vonden dat goed ? ”
Met mijn hoofdschuddend van ja liet ik me naast Frans op de grond zakken, en jou ouders dan ?
Die zijn ver weg was mijn antwoord, de moeder zei ”maar het is niet zeker dat ze vannacht komen”.
Och zei ik ”ik heb tijd genoeg hoor”, hierop zei Frans ”ik ga naar bed hoor ik ben moe”.
Goed zei ”Willem dan slaap ik ook wel in de stal, anders ligt hij daar alleen”.
Verschrikt keek ik Frans aan, maar die gaf geen sjoege van zich en liep door.
Nu kon ik niet meer terug, hoe zou ik daar staan bij mijn oom en tante.
Dus gingen Willem en ik naar de stal, daar aangekomen zei Willem ”sorry van vanmiddag het was het idee van Herman en niet van mij”.
Een beetje argwanend keek ik hem aan, ja ging hij verder ”niet dat ik het niet leuk vond maar ik had het toch liever een beetje liefdevoller gedaan”.
Met een rood hoofd ging op mijn rug in het hooi liggen, en dacht wat krijgen we nu weer.
Willem kwam naast me liggen en zei verder niets meer, na een tijdje in het hooi te hebben gelegen.
Zei willem opeens ”wel erg warm hier in het hooi hé John”,ik kon dat alleen bevestigen want het zweet liep langs mijn gezicht omlaag.
Dus zei Willem ”ik trek mijn overall uit dat is een stuk koeler”,ik draaide me half op mijn zij en keek hem aan.
Even later lag Willem in zijn slipje naast me, heb jij het niet warm John vroeg hij ?
Natuurlijk zei ik ”ik heb het ook warm, maar jij heb een broekje aan onder de overall en ik niet”.
O, zei hij ”maar dat is geen probleem ”en gelijk trok hij zijn slipje uit en lag nu naakt in het hooi naast me.
Nou zei hij ”waar blijf je nou, ik heb het voorbeeld gegeven nu jij”.
Voorzichtig begon ik mijn overall uit te doen, Willem zat me voortdurend aan te kijken maar omdraaien durfde ik niet.
Na vanmiddag wist ik dat hij op mijn kontje geil was, maar nu zag hij mijn pik en die was niet echt slap meer.
Willem kroop dichter naar me toe en keek me vragend aan, het was alsof hij wilde zeggen”mag ik”.
Niets zeggend kroop ik ook iets op hem aan, gelukkig was het vol maan en konden we zie wat we deden.
Willem zei”ik weet een leuk spelletje als jij het ook leuk vindt tenminste, we binden ons omstebeurt vast en wie als snelste weer vrij is heeft gewonnen”.
De winnaar mag met de verliezer doen wat hij wil, dat leek me wel leuk dus stemde ik toe.
Wie begint vroeg ik ?
Willem zei ”jij mag beginnen”en pakte een stuk touw wat er genoeg rond lag.
Dus ik nam het touw over en begon hem vast te binden, zijn handen aan de voeten en met de rest wat over was bond ik zelfs zijn pik nog vast.
Dat doet pijn dacht ik als hij zich probeert los te maken, maar hij was in een mum van tijd weer los.
Nu was Willem aan de beurt om mij vast te binden, hij deed het anders dan ik.
Hij maakte een strop en deed die eerst om mijn pik, daarna ging hij met mijn voeten verder en vervolgens mijn handen op de rug.
Het duurde een hele tijd eer ik los was en daarbij deed het me ook flink pijn, ik gaf me gewonnen.
Maar Willem begon opnieuw met me vast te binden, hij bond alleen mijn handen op mijn rug vast en vervolgens mijn voeten.
Mijn pik stond hierdoor recht naar voren, hij kwam met zijn mond naar mijn pik en die nam hij in zijn mond.
Langzaam schoof hij over mijn pik, maar klemde zijn lippen zo strak om mijn pik dat mijn velletje terug schoof en mijn eikel bloot kwam.
Hij speelde met zijn tong langs mijn eikel en zijn tong vond mijn pisgatje, hierna begon hij me af te zuigen.
Dit was voor mij een heerlijk gevoel, ik kon niets doen en wilde dat ook niet het duurde dan ook niet lang of ik zei met een schorre stem ”ik kom bijna klaar Willem”.
Maar hij bleef doorgaan, opnieuw zei ik maar nu wat harder ”ik kom zo klaar hoor Willem”.
Weer bleef hij doorgaan, ik dacht dan moet hij het zelf maar weten en even later spoot ik mijn zaad in zijn mond.
Willem kwam met zijn mond naar mijn gezicht en drukte zijn mond op de mijne, hij perste zijn mond zo op mijn mond dat ik die wel open moest maken.
Hij liet mijn zaad uit zijn mond in die van mij lopen, het was de eerste keer dat ik zaad moest slikken buiten die van Herman dan en dan was het ook nog mijn eigen zaad.
Hierna maakte hij mijn handen los en trok die naar voren, om ze weer gelijk aan
mijn voeten vast temaken.
Nu stond mijn kontje achteruit, Willem zei ”nu zal ik jou verwennen hoe ik dat vanmiddag had willen doen”.
Hij begon mijn billen te likken en gleed langzaam er tussen, ik kon voelen hoe zijn puntje van de tong in mijn sterretje drukte.
Even later voelde ik hoe hij er een vinger in stak gevolgd door een tweede en derde, nadat hij zo een tijdje neuk bewegingen had gemaakt voelde ik hoe zijn pik voor de tweede keer bij me binnendrong.
Ook bij hem duurde het niet lang, ik voelde hoe hij me voor de tweede keer deze dag vol spoot.



Deel vijf volgt mits ik een paar reacties krijg van jullie

Gesloten